Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile ogłasza przetarg
- Adres: 64-920 Piła, al. Niepodległości 33/35
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 067 2109330, 2109337 , fax. 067 2109332
- Data zamieszczenia: 2009-09-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile
al. Niepodległości 33/35 33/35
64-920 Piła, woj. wielkopolskie
tel. 067 2109330, 2109337, fax. 067 2109332
REGON: 57079948000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pila.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług przewozowych dla Starostwa Powiatowego w Pile - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa oznaczona tytułem Świadczenie usług przewozowych dla Starostwa Powiatowego w Pile. 1) Usługa obejmuje: a) wynoszenie dokumentów oraz wyposażenia (meble biurowe (szafy, biurka, fotele obrotowe, krzesła, stoły, itp.), sprzęt komputerowy, sprzęt biurowy, szafy pancerne) z pokoi wskazanych przez Zamawiającego; b) załadunek, przewóz oraz rozładunek; c) wnoszenie przewiezionych akt oraz wyposażenia do pokoi wskazanych przez Zamawiającego; d) ustawienie mebli oraz innego sprzętu we wskazane miejsce. 2) Usługi będą przeprowadzane w godzinach pracy oraz w soboty i niedziele godzinach wskazanych przez Zamawiającego. Budynki, w których mieszczą się biura do przeprowadzenia nie są wyposażone w windy. 3) Usługi świadczone będą sukcesywnie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2009 r. 4) Przewóz samochodem Wykonawcy na odległości do 1 km - pomiędzy budynkiem przy ul. Dzieci Polskich 26 a budynkiem Starostwa Powiatowego przy Al. Niepodległości 33/35. 5) Pracownik Zamawiającego upoważniony do kontaktu z Wykonawcą będzie składał telefonicznie lub faksem zlecenia zawierające termin wykonania, ilość pomieszczeń do przeprowadzenia i inne niezbędne informacje. Datą wykonania zlecenia będzie dzień przyjęcia prac potwierdzony podpisanym protokołem wykonania usługi. Zlecania będą składane z trzydniowym wyprzedzeniem. 2. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za powierzone wyposażenie i dokumenty w czasie świadczenia usługi przewozu (przeprowadzki). 3. Warunki zapłaty: - Wykonawca będzie wystawiał faktury VAT za poszczególne zlecenia, po przyjęciu przez Zamawiającego protokołu z wykonania usługi; - Termin płatności faktur - 14 dni. 4. Podwykonawcy - Zamawiający nie dopuszcza zatrudnienia podwykonawców. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601800003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonych prac lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - Wykonawca powinien prowadzić działalność związaną z transportem. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. a) Wykonawca powinien dysponować, co najmniej 4 pracownikami do przenoszenia wyposażenia i dokumentacji, b) Wymaga się, aby Wykonawca dysponował następującym potencjałem technicznym: - samochód ciężarowy, - wózek na gumowych kołach do przewożenia przedmiotów ciężkich i wielkogabarytowych o masie do 400 kg, - pasy do przenoszenia mebli, - pudła kartonowe do przewozu dokumentacji. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę co najmniej 10 000 zł. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy- Prawo zamówień publicznych. Wymienione wyżej warunki zostaną uznane przez Zamawiającego za spełnione, jeżeli złożone przez Wykonawcę, wymagane dokumenty, o których mowa w punkcie 7 SIWZ, potwierdzą ich spełnianie. Ocena spełniania poszczególnych warunków odbędzie się na zasadzie spełnia, nie spełnia. Nie spełnienie choćby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty składające się na ofertę: 1. Wypełniony formularz Oferta, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 2. Odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy do terminu składania ofert. 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące posiadania wystarczającej ilości pracowników. 5. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące posiadania wymaganego potencjału technicznego. 6. Kserokopię polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę co najmniej 10 000 zł.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Cena jednej roboczogodziny pracy pracownika
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.pila.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług transportu zaopatrzeniowego oraz wynajem samochodu dostawczego wraz z kierowcą
Dodano: 2016-04-16 - Zakup sprzętu komputerowego
Dodano: 2016-04-16 - Wynajem pojazdów do transportu towarów wraz z kierowcą.
Dodano: 2016-03-30 - Wynajem ciągnika kołowego wraz z obsługą operatorską dla RDW Czarnków
Dodano: 2016-03-17 - Usługa transportowa zestawami samochodowymi o minimalnej ładowności 10 ton z bocznym wyładunkiem na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Złotowie, Obwodu Drogowego w Szamocinie, ul. Ogrodowa 8 do robót przy bieżącym utrzymaniu dróg
Dodano: 2016-03-01 - Usługa transportowa zestawami samochodowymi o minimalnej ładowności 10 ton z bocznym wyładunkiem na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Złotowie, Obwodu Drogowego w Złotowie, ul. Za Dworcem 3a do robót przy bieżącym utrzymaniu dróg
Dodano: 2016-03-01 - USŁUGI TRANSPORTOWE SAMOCHODEM SAMOWYŁADOWCZYM, SKRZYNIOWYM O ŁADOWNOŚCI MINIMUM 25 TON NA TERENIE REJONU DRÓG WOJEWÓDZKICH W GNIEŹNIE.
Dodano: 2016-02-22 - Usługi transportowe zestawami samochodowymi o minimalnej ładowności 14 Mg z bocznym wyładunkiem na terenie działania RDW w Ostrowie Wlkp
Dodano: 2016-02-05 - Świadczenie usług transportu zaopatrzeniowego
Dodano: 2015-07-20 - Usługa transportowa zestawami samochodowymi o minimalnej ładowności 10 ton z bocznym wyładunkiem na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Złotowie, Obwodu Drogowego w Szamocinie, ul. Ogrodowa 8 do robót przy bieżącym utrzymaniu dróg
Dodano: 2015-05-15