Przetargi.pl
Świadczenie usług pralniczych w 2017 roku dla 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zegrzu oraz jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu

26 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 05-131 Zegrze, Juzistek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261883896 , fax. 261883868
  • Data zamieszczenia: 2016-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    Juzistek 2
    05-131 Zegrze, woj. mazowieckie
    tel. 261883896, fax. 261883868
    REGON: 142917040
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pralniczych w 2017 roku dla 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zegrzu oraz jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pralniczych w 2017 roku dla 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zegrzu oraz jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 6 do SIWZ (projekt umowy). 3. Usługa obejmuje: a/ pranie wodne z pełnym wykończeniem b/ pranie chemiczne z pełnym wykończeniem c/ pranie chemiczne z pełnym wykończeniem umundurowania służbowego KRWP (kurka mundurowa i spodnie bryczesy) 4. Zakres usługi: • pranie wodne z pełnym wykończeniem obejmuje: pranie, suszenie, prasowanie (bielizny fasonowej lub innej wymagającej prasowania) lub maglowanie, naprawę obejmującą zszywane zerwanych kieszeni, wciąganie gumek lub sznurków, przyszywanie guzików, cerowanie, obszywanie brzegów, itp., • pranie chemiczne z pełnym wykończeniem obejmuje: pranie, prasowanie, naprawę umundurowania obejmującą zszywanie zerwanych kieszenie, wciąganie gumek lub sznurków, przyszywanie guzików, cerowanie, obszywanie brzegów, itp., • pranie chemiczne z pełnym wykończeniem umundurowania służbowego KRWP (kurka mundurowa i spodnie bryczesy) obejmuje czyszczenie chemiczne z pełnym wykończeniem umundurowania służbowego KRWP (kurka mundurowa i spodnie bryczesy); pakowanie przedmiotów zaopatrzenia mundurowego kompletami, na wieszakach, opakowane w folie i oddane w taki sposób, aby w trakcie przewożenia i przenoszenia nie uległy ponownemu zabrudzeniu lub zniszczeniu w sposób określony w Załączniku nr 2 do umowy • transport – Wykonawca zobowiązany jest odebrać i dostarczyć przedmiot przeznaczony do prania transportem na własny koszt i ryzyko. Środek transportu Wykonawcy musi posiadać dwie odizolowane komory zapewniające możliwość oddzielenia bielizny czystej od zanieczyszczonej; załadunek i rozładunek przedmiotu zaopatrzenia mundurowego przeznaczonego do prania w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 5. Rozliczenie realizacji umowy nastąpi na podstawie faktur częściowych – wystawionych zgodnie z ilością i rodzajem wykonanej usługi. Do zestawienia musi być dołączona kopia kwitu poświadczenia przez odbiorcę usług pralniczych, zawierająca ilość sztuk poszczególnych rodzajów przedmiotów zaopatrzenia mundurowego, wagę jednostkową i wagę ogólną 6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w podziale na 3 części. Część 1 - pranie wodne i pranie chemiczne, w tym: pranie wodne z pełnym wykończeniem w ilości 70 000,00 kg; / pranie chemiczne z pełnym wykończeniem: w ilości około 5 050,00 kg Część 2 - pranie wodne i pranie chemiczne, w tym: pranie wodne z pełnym wykończeniem w ilości 6 000,00 kg; / pranie chemiczne z pełnym wykończeniem: w ilości około 2 000,00 kg Część 3 - pranie chemiczne z pełnym wykończeniem w ilości około 268 kompletów 7. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części, przy czym tylko jedną ofertę w danej części. 8. Oferty składane w zakresie poszczególnych części zamówienia muszą obejmować całość zawartego w nich przedmiotu zamówienia. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia w wybranej części zamówienia zostaną odrzucone. 9. W trakcie badania i oceny ofert Zamawiający będzie rozpatrywał każdą część oddzielnie. 10. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp (art.36 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp), w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy usług, w zakresie do 50% wartości zamówienia podstawowego, w przypadku większej niż planowana ilość prania wodnego i chemicznego spowodowana zwiększonym stanem osobowym żołnierzy będących na zaopatrzeniu 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu. 11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. 12. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014r., poz. 1502 z póź. zm.) (przez Wykonawcę lub podwykonawców) min. 2 osób wykonujących bezpośrednio czynności związane z realizacją zamówienia przez cały okres jego trwania. 13. Wykonawca składa wykaz osób świadczących usługi na podstawie umowy o pracę, przed podpisaniem umowy. Wykaz ten musi zawierać imię i nazwisko, zakres czynności wykonywanych przez wskazaną osobę oraz stanowisko. 14. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego w terminie nie krótszym niż 5 dni roboczych, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć do wglądu zanonimizowane kopie umów o pracę zawartych przez wykonawcę z pracownikami świadczącymi usługi. 15. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę zanonimizowanych kopii umów zawartych przez Wykonawcę z pracownikami świadczącymi usługi w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z pkt 14 będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę. 16. Zamawiający dopuszcza, aby osoba fizyczna, która prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą osobiście wykonywała czynności zawiązane z realizacją umowy. W takim przypadku do realizacji umowy, Wykonawca nie będzie zobowiązany do zatrudnienia pracowników
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98310000-9

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach