Przetargi.pl
świadczenie usług pralniczych z dezynfekcją na rzecz Regionalnego Szpitala w Kołobrzegu

Regionalny Szpital w Kołobrzegu ogłasza przetarg

  • Adres: 78-100 Kołobrzeg, ul. Łopuskiego
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 943 530 262 , fax. 943 554 408
  • Data zamieszczenia: 2019-05-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalny Szpital w Kołobrzegu
    ul. Łopuskiego
    78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie
    tel. 943 530 262, fax. 943 554 408
    REGON: 31149600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.kolobrzeg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    świadczenie usług pralniczych z dezynfekcją na rzecz Regionalnego Szpitala w Kołobrzegu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pralniczych z dezynfekcją na rzecz Regionalnego Szpitala w Kołobrzegu. 2. W zakres usługi wchodzi pranie i dezynfekcja, maglowanie, prasowanie, czyszczenie chemiczne i naprawa bielizny szpitalnej, dezynfekcja komorowa materacy, pokrowców na materace, koców, poduszek (w tym z pierza), kołder oraz zaopatrzenie Zamawiającego w opakowania na bieliznę czystą i brudną oraz pokrowce na materace, a także transport asortymentu brudnego do prania i przywóz asortymentu czystego po praniu na koszt wykonawcy. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. Szacunkowe ilości podano w załączniku nr 5 formularzu cenowym. Podane w formularzu cenowym ilości asortymentu służą jedynie celom porównawczym. Rzeczywiste ilości asortymentu, będącego przedmiotem usługi, wynikać będą z bieżących potrzeb Zamawiającego. Podane ilości asortymentu nie mogą stanowić podstawy do żądania przez Wykonawcę realizacji usługi we wskazanych ilościach oraz zgłaszania związanych z tym roszczeń. 4. Wykonawca gwarantuje, że asortyment nie będzie mieszany z asortymentem z innych placówek. 5. Wykonawca odpowiada za spełnienie wszystkich obowiązujących wymogów higieniczno-sanitarnych i środowiskowych dla pralni piorących asortyment oraz odpowiada za spełnianie wymogów względem używanych preparatów piorących i dezynfekcyjnych. 6. Transport asortymentu (zewnętrzny) musi odbywać się wyłącznie środkami transportu przystosowanymi do tego rodzaju transportu. 7. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a Pzp wymaga, aby nie później niż w dniu zawarcia umowy Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał, na czas trwania umowy osobę lub osoby pełniące czynności związane z realizacją usługi będącej przedmiotem zamówienia na podstawie umowy o pracę. 8. Szczegółowy wykaz czynności z zakresu realizacji zamówienia, sposób dokumentowania zatrudnienia osoby lub osób, o których mowa w pkt powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określono we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 9. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 10. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 98.31.00.00-9, 98311000-6 11. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 12. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 13. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98310000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 22 000,00 PLN - zgodnie z opisem w SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach