Przetargi.pl
Świadczenie usług prawnych na potrzeby Urzędu Gminy Zamość i organów gminy

Urząd Gminy Zamość ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, ul. Peowiaków 92
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2013-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Zamość
    ul. Peowiaków 92 92
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    REGON: 00054068200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ugzamosc.bip.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług prawnych na potrzeby Urzędu Gminy Zamość i organów gminy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa prawna Urzędu Gminy Zamość i organów gminy obejmująca w szczególności: 1. Udzielanie bieżących wyjaśnień, konsultacji, porad prawnych pracownikom Urzędu i radnym w zakresie wykonywanych przez nich zadań. 2. Interpretowanie obowiązujących przepisów prawnych, udzielanie informacji o zmianach w przepisach oraz uchybieniach w zakresie przestrzegania prawa i skutkach uchybień, 3. Uczestnictwo w rokowaniach związanych z nawiązaniem, zmianą, rozwiązaniem stosunku prawnego, 4. Sporządzanie i wydawanie na piśmie opinii prawnych i innych opracowań w terminie nie dłuższym niż 4 dni robocze od dnia złożenia na piśmie wniosku o wydanie opinii lub sporządzenie opracowania, 5. Uczestnictwo w opracowywaniu oraz opiniowanie dokumentów wewnętrznych, uchwał, zarządzeń, regulaminów, instrukcji oraz innych dokumentów regulujących funkcjonowanie Urzędu Gminy Zamość w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze od dnia przekazania projektu dokumentu do analizy, chyba że ze względu na potrzebę Zamawiającego zachodzi konieczność pilnego zaopiniowania dokumentu, 6. Obsługa prawna z zakresu prawa zamówień publicznych, w tym doradztwo i ekspertyzy w ramach prac komisji przetargowych, 7. Opiniowanie dokumentów Zamawiającego przygotowanych w ramach postępowań o udzielenie zamówień publicznych, 8. Opiniowanie projektów umów cywilnoprawnych w tym związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, 9. Opiniowanie pod względem, prawnym, poprawianie i akceptowanie umów, porozumień i ugód oraz uczestniczenie w ich tworzeniu (opiniowanie projektów w/w dokumentów), 10. Opiniowanie treści korespondencji Urzędu z organami administracji publicznej, sądami i innymi instytucjami oraz osobami prawnymi i fizycznymi w sprawach szczególnie skomplikowanych, 11. Przygotowywanie projektów pism w reakcji na wnoszone środki ochrony prawnej, 12. Podejmowanie wszelkich wymaganych prawem czynności, niezbędnych do skutecznej ochrony interesów Zamawiającego, 13. Zastępstwo procesowe w postępowaniu administracyjnym, cywilnym i karnym. 14. Obsługa prawna projektów finansowych/współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej oraz innych funduszy i dotacji, 15. Bieżące doradztwo w sprawach dotyczących: podatków, interpretacji przepisów VAT, egzekucji należności, spraw zarządzania majątkiem, spraw dotyczących gospodarki finansowej gminy, rachunkowości oraz inwentaryzacji, a także spraw z zakresu: wynagrodzeń, świadczeń socjalnych, świadczeń emerytalnych i rentowych itp. 16. Zamawiający oczekuje świadczenia obsługi prawnej w: 1) w siedzibie Zamawiającego w wymiarze 10 godzin tygodniowo. Przed zawarciem umowy Wykonawca uzgodni z Zamawiającym czas i dni tygodnia świadczenia obsługi prawnej. 2) poza siedzibą Urzędu, mogą być realizowane, zgodnie z potrzebą Zamawiającego zadania wymienione w pkt 1-2, 4-12, 14-16 po przez kontakt telefoniczny lub e-mailowy. 3) osobiście przez radcę prawnego lub adwokata winny być realizowane zadania wymienione w pkt 3 i 13. 17. Wykonawca oprócz wynagrodzenia ryczałtowego będzie otrzymywać zasądzone koszty zastępstwa procesowego - po wyegzekwowaniu całej należności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 791110005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugzamosc.bip.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach