Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach ogłasza przetarg
- Adres: 00-844 Warszawa, Grzybowska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +48 (22) 37 20 260 , fax. +48 (22) 37 20 295
- Data zamieszczenia: 2020-05-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach
Grzybowska 80/82
00-844 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. +48 (22) 37 20 260, fax. +48 (22) 37 20 295
REGON: 36830257500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wody.gov.pl, http://gliwice.wody.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa osoba prawna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług przeglądów okresowych, bieżących napraw, ustawienia geometrii kół pojazdów służbowych będących w użytkowaniu Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Gliwicach PGW Wody Polskie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przeglądów okresowych, bieżących napraw , ustawiania geometrii kół pojazdów służbowych będących w użytkowaniu Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Gliwicach PGW Wody Polskie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla danej części zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. Szczegółowe zasady wynagrodzenia oraz oraz warunki realizacji Zamówienia zostały zawarte we Wzorze Umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50112000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty potwierdzające uprawnienie do podpisania oferty oraz do podpisania lub poświadczenia za zgodność z oryginałem składanych oświadczeń lub dokumentów. Jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji dokumentem właściwym jest odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej lub dokumenty na podstawie których dokonuje się wpisu do właściwego rejestru lub ewidencji, np. uchwała właściwego organu Wykonawcy; 2. Pełnomocnictwo, w przypadku, gdy ofertę lub załączone do niej oświadczenia lub dokumenty podpisuje pełnomocnik. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii za zgodność z oryginałem, lub odpis albo wyciąg z dokumentu sporządzony przez notariusza; 3. Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia (zgodne w treści z Załącznikiem Nr 4 do SIWZ), aktualne na dzień składania ofert, celem wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; 4. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zgodne w treści z Załącznikiem Nr 5 do SIWZ), aktualne na dzień składania ofert, celem wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; 5. W przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów dowód potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami innych podmiotów, który stanowi w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (zgodne w treści z Załącznikiem Nr 9 do SIWZ).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Naprawy i przeglądy pogwarancyjne samochodu służbowego będącego na stanie Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Poznaniu
Dodano: 2024-04-16 - USŁUGI SERWISOWANIA I NAPRAWY POJAZDÓW SŁUŻBOWYCH UŻYTKOWANYCH PRZEZ IZBĘ ADMINISTRACJI SKARBOWEJ W WARSZAWIE
Dodano: 2024-03-20 - Naprawy i przeglądy samochodów służbowych w OR AMW w Szczecinie
Dodano: 2024-03-18 - Usługi bieżącej konserwacji i napraw samochodów eksploatowanych w MzOR ARiMR w 2024 r.
Dodano: 2024-01-17 - Usługi bieżącej konserwacji i napraw samochodów eksploatowanych w MzOR ARiMR w 2024 r.
Dodano: 2023-12-04 - Modernizacja Samochodu Pożarniczego STAR 266 dla OSP Łączany
Dodano: 2023-10-24 - Naprawa samochodów służbowych
Dodano: 2023-10-10 - Wykonywanie serwisu, pogwarancyjnych przeglądów, badań technicznych oraz napraw samochodów służbowych MRiRW
Dodano: 2023-08-22 - Wykonywanie serwisu, pogwarancyjnych przeglądów, badań technicznych oraz napraw samochodów służbowych MRiRW
Dodano: 2023-07-05 - Usługi w zakresie przeglądów, napraw i konserwacji ambulansów sanitarnych oraz pozostałej floty pojazdów Radomskiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Radomiu
Dodano: 2023-05-31