Przetargi.pl
Świadczenie usług pralniczych wraz z wykonywaniem drobnych napraw krawieckich oraz drobnych napraw i dezynfekcji obuwia - Nr 63/13/N.

41 Baza Lotnictwa Szkolnego ogłasza przetarg

  • Adres: 08-521 Dęblin, ul. Brygady Pościgowej 5
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 551 75 25 , fax. 81 551 95 36
  • Data zamieszczenia: 2013-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 41 Baza Lotnictwa Szkolnego
    ul. Brygady Pościgowej 5 5
    08-521 Dęblin, woj. lubelskie
    tel. 81 551 75 25, fax. 81 551 95 36
    REGON: 06145692000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.41blsz.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pralniczych wraz z wykonywaniem drobnych napraw krawieckich oraz drobnych napraw i dezynfekcji obuwia - Nr 63/13/N.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pralniczych, krawieckich oraz usług polegających na dezynfekcji obuwia na rzecz 41 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie oraz jednostek będących na zaopatrzeniu Nr 63 13 N. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się poniżej oraz w załączniku Nr 1 do SIWZ tj formularzu ofertowym. Asortyment przedmiotów zaopatrzenia mundurowego objętych usługą prania wodnego oraz czyszczenia chemicznego wymieniony został w Tabeli Nr 1 oraz Tabeli Nr 2. Natomiast asortyment podlegający drobnym naprawom krawieckim oraz naprawom i dezynfekcji obuwia określa Tabela Nr 3. Po wykonaniu usługi, przedmioty zaopatrzenia mundurowego powinny być odpowiednio zabezpieczone przed zabrudzeniem tj. wymagane jest dostarczenie ich w opakowaniach foliowych szczelnie zamkniętych. Przewóz przedmiotów powinien odbywać się pojazdami specjalnie do tego przystosowanymi. Załadunku i rozładunku dokonuje Wykonawca. Usługi powinny być realizowane w terminie 7 dni od dnia złożenia zamówienia. Podane przez Wykonawcę w ofercie ceny jednostkowe nie ulegną zmianie w czasie trwania umowy i będą zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym koszty transportu. Do wystawionej pierwszej faktury Wykonawca dołączy aktualne Atesty Państwowego Zakładu Higieny dopuszczające środki piorące używane przez wykonawcę do stosowania w pralniach lub potwierdzenie przyjęcia formularza przekazania danych do Krajowego Systemu Informowania o kosmetykach wprowadzonych do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wydany przez Instytut Medycyny Pracy im. Profesora J. Nofera oraz każdorazowo przy zmianie w w środków. W związku z faktem, że odbiór i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego wiąże się z koniecznością wjazdu na teren jednostki wojskowej, Wykonawca w trakcie realizacji umowy zobowiązany będzie do zgłoszenia osób wykonujących zamówienie imię, nazwisko, nr dowodu oraz pojazdów nr rejestracyjny do Komendanta Ochrony 41 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zamawianych usług. Wymogi dotyczące stosowanych przez Wykonawców środków piorących: Środki piorące, odplamiające i dezynfekcyjne używane do prania, maglowania i prasowania muszą posiadać takie właściwości, aby nie powodować zniszczenia przedmiotów, tzn. nie powodować zniszczenia włókien materiałów utraty kolorów, nie powodować zniszczenia właściwości ochronnych, nie powodować alergii, jak również nie mogą zawierać chloru i sody, oraz muszą posiadać atest PZH dopuszczający je do prania w procesie prania. Wykonawca może powierzyć Wykonanie przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę w ofercie formularzu ofertowym zakresu zamówienia, który zostanie powierzony Podwykonawcom. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 1. Pranie wodne z maglowaniem lub prasowaniem ilość szacunkowa ok. 24 000 kg, w zakres którego wchodzą następujące elementy a pranie wodne bielizny pościelowej, osobistej i stołowej: wykaz przedmiotów zgodnie z tabelą 1 oraz 2 zamieszczoną poniżej; b wykonanie drobnych napraw krawieckich np. przyszywanie guzików, zszycie rozdarć, cerowanie, obszycie poszarpanych brzegów, wciąganie gumek lub sznurków itp. przed zwrotem do magazynu wymiennego c przedmioty zaopatrzenia mundurowego wymagające maglowania określono w tabeli nr 2 zamieszczonej poniżej, d przedmioty zaopatrzenia mundurowego wymagające prasowanie określono w tabeli nr 2 zamieszczonej poniżej, e pozostałe przedmioty zaopatrzenia mundurowego będą prane zgodnie z technologią w zależności od wskazań określonych przez producenta na wszywce metce danego przedmioty zaopatrzenia mundurowego f składanie i pakowanie po maglowaniu i prasowaniu według asortymentu w worek np. foliowy po 10 20 szt. przedmiotów zaopatrzenia mundurowego w paczce; g płukanie ręczników frotte w płynie zmiękczającym TABELA NR 1 Zestawienie wag przedmiotów zaopatrzenia mundurowego PRANIE WODNE z prasowaniem i maglowaniem Lp. Nazwa przedmiotu Waga w kg Uwagi 1. Prześcieradło 0,52 2. Poszewka na podgłówek 0,14 3. Poszewka na poduszkę dużą 0,22 4. Poszwa na koc 0,98 5. Koszulka z dł. Rękawem koloru khaki 0,21 6. Koszulka z kr. Rękawem koloru khaki 0,17 7. Koszulka gimnastyczna 0,17 8. Ręcznik żołnierski z paskiem lub bez 0,14 9. Kalesony długie koloru khaki 0,24 10. Slipy żołnierskie kol. Khaki 0,10 11. Bluza piżama 0,36 12. Spodnie piżama 0,30 13. Obrus len 0,70 14. Obrus bawełniany 0,40 15. Obrus żakard 0,40 16. Serweta 0,35 17. Bankietówka 0,09 18. Płaszcz biały 0,45 19. Bluza kucharza długi rękaw 0,51 20. Bluza kucharz krótki rękaw 0,18 21. Spodnie kucharza 0,47 22. Zapaska fartuszek 0,15 23. Czepek 0,10 24. Ręcznik frotte 0,20 25. Ręcznik frotte duży 0,45 26. Poszwa cora 0,90 27. Prześcieradło cora 0,35 28. Poszewka duża cora 0,15 29. Koszulo - bluza polowa 0,30 30. Bluza robocza 0,60 31. Spodnie robocze 0,70 32. Płaszcz roboczy 0,95 33. Bluza robocza technika 0,70 34. Spodnie robocze technika 0,80 35. Koszula wyjściowa 0,30 36. Koszula flanelowa 0,35 37. Szlafrok frotte 1,50 38. Chustka rogowa 0,10 39. Koszulka sportowa 0,20 40. Spodenki sportowe 0,10 41. Bluza ubrania treningowego 0,60 42. Spodnie ubrania treningowego 0,50 43. Koc 2,10 44. Bluza dres zielony 0,50 45. Spodnie dres zielony 0,55 46. Zasłona, firana 500 2. Pranie chemiczne z prasowaniem - ilość szacunkowa ok. 3000 kg w zakresie, którego wchodzą następujące elementy a pranie chemiczne umundurowania polowego, wyjściowego i historycznego; b odkażanie i usuwanie plam; c wykonanie drobnych napraw krawieckich np. przyszywanie guzików, zszycie rozdarć, cerowanie, obszycie poszarpanych brzegów, wciąganie gumek lub sznurków itp. przed zwrotem do magazynu wymiennego; d maglowanie, prasowanie w zależności od asortymentu; e składanie i pakowanie po maglowaniu lub prasowaniu według asortymentu w worek np. foliowy uniemożliwiający zbrudzenie) po 10-20 szt. przedmiotów zaopatrzenia mundurowego w paczce; TABELA NR 2 Zestawienie wag przedmiotów zaopatrzenia mundurowego PRANIE CHEMICZNE - z prasowaniem Lp. Nazwa przedmiotu Waga w kg Uwagi 1. Kurtka zimowa (nieprzemakalna.) 1,30 2. Podpinka pod kurtkę zimową (nieprz.) 0,30 3. Spodnie zimowe technika (nieprz.) 0,70 4. Podpinka pod spodnie zimowe (nieprz.) 0,30 5. Bluza od kombinezonu technika lot. 0,80 6. Spodnie od kombinezonu technika lot. 0,60 7. Ocieplacz kamizelka 0,40 8. Wiatrówka (letnia) 0,50 9. Bluzo - olimpijka (zimowa) 0,84 10. Bluza polowa wz.93 1,10 11. Spodnie polowe wz. 93 0,80 12. Bluza polowa letnia 0,65 13. Spodnie polowe letnie 0,55 14. Kurtka ubrania ochronnego 1,00 15. Ocieplacz pod kurtkę ubrania ochronnego 0,90 16. Spodnie ubrania ochronnego 0,50 17. Kurtka polowa wz. 93 1,50 18. Podpinka pod kurtkę polową wz. 93. 0,60 19. Czapka futrzana 0,30 20. Czapka zimowa 0,20 21. Rękawice polowe 0,20 22. Szalokominiarka 0,15 23. Kombinezon pilota z tkaniny trudnopalnej 1,40 24. Podpinka pod kombinezon pilota 0,50 25. Beret 0,10 26. Furażerka 0,20 27. Koc 2,10 28. Krawat 0,10 29. Kożuch długi 5,00 30. Spodnie oficerskie wyjściowe 0,90 31. Spodnie oficerskie letnie 0,80 32. Podpinka bawełniana namiotu NS-64 20 33. Mundur wyjściowy służbowy (spodnie i marynarka) 2,00 34. Płaszcz sukienny 2,60 3. Usługi krawieckie, drobne poprawki krawieckie i dezynfekcja obuwia ilość szacunkowa ok 15 000 n min. a odkażanie i dezynfekcja obuwia trzewiki b wykonywanie drobnych poprawek krawieckich w zakresie cerowania, zszywania, skracania spodni, skracania rękawów bluz mundurów, zwężania spodni i bluz mundurów polowych wz. 93 i wyjściowych. c materiały do wykonania napraw zabezpiecza wykonawca. TABELA NR 3 DROBNE USŁUGI KRAWIECKIE, NAPRAWY KRAWIECKIE I DEZYNFEKCJA OBUWIA Lp. Nazwa przedmiotu Ilość normo/min Uwagi 1. Trzewiki lub inne obuwie dezynfekcja i konserwacja 20 za 1 parę 2. Usługi krawieckie - uszycie oznak lat nauki I rok 5 II rok 10 III rok 15 IV rok 20 V rok 25 za 1 szt. 3. Wykonanie drobnych poprawek krawieckich przedmiotów umundurowania Zostanie ustalone doraźnie po określeniu zakresu usługi UWAGA: dla przedmiotów nie ujętych w powyższych tabelach będzie naliczana gramatura przy obecności przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy z adnotacja na dokumencie przekazania przyjęcia prania. Czasy wykonania drobnych napraw krawieckich zostaną określone doraźnie podczas przekazywania przedmiotów do wykonania poprawek po określeniu zakresu prac do wykonania z adnotacją na dokumencie przekazania przyjęcia prania. Maglowanie Lp. Nazwa przedmiotu Waga w kg Uwagi 1 Prześcieradło 0,52 2 Poszewka na podgłówek 0,14 3 Poszewka na poduszkę dużą 0,22 4 Poszwa na koc 0,98 5 Ręcznik żołnierski z paskiem lub bez 0,14 6 Obrus len 0,70 7 Obrus bawełniany 0,40 8 Obrus żakard 0,40 9 Serweta 0,35 10 Bankietówka 0,09 11 Ręcznik frotte 0,20 12 Ręcznik frotte duży 0,45 13 Poszwa cora 0,90 14 Prześcieradło cora 0,35 15 Poszewka duża cora 0,15 16 Chustka rogowa 0,10 Prasowanie Lp. Nazwa przedmiotu Waga w kg Uwagi 1 Koszulka z dł. Rękawem koloru khaki 0,21 2 Koszulka z kr. Rękawem koloru khaki 0,17 3 Koszulka gimnastyczna 0,17 4 Kalesony długie koloru khaki 0,24 5 Slipy żołnierskie kol. Khaki 0,10 6 Bluza piżama 0,36 7 Spodnie piżama 0,30 8 Płaszcz biały 0,45 9 Bluza kucharza długi rękaw 0,51 10 Bluza kucharz krótki rękaw 0,18 11 Spodnie kucharza 0,47 12 Zapaska - fartuszek 0,15 13 Czepek 0,10 14 Koszulo - bluza polowa 0,30 15 Bluza robocza 0,60 16 Spodnie robocze 0,70 17 Płaszcz roboczy 0,95 18 Bluza robocza technika 0,70 19 Spodnie robocze technika 0,80 20 Koszula wyjściowa 0,30 21 Koszula flanelowa 0,35 22 Szlafrok frotte 1,50 23 Koszulka sportowa 0,20 24 Spodenki sportowe 0,10 25 Bluza ubrania treningowego 0,60 26 Spodnie ubrania treningowego 0,50 27 Koc 2,10 28 Bluza dres zielony 0,50 29 Spodnie dres zielony 0,55 30 Zasłony, firany 500 Za prawidłowo wyprane uważa się przedmioty: czyste, bez plam pierwotnych i plam wtórnych, powstałych po wadliwym procesie prania chemicznego i wodnego świeżym zapachu, bez zapachów obcych w przypadku prania chemicznego o zapachu środka czyszczącego wyprane z zastosowaniem środków dopuszczonych przez Państwowy Zakład Higieny wymienione środki nie mogą wywoływać podrażnień skóry i odczynów alergicznych zachowujące naturalne barwy i struktury materiału wykrochmalone(dotyczy pościeli) i wyprasowane złożone, spakowane, poddane ewentualnym naprawom krawieckim, pogrupowane według asortymentu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.41blsz.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach