Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE USŁUG PRZEWOZOWYCH DZIECI I MŁODZIEŻY Z TERENU GMINY LINIA DO SZKÓŁ

Gmina Linia ogłasza przetarg

  • Adres: 84-223 Linia, ul. Turystyczna 15
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 6768582, 6768594 , fax. 58 676 85 69
  • Data zamieszczenia: 2014-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Linia
    ul. Turystyczna 15 15
    84-223 Linia, woj. pomorskie
    tel. 58 6768582, 6768594, fax. 58 676 85 69
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalinia.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE USŁUG PRZEWOZOWYCH DZIECI I MŁODZIEŻY Z TERENU GMINY LINIA DO SZKÓŁ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie p.n. Świadczenie usług przewozowych dzieci i młodzieży z terenu Gminy Linia do szkół. 2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwa zadania: 1) Zadanie nr 1 - świadczenie usług przewozu dzieci i młodzieży do szkół specjalnych zlokalizowanych na terenie miasta Wejherowa, 2) Zadanie nr 2 - Dostawa biletów miesięcznych oraz transport uczniów do szkół zlokalizowanych na terenie Gminy Linia. 3. Transport dzieci we wszystkich zadaniach zamówienia odbywać się będzie w godzinach 07:00 - 18:00 w dni nauki szkolnej - szczegółowy harmonogram przewozów na poszczególnych trasach zostanie ustalony z Wykonawcą po utworzeniu planów zajęć lekcyjnych w szkołach. 4. Harmonogram będzie zawierał wykaz wskazanych przez Zamawiającego przystanków początkowych, pośrednich i końcowych oraz godziny przyjazdów i odjazdów pojazdów ze wskazanych przystanków. 5. Harmonogram będzie podlegał aktualizacji każdorazowo po zmianie planów zajęć lekcyjnych. 6. Wykonawca usługi zobowiązany jest do posiadania przez cały okres obowiązywania umowy aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 300.000 zł. 7. Wykonawca usługi zobowiązany jest do dysponowania przez cały okres obowiązywania umowy potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 8. Zamawiający udostępni Wykonawcy przystanki autobusowe znajdujące się na terenie Gminy Linia będące własnością Zamawiającego. 9. Świadczenie usługi transportu drogowego osób musi być realizowane zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie. 10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji dotyczące zadania nr 1: 10.1. Przedmiot zamówienia obejmuje transport dzieci /do szkoły i z powrotem/ w dni nauki szkolnej z miejscowości zamieszkania wskazanych w załączniku nr 10 do SIWZ. 10.2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował autobusami w ilości zapewniającej dowóz wszystkich uczniów na poszczególnych trasach (ok. 5 szt.). 10.3. Wykonawca zapewnia co najmniej jednego opiekuna na każdy autobus podczas wykonywania przewozów uczniów na wszystkich trasach i kursach. 10.4. Kod określony w słowniku głównym Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 60.14.00.00 - 1 - Nieregularny transport osób, 10.5. Przedmiot Zamówienia realizuje się zgodnie z postanowieniami zawartymi we Wzorze Umowy (zał. nr 5 do SIWZ), w szczególności: 1) Termin realizacji: od 01.09.2014 r. do dnia 30.06.2015 r. 2) Warunki płatności: a) rozliczenie finansowe przeprowadza się jeden raz w miesiącu wynagrodzeniem, na podstawie ilości przejechanych w danym miesiącu kilometrów i jednostkowej ceny ryczałtowej za 1 km określonej w ofercie, b) płatność za należycie wykonaną usługę w danym miesiącu reguluje się na podstawie prawidłowej i zaakceptowanej przez Zamawiającego faktury VAT, w terminie do 30 dni od daty jej otrzymania. 10.6. Zamawiający, z uwagi na prawdopodobieństwo wystąpienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia, którym Zmawiający nie może zapobiec w trakcie prowadzenia niniejszego postępowania, np. klęski żywiołowe, znacząca absencja chorobowa uczniów, itp., zastrzega sobie prawo do: 1) wyznaczenia zastępczych dni nauki szkolnej pierwotnie planowanych jako wolne, w które Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym zapewni dowóz uczniów przy zachowaniu ryczałtowych cen jednostkowych za 1 km określonych przez Wykonawcę w Kalkulacji ceny oferty lub, 2) zmniejszenia zakresu realizacji umowy polegającej na zmniejszeniu ilości dni świadczenia usługi, ilości kursów na poszczególnych trasach lub długości poszczególnych tras, przy zachowaniu ryczałtowych cen jednostkowych za 1 km określonych przez Wykonawcę w Kalkulacji ceny oferty. 10.7. W przypadku zaistnienia okoliczności opisanych w pkt. 10.6 ppkt 2), Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego, w tym żądanie realizacji umowy do wysokości 100 % wartości ceny wybranej oferty. 11. Opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji dotyczące Zadania nr 2. 11.1. Przedmiotem zamówienia w ramach Zadania Nr 2 jest dostawa miesięcznych biletów szkolnych dla uczniów oraz świadczenie usług ich przewozu /tam i z powrotem/, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 10 do SIWZ. 11.2. Liczba uczniów na poszczególnych trasach jest wartością szacunkową. Ilość faktycznie zakupionych biletów miesięcznych na poszczególnych trasach może ulec zmianie, gdyż będzie uzależniona od bieżących potrzeb Zamawiającego. Wobec tego Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zmiany zakresu realizacji umowy (ilości uczniów na poszczególnych trasach, dla których będą zakupione bilety w miesięcznych okresach rozliczeniowych) przy zachowaniu cen jednostkowych określonych przez Wykonawcę w ofercie. 11.3. Uczniowie nie będą uiszczać dodatkowych opłat za przejazdy. Zamawiający dopuszcza wykorzystanie kursów do przewozu innych osób, za które Wykonawca będzie miał prawo pobierać ustaloną we własnym zakresie należność. Wpływy z tych biletów będą stanowiły wyłączny przychód Wykonawcy. 11.4. Przy wyznaczaniu autobusów do realizacji niniejszego zamówienia należy przyjąć założenie, że nominalna ilość miejsc w autobusie wykorzystana będzie przez uczniów maksymalnie w 85%. Pozostałe miejsca Wykonawca może wykorzystać do przewozu osób innych zgodnie z pkt. 11.3. 11.5. Wykonawca zapewni przewóz wszystkich uczniów w dni nauki szkolnej na trasach określonych w pkt. 11.1 w godzinach zapewniających punktualne przybycie na zajęcia szkolne oraz ich powrót w czasie nie dłuższym niż 1 godzinę po zakończeniu tych zajęć. 11.6. Wykonawca zapewnia co najmniej jednego opiekuna na każdy autobus podczas wykonywania przewozów uczniów na wszystkich trasach i kursach. 11.7. Wykonawca według własnego uznania będzie miał możliwość prowadzenia usług komunikacyjnych wykraczających poza zakres niniejszego zamówienia (większa ilość kursów, kursy do innych miejscowości, itd.). Te ewentualne, dodatkowe usługi komunikacyjne nie będą współfinansowane przez Zamawiającego, który nie będzie ingerował w ten zakres prowadzonej przez Wykonawcę działalności. 11.8. Kod określony w słowniku głównym Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 1) 60.11.20.00 - 6 - usługi w zakresie publicznego transportu drogowego, 2) 34.98.00.00 - 0 - bilety przewozowe. 11.9. Przedmiot Zamówienia realizuje się zgodnie z postanowieniami zawartymi we Wzorach Umowy (zał. nr 6 do SIWZ), w szczególności: 1) Termin realizacji: od 01.09.2014 r. do 30.06.2015 r. 2) Warunki płatności: a) rozliczenie finansowe przeprowadza się jeden raz w miesiącu wynagrodzeniem kosztorysowym, na podstawie ilości zakupionych w miesiącu biletów na poszczególne trasy oraz ich jednostkowych cen ryczałtowych określonych przez Wykonawcę w ofercie, b) płatność za należycie wykonaną usługę w danym miesiącu reguluje się na podstawie prawidłowej i zaakceptowanej przez Zamawiającego faktury VAT, w terminie do 30 dni od daty jej otrzymania. 11.10. Zamawiający, z uwagi na prawdopodobieństwo wystąpienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia, którym Zmawiający nie może zapobiec w trakcie prowadzenia niniejszego postępowania, np. klęski żywiołowe, znacząca absencja chorobowa uczniów, itp., zastrzega sobie prawo do wyznaczenia zastępczych dni nauki szkolnej pierwotnie planowanych jako wolne, w które Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym zapewni dowóz uczniów bez dodatkowego wynagrodzenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349800000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych); 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, tj. do godz. 10:00 dnia 17-07-2014 r. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Sierakowicach O/ Linia Nr 91 8324 0001 0011 7027 2000 0060 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy, ul. Turystyczna 15, 84-223 Linia w kasie urzędu lub dołączyć do oferty w osobnej kopercie a kopię dołączyć do oferty. 6. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 5) w zw. z art. 24 ust. 4 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gminalinia.com.pl/gmina,ogloszenie-o-wszczeciu-postepowania--rok-2014.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach