Przetargi.pl
Świadczenie usług prawniczych polegających na obsłudze prawnej inwestycji budowlanej - budowy nowej siedziby Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie

Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 00-124 Warszawa, ul. Pańska 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 596 40 32, 596 40 00 , fax. 022 596 40 22
  • Data zamieszczenia: 2013-02-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie
    ul. Pańska 3 3
    00-124 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 596 40 32, 596 40 00, fax. 022 596 40 22
    REGON: 14018743500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.artmuseum.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług prawniczych polegających na obsłudze prawnej inwestycji budowlanej - budowy nowej siedziby Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Niniejsze zamówienie obejmuje następujące obowiązki Wykonawcy: a. obsługa prawna w zakresie dokonania przekształceń własnościowych w celu zabezpieczenia praw do dysponowania na cele budowlane nieruchomością (nieruchomościami), na której realizowana będzie inwestycja. Obsługa prawna w zakresie przygotowania procesu inwestycyjnego. b. Obsługa obejmuje również wsparcie innych podmiotów uczestniczących w procesie budowlanym w zakresie wymaganym stosownymi przepisami, w szczególności w relacjach z właściwymi organami administracji oraz gdy właściwy organ będzie wymagał uzupełnień lub wyjaśnień w ramach postępowania administracyjnego; - Przedmiot zamówienia dotyczy nieruchomości wskazanych przez miasto ST. Warszawa jako miejsce docelowe przewidziane na siedzibę docelową Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie ( Pl. Defilad w Warszawie) c. obsługa prawna w zakresie przeprowadzenia procesu inwestycyjnego dotyczącego obiektu budowlanego przyszłej siedziby Muzeum Sztuki Nowoczesnej w zgodzie z przepisami prawa, w szczególności: i. Kodeksu postępowania administracyjnego; ii. ustawy o zagospodarowaniu przestrzennym; iii. ustawy Prawo budowlane; iv. ustawy o warunkach technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie; v. ustawa Prawo wodne; vi. ustawa Prawo ochrony środowiska; vii. ustawa Prawo autorskie i prawa pokrewne d. współpraca i wsparcie prawne inwestora, wykonawcy projektu budowlanego oraz wykonawcy robót budowlanych na wszystkich etapach realizacji inwestycji, w zakresie obsługi prawnej dotyczącej tej inwestycji, w szczególności: i. materiałów geodezyjnych; ii. miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i warunków zabudowy; iii. uzyskiwania pozwoleń wodno-prawnych; iv. ochrony środowiska, w tym składania wniosku o wydanie raportu o oddziaływaniu na środowisko i uzyskiwania odpowiedniej decyzji w tym zakresie; v. uwarunkowań lokalnych (w tym zabudowy sąsiadującej, infrastruktury do likwidacji, interesów lokalnych i konfliktów z lokalną społecznością); vi. infrastruktury technicznej; vii. warunków geologicznych; viii. wynikających z uczestnictwa w procesie budowlanym organizacji i stowarzyszeń ekologicznych; ix. współpracy z jednostką samorządu terytorialnego w zakresie związanym z realizacja inwestycji. 2. Zamawiający przewiduje, że wykonanie zamówienia będzie wymagało świadczenia ok. 750 godzin usług. Wartość ta jednak jest tylko orientacyjna i nie może stanowić podstawy do roszczenia o wypłatę wynagrodzenia stanowiącego iloczyn tej liczby godzin i stawki za godzinę wskazanej w ofercie. Rozliczenia będą następowały na zasadach określonych w §7 umowy, stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. Termin realizacji zamówienia: a. w zakresie wskazanym w pkt III ppkt 1 lit. a): do dnia 28.02.2015 r.. b. w pozostałym zakresie: od dnia podpisania umowy przez cały okres trwania procesu inwestycyjnego do jego zakończenia rozumianego jako odbiór końcowy robót budowlanych lub do wyczerpania kwoty jaką Zamawiający przeznaczył na realizacje zamówienia, jednak nie dłużej niż 4 lata od dnia zawarcia umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 791110005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: - 3000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) 2. Dopuszczalne formy wadium: 1) w pieniądzu, (przelewem na rachunek wskazany w rozdziale VII w punkcie 3. SIWZ) 2) poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej , z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancje bankowe, 4) gwarancje ubezpieczeniowe, 5) poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.z 2007 r Nr 42, poz. 275.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu, należy wnieść przelewem na rachunek bankowy: Banku PKO SA Oddział Warszawa nr 06 1240 6292 1111 0010 4965 9413 TYTUŁEM: Świadczenie usług prawniczych polegających na obsłudze inwestycji budowlanej - budowy nowej siedziby Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie POSTĘPOWANIE: 1/MSN/PN/2013 4. Wadium w innej formie niż pieniądz (oryginał dokumentu) należy zdeponować w siedzibie Zamawiającego w Warszawie: Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie Ul. Pańska 3, 00-124 Warszawa Recepcja (w godz. pn-pt: 9.00-20.00. sob-nie. 12:00-20:00.) 5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert (kryterium uznania wadium, które wpłynęło przelewem na konto Zamawiającego za wadium, które wpłynęło w terminie tzn do 12.02.2013 do godz. 11:00 będzie czas zaksięgowania wadium na wyciągu bankowym z konta Zamawiającego). 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 11.. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenia
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.artmuseum.pl/zamowieniapubliczne.php
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach