Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE USŁUG PRZEGLĄDÓW, NAPRAW I KONSERWACJI SAMOCHODÓW MARKI DACIA DUSTER EKSPLOATOWANYCH W PODLASKIM ODDZIALE REGIONALNYM ARiMR

Podlaski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa ogłasza przetarg

  • Adres: 18-400 Łomża, ul. Nowa 2
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 086 2156314 , fax. 086 2164513
  • Data zamieszczenia: 2013-01-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Podlaski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
    ul. Nowa 2 2
    18-400 Łomża, woj. podlaskie
    tel. 086 2156314, fax. 086 2164513
    REGON: 01061308300043
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE USŁUG PRZEGLĄDÓW, NAPRAW I KONSERWACJI SAMOCHODÓW MARKI DACIA DUSTER EKSPLOATOWANYCH W PODLASKIM ODDZIALE REGIONALNYM ARiMR
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przeglądów, napraw i konserwacji 8 sztuk samochodów marki Dacia Duster (rok produkcji 2012, silnik benzynowy 1,6 l) eksploatowanych w Podlaskim Oddziale Regionalnym ARiMR, wynikających z awarii technicznych, przeglądów okresowych zgodnych z ustalonymi przez producenta warunkami eksploatacji (zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień: Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów - CPV 50112000-3, części i akcesoria do pojazdów i silników do nich - CPV 34300000-0). 2. Zakres usług obejmuje: 1) wykonywanie przeglądów okresowych gwarancyjnych, 2) wykonywanie napraw samochodów w tym: a) wykonywanie napraw gwarancyjnych powstałych z winy gwaranta, b) wykonywanie napraw koniecznych do zachowania właściwego stanu technicznego pojazdów służbowych, stwierdzonych podczas przeglądów oraz wynikających z eksploatacji, c) usługi wymiany montażu części w samochodach, d) usługi wymiany uzupełnienia płynów eksploatacyjnych, e) wykonywanie przeglądów antykorozyjnych nadwozia i podwozia, f) utylizacja zdemontowanych części oraz płynów eksploatacyjnych. 3. Ceny części i płynów eksploatacyjnych użyte do realizacji przedmiotu umowy wymienione w Formularzu Ofertowym (Załączniku nr 1 do Specyfikacji) będą stałe przez cały okres obowiązywania Umowy w sprawie zamówienia publicznego. Na naprawy z użyciem części niewymienionych w Formularzu Ofertowym Zamawiający przeznacza kwotę 15.000,00 zł brutto. 4. Zamawiający informuje, że przewidziane (oszacowane) ilości usług i dostaw objętych zamówieniem zawiera Formularz Ofertowy (Załącznik nr 1 do Specyfikacji). Zamawiający przyjął: 1) ilość przeglądów, części zamiennych podlegających wymianie podczas przeglądów, płynów eksploatacyjnych podlegających wymianie lub uzupełnieniu podczas przeglądów - na podstawie Karty przeglądów i gwarancji, 2) ilość roboczogodzin na usługi napraw samochodów lub ich części stwierdzonych podczas przeglądów lub wynikających z eksploatacji - na podstawie analizy dotychczasowej dokumentacji serwisowej podobnych usług w okresie ostatnich 12 miesięcy. 5. Obowiązkiem Wykonawcy będzie zapewnienie części zamiennych i płynów eksploatacyjnych niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga, aby cena części zamiennych i płynów eksploatacyjnych niewymienionych w Formularzu Ofertowym, była zgodna z cennikami ogólnie obowiązującymi u Wykonawcy na dzień wykonania usługi tj. podpisania protokołu odbioru samochodu. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie do udostępniania mu do wglądu aktualnie obowiązujących u Wykonawcy cenników usług, części, akcesoriów, płynów eksploatacyjnych i innych środków niezbędnych do wykonania usługi przeglądów, napraw i konserwacji. 6. Przeglądy będą wykonywane zgodnie z częstotliwością i zakresem wynikającym z Warunków gwarancji i przeglądów okresowych dla danego samochodu. 7. Naprawy będą wykonywane zgodnie z zakresem, każdorazowo określanym przez pracownika Zamawiającego. 8. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia minimum 12 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, zdefiniowany w punkcie 2 litera a) - c) niniejszego rozdziału. 9. Wykonawca świadczący usługi poza granicami miasta Łomża zobowiązany będzie do odbioru - przy pomocy lawety - samochodu przeznaczonego do wykonania usługi objętej Specyfikacją z ul. Nowej 2 w Łomży i dostarczenia do miejsca wykonywania usługi, w terminie 3 dni od daty powiadomienia i ponownego dostarczenia na ul. Nową 2 w Łomży po wykonaniu usługi, bez dodatkowego wynagrodzenia. 10. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania usług zgodnie z normami czasowymi wykonania napraw określonymi w katalogach norm czasowych aktualnie obowiązującymi u Wykonawcy. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie do udostępniania mu do wglądu katalogów norm czasowych. 11. W przypadku unieruchomienia samochodu, spowodowanego awarią, kolizją lub wypadkiem drogowym na terenie województwa podlaskiego, Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia samochodu do miejsca wykonywania usługi (holowanie) w terminie 2 dni od daty powiadomienia przez Zamawiającego, bez dodatkowego wynagrodzenia (dotyczy sytuacji, w której ubezpieczyciel odmówił dostarczenia pojazdu na swój koszt lub dana sytuacja nie dotyczy ubezpieczyciela). 12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości samochodów (zmniejszenia lub zwiększenia ilości) oraz zmiany numerów rejestracyjnych samochodów, które zostaną poddane przeglądom, naprawom i konserwacji w drodze Aneksu do Umowy na podstawie art. 144 ust. 1 Ustawy. 13. W przypadku, gdy naprawa będzie trwała dłużej niż 3 dni, Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia na żądanie Zamawiającego samochodu zastępczego z pełnym zbiornikiem paliwa, we własnym zakresie, bez dodatkowego wynagrodzenia. Po zakończeniu naprawy Zamawiający zwróci samochód zastępczy z pełnym zbiornikiem paliwa. 14. Zamawiający nie przewiduje w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 4 Ustawy. 15. Zamawiający wymaga, aby usługi były świadczone przez Wykonawcę, który posiada autoryzację do przeprowadzenia czynności obsługowych i naprawczych w pojazdach marki Dacia Duster.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 501120003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach