Przetargi.pl
Świadczenie usług: przemieszczania ( holowania) pojazdów i ich części o DMC do i powyżej 3,5 tony zabezpieczonych na koszt Policji ,pojazdów służbowych Policji - zleconych przez KMP w Rudzie Śl. lub każda inną jednostkę policji zlecającą wykonanie usługi za pośrednictwem KMP w Rudzie Śląskiej

Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-038 Katowice, ul. J. Lompy 19
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2002055 , fax. 032 2002060
  • Data zamieszczenia: 2009-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
    ul. J. Lompy 19 19
    40-038 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 2002055, fax. 032 2002060
    REGON: 27020829200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług: przemieszczania ( holowania) pojazdów i ich części o DMC do i powyżej 3,5 tony zabezpieczonych na koszt Policji ,pojazdów służbowych Policji - zleconych przez KMP w Rudzie Śl. lub każda inną jednostkę policji zlecającą wykonanie usługi za pośrednictwem KMP w Rudzie Śląskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie usług: przemieszczania ( holowania) pojazdów i ich części o DMC do i powyżej 3,5 tony zabezpieczonych na koszt Policji ,pojazdów służbowych Policji - zleconych przez Komendę Miejską Policji w Rudzie Śląskiej lub każda inną jednostkę policji zlecającą wykonanie usługi za pośrednictwem Komendy Miejskiej Policji w Rudzie Śląskiej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 501181109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się: a)wykonawcy nie podlegający wykluczeniu z art. 24. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie warunki formalne określone w art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych musi spełniać każdy z członków konsorcjum. Jeżeli jeden z nich nie spełnia chociażby jednego warunku, całe konsorcjum będzie wykluczone z ubiegania się o zamówienie publiczne, b)wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych tj; posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zadania, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, czyli: wykonawcy posiadający uprawnienia do wykonywanie krajowego transportu drogowego przeznaczonego do usuwania i holowania pojazdów zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. Nr 204, poz. 2088 z 2004 r. z póżn. zm) z wyjątkiem określonym w art. 3 ust.1 pkt. 2 ustawy, wykonawcy, którzy dysponują pojazdem specjalnym (laweta) o ładowności co najmniej 3 tony, długości przestrzeni ładunkowej co najmniej 5 metrów wyposażonym w wciągarkę oraz sprzętem specjalistycznym przystosowanym do holowania pojazdów z ważnymi badaniami technicznymi, właściwe oznakowanym, wykonawcy posiadają ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 50 000 zł - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń. Wykonawca nie spełniający warunków udziału w postępowaniu zostanie wykluczony zgodnie z art. 24 ust 1-2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo Zamówień Publicznych.. Oferta wykonawcy, której treść nie będzie odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo Zamówień Publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółki cywilnej dokumenty rejestrowe współwłaścicieli spółki. 2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia* osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych tj. dla podmiotu zbiorowego w myśl przepisów ustawy o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz.U. nr 197 z 27.11.2002r. poz. 1661), wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymogi art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo Zamówień Publicznych złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ 6. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego każdy z podmiotów występujących w konsorcjum musi przedłoży w ofercie dokumenty określone w punkcie IV 1, 2, 3, 4, 5 zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Łączna ocena uczestników konsorcjum będzie świadczyć o spełnieniu warunków uczestnictwa w postępowaniu. 7. Jeżeli wykonawca ma miejsce zamieszkania lub siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. IV ppkt 1-4 składa dokumenty określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605) 8. Aktualna licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego przeznaczonego do usuwania i holowania pojazdów zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym 9. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 50.000 ,- zł 10. Oświadczenie wykonawcy, że dysponuje pojazdem specjalnym (laweta) o ładowności co najmniej 3 tony, długości przestrzeni ładunkowej co najmniej 5 metrów wyposażonym w wciągarkę oraz sprzętem specjalistycznym przystosowanym do holowania pojazdów z ważnymi badaniami technicznymi, właściwe oznakowanym. 11. Kopie dowodów rejestracyjnych pojazdów z wpisem, iż jest to pojazd specjalny pomocy drogowej i ma ważne badanie techniczne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach