Przetargi.pl
Świadczenie usług pralniczych z użyczeniem pościeli i bielizny szpitalnej dla SPZZOZ w Przysusze

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Przysusze ogłasza przetarg

  • Adres: 26-400 Przysucha, Aleja Jana Pawła II 9A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 3833505 , fax. 048 3833504
  • Data zamieszczenia: 2016-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Przysusze
    Aleja Jana Pawła II 9A 9A
    26-400 Przysucha, woj. mazowieckie
    tel. 048 3833505, fax. 048 3833504
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzzoz-przysucha.internetdsl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pralniczych z użyczeniem pościeli i bielizny szpitalnej dla SPZZOZ w Przysusze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi w zakresie prania, prasowania, czyszczenia na sucho, dezynfekcji, wynajmu oraz transportu bielizny szpitalnej wraz z załadunkiem i rozładunkiem. Usługi wykonywane będą w pomieszczeniach oraz przy użyciu maszyn i środków piorących Wykonawcy; pralnia lub pralnie, w której(ych) wykonywane będą usługi winny, posiadać zezwolenie właściwego organu sanitarno-epidemiologicznego na pranie bielizny szpitalnej. Wykonawca zobowiązany jest do dezynfekcji chemiczno-termicznej oraz prania, rozumianych jako kompletny proces technologiczny obejmujący przygotowanie, pranie właściwe i obróbkę po praniu. Wykonanie usługi polegać będzie na: 1)Wynajmie bielizny szpitalnej posiadającej trwałe oznakowanie, 2) Odbiorze od Zamawiającego brudnej bielizny szpitalnej wynajmowanej i własnej oraz innego asortymentu do prania. 3)Czyszczeniu i praniu, 4)Suszeniu, 5)Maglowaniu i prasowaniu, 6)Segregowaniu, pakowaniu, 7)Wykonywaniu drobnych napraw: przyszywaniu guzików (wymiana lub uzupełnienie braków), troczków, zszywaniu, cerowaniu, naprawie lub wymianie zamków błyskawicznych, zatrzasków, itp.), 8)Stosowaniu technologii prania zgodnej z zaleceniem nadzoru sanitarno-epidemiologicznego w odniesieniu do poszczególnych jednostek organizacyjnych Zamawiającego 9)Dostarczaniu upranej bielizny szpitalnej wynajmowanej i własnej oraz innego asortymentu Zamawiającemu wraz z wniesieniem jej do wskazanego miejsca dwa razy w tygodniu w ustalone z Zamawiającym dni. Koszty transportu muszą być wliczone w cenę 1kg prania 10)Prowadzeniu dezynfekcji materacy, łóżek szpitalnych itp., w komorze dezynfekcyjnej,skuteczność procesu powinna być potwierdzona przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej 11)Wykonawca będzie prowadził monitoring czystości mikrobiologicznej w pralni realizującej zamówienie w ten sposób, że: a)będzie wykonywał badania czystości mikrobiologicznej bielizny czystej nie rzadziej niż raz w miesiącu, b)będzie wykonywał badania czystości mikrobiologicznej komory dezynfekcyjnej nie rzadziej niż jeden raz na trzy miesiące oraz badanie potwierdzające skuteczność procesu dezynfekcji nie rzadziej niż jeden raz na miesiąc, c)będzie wykonywał badania czystości mikrobiologicznej komory załadunkowej samochodu transportującego czystą bieliznę zamawiającego nie rzadziej niż jeden raz na miesiąc. 12)Środki piorące i dezynfekcyjne używane do wykonania zamówienia muszą posiadać atest PZH, 13)Użyczona pościel szpitalna musi posiadać gramaturę minimum 180 g/m2 i temperaturę prania od 45 do 950C oraz możliwość sterylizacji, 14)Użyczona pościel i bielizna szpitalna stanowi własność Wykonawcy a po skończonym okresie umowy przechodzi na własność Zamawiającego. 15)Wykaz użyczonego asortymentu stanowić będzie integralną część umowy na podstawie protokołu przekazania. 16)Użyczenie asortymentu określonego w niniejszej umowie nastąpi w ciągu maksymalnie 7 dni od daty obowiązywania umowy. 17)Usługi muszą być wykonywane z zachowaniem przepisów obowiązujących w ochronie zdrowia, a zwłaszcza z zachowaniem obowiązujących reżimów sanitarnych. 18) Za wykonanie usług zgodnie z wymaganiami Wykonawca ponosił będzie odpowiedzialność przed Zamawiającym oraz przed uprawnionymi organami kontroli zewnętrznej. 19)Przewidywane miesięczne ilości prania: a)asortyment Zamawiającego - ok. 1300 kg, b)asortyment użyczony - ok. 100 kg. UWAGA Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent, czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno /eksploatacyjno/ użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzzoz-przysucha.internetdsl.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną