Przetargi.pl
Świadczenie usług promocji w mediach społecznościowych, doradztwa wizerunkowego oraz kreacji i produkcji filmów.

Zarząd Transportu Metropolitalnego ogłasza przetarg

  • Adres: 40-053 Katowice, Barbary
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48(32)7438401 , fax. +48(32)7438745
  • Data zamieszczenia: 2021-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Transportu Metropolitalnego
    Barbary 21A
    40-053 Katowice, woj. śląskie
    tel. +48(32)7438401, fax. +48(32)7438745
    REGON: 369308114
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.metropoliaztm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług promocji w mediach społecznościowych, doradztwa wizerunkowego oraz kreacji i produkcji filmów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenia przez Wykonawcę kompleksowych usług promocji w mediach społecznościowych, doradztwa wizerunkowego oraz kreacji i produkcji filmów, zwanych dalej „usługami“, na które składają się: 1) obsługa mediów społecznościowych w serwisie Facebook; 2) doradztwo w zakresie zarządzenia procesem komunikacji i promocji w relacjach w mediach społecznościowych oraz w sytuacjach przed- i kryzysowych; 3) kreacja i produkcja filmów na potrzeby mediów społecznościowych; 4) cykliczny comiesięczny raport ze wszystkich zrealizowanych działań na rzecz Zamawiającego. Powyższe działania będą ukierunkowane na promocję działalności Zarządu Transportu Metropolitalnego w mediach społecznościowych. 2. Szczegółowy zakres usług określony jest na podstawie Załącznika nr 4 do SIWZ (wzór umowy). 1) obsługa mediów społecznościowych w serwisie Facebook: a) monitorowanie, analiza, przygotowywanie, konsultowanie oraz publikacja treści na oficjalnym profilu ZTM na Facebooku („Zarząd Transportu Metropolitalnego”); b) prowadzenie bieżącej interakcji z fanami; c) pozyskiwanie nowych fanów poprzez zapraszanie do grona polubień; d) zarządzanie procesem komunikacji w grupach poświęconych regionalnej komunikacji zbiorowej; e) przygotowywanie, konsultowanie oraz publikacja postów; f) publikacja postów sponsorowanych o tematyce ustalonej z Zamawiającym; g) przygotowywanie treści oraz innych materiałów, w tym materiałów graficznych i filmowych lub animacyjnych do mediów społecznościowych; h) organizacja i planowanie konkursów oraz innych działań aktywizujących fanów; i) wsparcie w zarządzaniu procesem komunikacji w mediach społecznościowych (konwergencja); j) monitorowanie mediów społecznościowych pod kątem obecności marki Zarząd Transportu Metropolitalnego; 2) doradztwo w zakresie zarządzenia procesem komunikacji i promocji w relacjach w mediach społecznościowych oraz w sytuacjach przed- i kryzysowych: a) określenie rekomendowanego sposobu postępowania w przypadku wystąpienia danej sytuacji kryzysowej; b) określenie schematów komunikacji w mediach społecznościowych; c) opracowanie narzędzi do efektywnego zarządzania komunikacją w sytuacjach kryzysowych w mediach społecznościowych; d) analiza aktualnej sytuacji komunikacyjnej Zamawiającego w mediach społecznościowych; e) zdiagnozowanie możliwych sytuacji kryzysowych w mediach społecznościowych; f) opracowanie propozycji systemu monitorowania potencjalnych sytuacji kryzysowych i ewaluacji zdarzeń kryzysowych; g) opracowanie wytycznych w zakresie poufności i obowiązków poszczególnych pracowników obsługujących media społecznościowe; h) wsparcie poprzez konsultacje telefoniczne, internetowe oraz spotkania w siedzibie Zamawiającego; 3) kreacja i produkcja filmów na potrzeby mediów społecznościowych a) opracowywanie scenariuszy, konsultacja ich treści z Zamawiającym; b) realizacja zdjęć i nagrań na obszarze świadczenia usług przez Zarząd Transportu Metropolitalnego oraz ich montaż; c) konsultacja zawartości filmów na każdym etapie ich realizacji, wprowadzanie poprawek wg wskazówek Zamawiającego; d) produkcja filmów w konsultacji z Zamawiającym o długości do 90 sek. w jakości full HD (1080p). 4) tworzenie comiesięcznych raportów ze wszystkich zrealizowanych działań na rzecz Zamawiającego zawierający w szczególności dokumentację potwierdzającą wykonanie usług (sprawozdania, oświadczenia, potwierdzenia realizacji działań, dokumentację graficzną, fotograficzną itp. Wraz z opisem wszystkich zrealizowanych działań.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79342200-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach