Przetargi.pl
Świadczenie usług przeglądów, napraw i serwisu ogumienia samochodów eksploatowanych w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Szczecinie

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-323 Szczecin, ul. Gen. Sikorskiego 3
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 48 50 563 , fax. 091 48 57 603
  • Data zamieszczenia: 2011-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
    ul. Gen. Sikorskiego 3 3
    70-323 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 48 50 563, fax. 091 48 57 603
    REGON: 00543335300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mopr.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług przeglądów, napraw i serwisu ogumienia samochodów eksploatowanych w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Szczecinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przeglądów, napraw i serwisu ogumienia samochodów eksploatowanych w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Szczecinie, zwanych dalej usługami. 2. Opis przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przeglądów, napraw i serwisu ogumienia samochodów eksploatowanych w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Szczecinie obejmujące następujące pojazdy: a. dla części 1 zamówienia samochody marki VW Transporter, 4 sztuki, wykaz stanowi załącznik nr 6 do siwz, b. dla części 2 zamówienia samochody marki Ford Transit, 11 sztuk, wykaz stanowi załącznik nr 7 do siwz, c. dla części 3 zamówienia samochód marki Iveco Irybus, jedna sztuka, wykaz stanowi załącznik nr 8 do siwz, d. dla części 4 zamówienia samochód marki Peugeot Partner, jedna sztuka, wykaz stanowi załącznik nr 9 do siwz, e. dla części 5 zamówienia samochód marki Citroen Berlingo, jedna sztuka, wykaz stanowi załącznik nr 10 do siwz, f. dla części 6 zamówienia samochód marki Chevrolet Aveo, jedna sztuka, wykaz stanowi załącznik nr 11 do siwz, g. dla części 7 zamówienia samochód marki Fiat Albea, jedna sztuka, wykaz stanowi załącznik nr 12 do siwz, 3. Świadczenie usług kompleksowej obsługi, naprawy i serwisu ogumienia samochodów wymienionych w pkt 3 ppkt 1) lit. a-g połączone z dostawą niezbędnych materiałów i części zamiennych oraz ogumienia do tych usług obejmuje następujący zakres zlecenia: 1) przeglądy okresowe i pogwarancyjne, 2) naprawy wynikające z przeglądów, 3) bieżące naprawy będące wynikiem awarii, 4) serwis ogumienia (polegający na kontroli zużycia ogumienia i w przypadku przekroczenia granicznych zalecanych wartości trwałego oznakowania wymiana opon z wyważeniem kół, utylizacja wytypowanego do kasacji ogumienia, wymianie sezonowej opon zimowych na letnie i odwrotnie, wulkanizacja opon po uszkodzeniu). 4. Samochody opisane w części 1, 2 i 3 zamówienia wykonują około 30 000 tys. km. rocznie, poruszając się w 95% w warunkach jazdy miejskiej we wszystkie dni tygodnia w systemie dwu zmianowym. 5. Samochody opisane w części 4, 5, 6, 7 zamówienia wykonują od 7 000 do 12 000 tys. km. rocznie, poruszając się w 95% w warunkach jazdy miejskiej w dni robocze. 6. Zamawiający wymaga, aby usługi będące przedmiotem zamówienia były wykonywane w stacji serwisowej Wykonawcy: 1) wyposażonej w aparaturę i oprogramowanie niezbędne do diagnostyki i naprawy pojazdów danej marki, wymienionej w pkt 3 ppkt 1) lit. a-g, 2) położonej w granicach administracyjnych Miasta Szczecina, w warunkach warsztatowych, z zachowaniem należytej staranności, (oraz przy przestrzeganiu przepisów prawa w szczególności przepisów bezpieczeństwa), czynnej i pracującej co najmniej w następujących przedziałach czasowych - poniedziałek - piątek od godz. 8.00 do godz. 18.00 sobota od godz. 9.00 do godz. 13.00, 3) wyposażonej w minimum 2 stanowiska usytuowane w budynku, każde wyposażone w podnośnik hydrauliczny, dla części 1, 3, 4, 5, 6, 7 zamówienia, 4) wyposażonej w minimum 4 stanowiska usytuowane w budynku, w tym dwa wyposażone w podnośnik hydrauliczny, dla części 2 zamówienia, 5) w której wykonawca dysponuje minimum 2 mechanikami samochodowymi legitymującymi się kierunkowym wykształceniem zawodowym oraz minimum 1 elektromechanikiem samochodowym - legitymującym się kierunkowym wykształceniem zawodowym, dla części 1, 3, 4, 5, 6, 7 zamówienia, 6) w której wykonawca dysponuje minimum 4 mechanikami samochodowymi legitymującymi się kierunkowym wykształceniem zawodowym oraz minimum 1 elektromechanikiem samochodowym - legitymującym się kierunkowym wykształceniem zawodowym, dla części 2 zamówienia, 7. Zamawiający wymaga, aby stacja serwisowa Wykonawcy wyposażona była w następujące narzędzia i urządzenia: 1) komputer do obsługi diagnostycznej samochodów danej marki, wymienionej w pkt 3 ppkt 1) lit. a-g wraz z aktualną licencją producenta pojazdów tej marki na oprogramowanie, 2) ściągacz do kolumn Mc Persona, 3) zestaw do blokowania trzpienia amortyzatora, 4) przyrząd służący do sprawdzania temperatury wrzenia płynu hamulcowego, 5) przyrząd służący do kontroli ustawienia świateł, 6) ruchoma podpora - kobyłka- do m/d skrzyni biegów, 7) oprzyrządowanie do wymiany płynu hamulcowego, 8) oprzyrządowanie do wymiany oleju silnikowego, 9) przyrząd do sprawdzania luzów zawieszenia, 10) urządzenie do ustawiania geometrii kół, 11) urządzenie służące do sprawdzania geometrii kół (pomiar winien dotyczyć 4 kół jednocześnie), 12) rolki hamulcowe, 13) shock tester (urządzenie do sprawdzania amortyzatorów), 14) klucz dynamometryczny, 15) wyciąg/odsysacz spalin, 16) stanowisko do wymiany kół wyposażone w : a. podnośnik, b. wyważarkę do kół, c. montażownicę do kół, d. agregat do pompowania kół, e. myjkę do kół, 8. Realizacja usług, o których mowa w ust. 4 obejmuje w szczególności: 1) diagnostykę- w tym serwisowanie ogumienia, 2) dostawę niezbędnych części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych oraz ogumienia, które zostały dopuszczone przez producenta w uzgodnieniu z Zamawiającym (nowe lub regenerowane) po cenach katalogowych. (w przypadku zastosowania części regenerowanych Zamawiający wymaga każdorazowo uzgodnienia jej zamontowania.), 3) demontaż zużytych części i materiałów wynikający z napraw oraz ich utylizacja, (względnie regeneracja), 4) montaż nowych materiałów i części zamiennych (lub regenerowanych), wynikający z napraw, Zamawiający zastrzega sobie prawo do przekazania Wykonawcy własnych części zamiennych oraz do zakupu części zamiennych we własnym zakresie, 5) wykonanie czynności konserwacyjnych i serwisowych w sposób określony przez producenta, 6) serwis olejowy OT-1 i OT- 2 dla pojazdów wymienionych w SIWZ (zgodnie z instrukcją eksploatacji danej marki pojazdu), 7) naprawę układu hamulcowego (wymiana klocków hamulcowych, wymiana tarcz hamulcowych, wymiana linek hamulca ręcznego), 8) naprawę układu kierowniczego (drążek kierowniczy, końcówki drążka kierowniczego, wahacz górny, wahacz dolny, sworznie wahaczy, tuleje stabilizatora, amortyzatory, wymiana przekładni kierowniczej), 9) naprawę układu rozrządu silnika (wymiana paska rozrządu, napinaczy paska rozrządu, kół zębatych, osłony paska, uszczelniaczy), 10) wymianę pasków napędowych - wentylatora chłodnicy, wspomagania kierownicy, napędu alternatora, 11) naprawę układu elektrycznego (oświetlenie zewnętrzne i wewnętrzne pojazdu, czujniki, wskaźniki, przełączniki, regulator napięcia, alternator rozrusznik, wymiana akumulatora, sygnał dźwiękowy, alarm samochodowy), 12) naprawę układu chłodzenia (wymiana chłodnicy, sprzęgiełka, pompy wodnej, przewodów gumowych), 13) naprawę układu przenoszenia napędu (skrzynia biegów, sprzęgło, półosie, przeguby), 14) naprawę silnika (wymiana kolektorów, uszczelnienie silnika, wymiana zaworów, wymiana uszczelki pod głowicą, wymiana prowadnic i popychaczy zaworów, szlifowanie wału korowego, wymiana świec żarowych, wymiana wtryskiwaczy), 15) naprawę układu wydechowego (wymiana lub spawanie tłumików i rur wydechowych), 16) Naprawę układu napędowego (tylny most łożyska i piasty koła, półosie, tarcze koła, przeguby), 17) wymianę sezonową opon samochodowych (w tym wyważenie kół).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 343000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Marża na zakupione części zamienne
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mopr.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach