Przetargi.pl
Świadczenie usług prowadzenia księgowości oraz obsługi kadrowo-płacowej Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy w Toruniu w okresie 1 maja 2023 roku - 30 kwietnia 2024 roku

Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, Władysława Łokietka 5
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy
    Władysława Łokietka 5
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    REGON: 340875212
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://centrumnowo.kei.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa Instytucja Kulturalna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług prowadzenia księgowości oraz obsługi kadrowo-płacowej Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy w Toruniu w okresie 1 maja 2023 roku - 30 kwietnia 2024 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług prowadzenia pełnej księgowości oraz obsługi kadrowo-płacowej Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy od dnia 1 maja 2023 roku do dnia 30 kwietnia 2024 roku 1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79211000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że:posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia. na kwotę co najmniej 100 000,00 zł..4) zdolności technicznej lub zawodowej - Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że:a) zrealizował w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej dwie usługi, których przedmiotem było (jest) świadczenie usług finansowo-księgowych oraz obsługi kadrowo-płacowej w nieprzerwanym okresie co najmniej 6 miesięcy, w tym co najmniej jedna z nich winna być świadczona na rzecz instytucji publicznej zatrudniającej co najmniej 20 osób, o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz przedstawi dowody potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykaz wykonanych usług stanowi załącznik nr 3 do niniejszego Zapytania.b) dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wskazać do wykonywania niniejszego zamówienia osoby, które posiadają odpowiednie doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, w następującym zakresie:i. co najmniej jednego Eksperta ds. rachunkowo-podatkowych, który spełnia następujące wymagania:- posiada doświadczenie polegające na nieprzerwanym przez okres dłuższy niż 6 miesięcy świadczeniu usług prowadzenia ksiąg rachunkowych i dokumentacji podatkowej dla co najmniej jednej instytucji publicznej zatrudniającej co najmniej 20 osób, obejmujących co najmniej: zamykanie i otwieranie ksiąg rachunkowych, bieżące księgowanie operacji gospodarczych, prowadzenie ewidencji dla celu rozliczeń VAT, przygotowywanie sprawozdań finansowych.- ekspert jest uprawniony do wykonywania czynności z zakresu usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych zgodnie z art. 76a ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U.2023.120 z późn. zm.)ii. co najmniej jednego Eksperta ds. obsługi kadrowo-płacowej, który posiada doświadczenie polegające na nieprzerwanym przez okres dłuższy niż 6 miesięcy świadczeniu usług z zakresu obsługi kadrowo-płacowej dla co najmniej jednej instytucji publicznej, zatrudniającej co najmniej 20 osób, obejmującej co najmniej:- prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej oraz przygotowania dokumentacji związanej z nawiązaniem stosunku pracy oraz rozwiązaniem stosunku pracy,- obliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac,- sporządzanie raportów miesięcznych RMUA dla pracowników,- obliczanie wynagrodzeń za czas niezdolności do pracy,- rozliczanie umów zleceń oraz umów o dzieło,- sporządzanie deklaracji podatkowych i ZUS (miesięcznych DRA, imiennych RCA, RSA, RZA),- sporządzanie rocznych informacji o uzyskanych dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy od osób fizycznych).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-29

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach