Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE USŁUG PRZEWOZOWYCH DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO OŚRODKÓW SPECJALNYCH

Gmina Kartuzy ogłasza przetarg

  • Adres: 83-300 Kartuzy, ul. gen. Józefa Hallera
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 694 52 00 , fax. 586 945 135
  • Data zamieszczenia: 2020-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kartuzy
    ul. gen. Józefa Hallera 1
    83-300 Kartuzy, woj. pomorskie
    tel. 58 694 52 00, fax. 586 945 135
    REGON: 52754600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kartuzy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE USŁUG PRZEWOZOWYCH DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO OŚRODKÓW SPECJALNYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przewozowych dzieci niepełnosprawnych z gminy Kartuzy do szkół i ośrodków specjalnych (placówki rewalidacyjno-edukacyjno-wychowawcze) w roku szkolnym 2020/2021 oraz 2021/2022. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części z uwzględnieniem lokalizacji placówek: 1) Część Nr 1 – przewóz dzieci niepełnosprawnych do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Żukowie (trasa: Łapalice - Kartuzy – Burchardztwo – Kaliska – Dzierżążno – Borowo – Żukowo), 2) Część Nr 2 - przewóz dzieci niepełnosprawnych do OREW w Pierszczewie i Sikorzynie (trasa: Kartuzy – Dzierżążno– Pierszczewo – Sikorzyno), 3. Transport dzieci we wszystkich częściach zamówienia odbywać się będzie w godzinach 6:30 - 18:00 w dni nauki szkolnej tj. 390 dni (195 dni na każdy rok szkolny) – szczegółowy harmonogram przewozów na poszczególnych trasach zostanie ustalony z Wykonawcą po utworzeniu planów zajęć dzieci w poszczególnych placówkach. 4. Harmonogram będzie zawierał wykaz wskazanych przez Zamawiającego przystanków początkowych, pośrednich i końcowych oraz godziny przyjazdów i odjazdów pojazdów ze wskazanych przystanków. 5. Harmonogram będzie podlegał nowelizacji każdorazowo po zmianie planów zajęć lekcyjnych. 6. Wykonawca usługi zobowiązany jest do dysponowania przez cały okres obowiązywania umowy potencjałem technicznym w zakresie określonym w pkt.1.3 Części IV SIWZ. 7. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o kierowców wykonujących swoje czynności w zakresie realizacji przedmiotowego zamówienia. 8. Przedmiot zamówienia obejmuje transport dzieci „do szkoły” i „z powrotem” (jeden kurs) w dni nauki szkolnej 9. Wykonawca zapewnia opiekuna na cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, który będzie odbierał dzieci od rodziców, czuwał nad bezpieczeństwem dzieci podczas ich transportu, odprowadzał dzieci do szkoły, odbierał je ze szkoły oraz przekazywał rodzicom po odwiezieniu do domu. Wykonawca, kierowca oraz opiekun biorą na siebie pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo dzieci w trakcie transportu dzieci objętego niniejszym zamówieniem. 10. Zamawiający zaleca Wykonawcy dokonanie (na własny koszt) wizji lokalnej miejsca świadczenia usług. Wykonawca po złożeniu oferty nie może powoływać się na żadne okoliczności związane z własnym zaniechaniem dotyczącym faktu nie dokonania wizji lokalnej. 11. Przedmiot zamówienia musi być realizowany zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie, w szczególności: 1) ustawa z dnia 20.06.1997 roku Prawo o ruchu drogowym, 2) ustawa z dnia 06.09.2001 roku o Transporcie drogowym, 3) ustawa z dnia 15.11.1984 Prawo przewozowe, 4) ustawa z dnia 16.04.2004 roku o Czasie pracy kierowców, 5) ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny - Księga Trzecia Tytuł XXV Umowa przewozu, 6) rozporządzenie z dnia 31.12.2002 roku Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu niezbędnego ich wyposażenia (tj. Dz. U. z 2016 roku, poz. 2022 z późn. zm). 12. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100.000 zł.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w następującej wysokości: 1) Część zamówienia nr 1 - 2.000,00 zł (dwa tysiące złotych), 2) Część zamówienia nr 2 - 1.000,00 zł (jeden tysiąc złotych). 2. Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zostanie spełniony, jeżeli w złożonych dokumentach i oświadczeniach Wykonawca jednoznacznie wykaże, że posiada właściwe, co do działalności i zakresu terytorialnego, uprawnienia do wykonywania krajowego transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 06.09.2001 r. o Transporcie drogowym (t.j. Dz. U z 2019 roku poz. 2140, z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą Wykonawca składa następujące dokumenty: 1) Oryginał (który nie będzie w sposób trwały związany z ofertą, np. w dodatkowej kopercie) dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium - w przypadku, gdy wadium wnoszone jest w formach niepieniężnych określonych w Części XI SIWZ. 2) W przypadku osoby (lub osób) działającej w imieniu Wykonawcy w oparciu o odrębnie udzielone pełnomocnictwo - oryginał pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną kopię. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach