Przetargi.pl
Świadczenie usług promocji w zakresie budowania marki korporacyjnej Zarządu Transportu Metropolitalnego.

Zarząd Transportu Metropolitalnego ogłasza przetarg

  • Adres: 40-053 Katowice, Barbary
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48(32)7438401, , fax. +48(32)7438745
  • Data zamieszczenia: 2020-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Transportu Metropolitalnego
    Barbary 21A
    40-053 Katowice, woj. śląskie
    tel. +48(32)7438401, , fax. +48(32)7438745
    REGON: 369308114
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.metropoliaztm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług promocji w zakresie budowania marki korporacyjnej Zarządu Transportu Metropolitalnego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenia przez Wykonawcę kompleksowych usług w zakresie budowania marki korporacyjnej Zarządu Transportu Metropolitalnego, zwanych dalej „usługami“, na które składają się: a) współpraca z Zamawiającym w obszarze przygotowania i realizacji strategii budowania marki korporacyjnej Zarządu Transportu Metropolitalnego; b) przeprowadzanie sesji strategicznych w siedzibie Zamawiającego lub online; c) wsparcie procesu rozwoju sieci kontaktów w polskim oraz zagranicznym środowisku naukowym i eksperckim specjalizującym się w transporcie publicznym; d) wsparcie w procesie budowania marki korporacyjnej ZTM wśród interesariuszy Zamawiającego; e) realizacja szkoleń z zakresu indywidualnych wystąpień publicznych dla wybranych pracowników ZTM; f) przygotowywanie raportów trendów dot. budowy marki korporacyjnej; g) cykliczny comiesięczny raport ze wszystkich zrealizowanych działań na rzecz Zamawiającego. Powyższe działania będą ukierunkowane na budowanie i kształtowanie marki korporacyjnej Zarządu Transportu Metropolitalnego. 2. Szczegółowy zakres usług: 1) współpraca z Zamawiającym w obszarze przygotowania i realizacji strategii budowania marki korporacyjnej ZTM polegająca w szczególności na wsparciu Zamawiającego w procesie budowania marki korporacyjnej ZTM przez konsultacje telefoniczne, internetowe oraz spotkania w siedzibie Zamawiającego; 2) przeprowadzanie sesji strategicznych w siedzibie Zamawiającego lub online z wyznaczonymi reprezentantami Zarządu Transportu Metropolitalnego poświęconych globalnej metanarracji związanej z transportem publicznym. Średnio jedna sesja strategiczna na miesiąc; 3) wsparcie procesu rozwoju sieci kontaktów w polskim oraz zagranicznym środowisku naukowym i eksperckim specjalizującym się w transporcie publicznym, w tym: określenie rekomendowanego sposobu nawiązywania kontaktów, regularny research wydarzeń związanych z komunikacją miejską na obszarze krajowym i międzynarodowym oraz identyfikacja najważniejszych wydarzeń z tej branży; 4) wsparcie w procesie budowania marki korporacyjnej ZTM wśród interesariuszy dla celów budowy marki, w tym mapowanie interesariuszy Zarządu Transportu Metropolitalnego na rzecz budowania marki korporacyjnej, opracowanie sposobu wsparcia budowania marki korporacyjnej ZTM wśród interesariuszy oraz konsultacje i wsparcie w realizacji tych działań; 5) realizacja szkoleń z zakresu indywidualnych wystąpień publicznych dla wybranych pracowników ZTM, w tym szkolenie przed każdym wystąpieniem publicznym przedstawiciela ZTM, biorącym udział w konferencji, sympozjum, kongresie, itp. Liczba indywidualnych szkoleń z wystąpień publicznych – maksymalnie 90 godzin szkoleniowych w ciągu trwania umowy; 6) opracowanie jednego raportu dot. budowy marki korporacyjnej w każdym miesiącu świadczenia usług, w tym research na temat inicjatyw komunikacyjnych i biznesowych. Przedstawienie inicjatyw w każdym miesiącu dla wybranych benchmarków; 7) cykliczny comiesięczny raport ze wszystkich zrealizowanych działań na rzecz Zamawiającego, zawierający w szczególności dokumentację potwierdzającą wykonanie usług (sprawozdania, oświadczenia, potwierdzenia realizacji działań, dokumentację graficzną, fotograficzną itp. wraz z opisem wszystkich zrealizowanych działań.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79342200-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100) Wykonawca powinien wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonego w sekcji IV.6.2 ogłoszenia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w sekcji III.1.3. 2. Oświadczenie Wykonawca składa w formie pisemnej, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, składa każdy Wykonawca. Oświadczenie potwierdza, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu w zakresie, w którym wykazuje ich spełnianie. 4. Jeżeli Wykonawca, w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w sekcji III.1.3, polega na zdolnościach innych podmiotów, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunku udziału w postępowaniu. 5. Zamawiający nie wymaga, za wyjątkiem oświadczenia wskazanego w pkt 1, złożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych w sekcji III.1.3. Zamawiający, niezwłocznie po otwarciu ofert zamieści na stronie internetowej informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, w szczególności dotyczące firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej tych informacji, przekazuje Zamawiającemu, bez wezwania: 6. Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ). 7.Jeżeli w terminie, o którym mowa w sekcji IV.6.2, zostanie złożona jedna oferta, Wykonawca nie przekazuje Zamawiającemu oświadczenia, o którym mowa w pkt 6.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach