Przetargi.pl
świadczenie usług prawniczych dla Administracji Nieruchomościami Łódź-Śródmieście Centrum II,

Administracja Nieruchomościami Łódź-Śródmieście "Centrum II" ogłasza przetarg

  • Adres: 90-019 Łódź, ul. Dowborczyków 5
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 2536419 , fax. 042 2536422
  • Data zamieszczenia: 2010-04-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Administracja Nieruchomościami Łódź-Śródmieście "Centrum II"
    ul. Dowborczyków 5 5
    90-019 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 2536419, fax. 042 2536422
    REGON: 47203521100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrum2.com3.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    świadczenie usług prawniczych dla Administracji Nieruchomościami Łódź-Śródmieście Centrum II,
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Udzielanie opinii i porad oraz wyjaśnień w zakresie stosowania prawa niezwłocznie- nie później niż 3 dni liczone od daty otrzymania pisma. 2. Prowadzenie instruktaży pracowników Administracji dotyczących zmian lub wchodzenia nowych przepisów prawnych w odniesieniu do profilu działalności firmy Zamawiającego oraz przekazywanie w formie pisemnej na bieżąco zaleceń z nich wynikających celem wprowadzenia do stosowania. 3. Uczestnictwo w prowadzonych przez Zamawiającego rokowaniach, których celem jest powstanie, zmiana lub rozwiązanie stosunku prawnego, w tym zwłaszcza w odniesieniu do kontraktów nietypowych lub wieloletnich. 4. Pomoc prawna przy opracowaniu umów związanych z udziałem Zamawiającego . Badanie umów z kontrahentami pod kątem zgodności z przepisami prawa. 5. Opracowywanie z udziałem wytypowanego pracownika Administracji sposobu podejmowania działań w dochodzeniu lub uznaniu roszczeń poprzez bieżący kontakt. 6. Występowanie w charakterze pełnomocnika procesowego Zamawiającego obsługa nie dotyczy Wspólnot Mieszkaniowych w postępowaniu sądowym i administracyjnym w kraju a także przed innymi organami orzekającymi oraz na bieżąco informowanie Zamawiającego o przebiegu trwających procedur. 7. Obsługa Wspólnot Mieszkaniowych będzie wykonywana w zakresie zwykłego zarządu wynikającego z umowy o administrowaniu zawartej przez Zamawiającego ze Wspólnotą Mieszkaniową. Reprezentacja Wspólnot w postępowaniach procesowych wymaga odrębnego zlecenia uzgodnionego z Zarządem Wspólnoty zarówno w zakresie rzeczowym jak i finansowym. 8. Nadzór nad postępowaniami komorniczymi łącznie z ustaleniem dalszego sposobu postępowania , przy bezskutecznych działaniach komorniczych. 9.Nadzór nad postępowaniami eksmisyjnymi celem zapewnienia skuteczności eksmisji. 10. Nadzór i kontrola nad właściwym archiwizowaniem dokumentów dotyczących obsługi prawnej i terminowym prowadzeniu korespondencji związanej z obsługą prawną Administracji. 11. Współpraca z Działem Księgowości i Eksploatacji w zakresie klasyfikowania należności przeterminowanych, oraz wydawanie opinii prawnych o spisaniu należności w ciężar strat lub zysków Zleceniodawcy, należności zgłoszonych do umorzenia i wytypowaniu należności na które powinny być utworzone rezerwy. 12.Opiniowanie i opracowywanie projektów wewnętrznych aktów prawnych firmy w porozumieniu z innymi komórkami organizacyjnymi lub na polecenie Dyrektora Administracji. 13. Opiniowanie zasadności finansowych roszczeń osób trzecich wobec Administracji. 14. Analiza prawna zawieranych polis ubezpieczeniowych z udziałem ubezpieczycieli pod kątem właściwego zabezpieczenia interesów Administracji. 15.Opracowanie projektów umów dla poszczególnych trybów występujących w ustawie Prawo zamówień publicznych, oraz kodeksie cywilnym na wykonanie robót budowlanych, usług, dostaw. 16.Opiniowanie dokumentów przygotowanych zgodnie z ustawą Prawo Zamówieniach Publicznych, oraz kodeksu cywilnego otrzymanych z Sekcji Zamówień Publicznych niezwłocznie, ale nie później niż 3 dni. 17. Pomoc w redagowaniu korespondencji z wykonawcami dotyczącej prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego. 18. Opiniowanie złożonych ofert wniosków o dopuszczenie udziału w postępowaniu pod względem formalno prawnym. 19. Prowadzenie następującego rodzaje dokumentacji: repertorium sądowe dziennik korespondencji akta spraw sądowych czynnych i biernych teczki opinii prawnych. 20. Udzielanie informacji wraz ze wskazaniem niezbędnych zmian koniecznych do uwzględnienia w bieżącej pracy AN CII w następującym zakresie : zmian przepisów prawa dotyczących jednostki raz na kwartał, środków zaskarżania wniesionych w imieniu jednostki lub przeciwko niej, kwartalnego sprawozdania z prowadzonych spraw sądowych ze wskazaniem przewidywanego wyniku oraz terminu zakończenia sprawy rocznego zestawienia wszystkich spraw sądowych ze wskazaniem ich wyniku lub przewidywanego zakończenia wskazanie spraw, które mogą zostać skierowane w najbliższej przyszłości na drogę postępowania sądowego listy zarchiwizowanych spraw sądowych 21. Czas pracy radcy prawnego lub adwokata Wykonawcy to: stałe dyżury w siedzibie Zamawiającego tj. każdy np. poniedziałek i czwartek w godzinach 10.15 15.15 w szczególności w sprawach dotyczących ustawy Prawo zamówień publicznych stałe dyżury w siedzibie Zleceniodawcy tj. każdy np. wtorek i środa w godzinach 10.15 15.15 z uwzględnieniem stawiennictwa w tych dniach i godzinach w sądach i urzędach w związku z prowadzonymi na rzecz Zleceniodawcy sprawami dyżury pilne w razie nagłej potrzeby po telefonicznym uzgodnieniu. Nieobecność radcy prawnego lub adwokata bądź zmiana godzin może nastąpić w porozumieniu ze Zamawiającym. 22. Udzielanie informacji o przepisach prawnych organizacjom społecznym i zawodowym działającym na terenie Zamawiającego na ich wniosek. 23. Wykonywanie innych prac zleconych przez Dyrektora Administracji mieszczących się w ramach obsługi prawnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 791110005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres działalnosci na rynku prawniczym
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.centrum2.com3.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach