Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH W 2015 ROKU

Dom Pomocy Społecznej "Słoneczne Wzgórze" ogłasza przetarg

  • Adres: 82-420 Ryjewo, ul. Słoneczna 14
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 55 2774236, 2774257 , fax. 55 2774257
  • Data zamieszczenia: 2014-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej "Słoneczne Wzgórze"
    ul. Słoneczna 14 14
    82-420 Ryjewo, woj. pomorskie
    tel. 55 2774236, 2774257, fax. 55 2774257
    REGON: 00029590000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://dpsryjewo.fm.interia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH W 2015 ROKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pralniczych w zakresie: prania wodnego,suszenia,krochmalenia i maglowania (w miarę potrzeb i stosownie do asortymentu),prasowania,czyszczenia,dezynfekcji, naprawiania bielizny uszkodzonej w szczególności uzupełnianie brakujących guzików, łatanie dziur, reperacja rozerwań zszywanie, wymiana uszkodzonych zamków błyskawicznych itp., wszelkiego asortymentu odzieży, bielizny, pościeli, ręczników, piżam, podkładów łóżkowych podgumowanych dla pensjonariuszy Domu, a także koców, kołder, poduszek, firan, zasłon, obrusów, materaców itp. oraz w okresie od 01.01.2015 r. do 31.12.2015r. Orientacyjna ilość prania w ciągu jednego roku wynosi 42.000kg. Ilość ta może ulec zmianie w zależności od potrzeb. Usługi świadczone powinny być 3 razy w tygodniu tj. poniedziałek, środa, piątek. Przy odbiorze brudnego prania dostarczane będzie pranie czyste. Przekazanie prania brudnego i odbiór wypranego odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego w godz. od 8:00 do 11:00. Pranie przewożone będzie transportem Wykonawcy i na jego koszt. Wykonawca dostarczać będzie opakowania worki foliowe na pranie brudne, oraz druki kwitów do przekazywania i zwrotów prania. Pranie brudne Zamawiający pakować będzie w worki, osobno pakowane będzie pranie zanieczyszczone organicznie. Przedstawiciel Wykonawcy odbierający pranie potwierdzi odbiór na kwicie. Kopię kwitu pozostawi w DPS-ie. Zwracane pranie czyste ma być zapakowane w opakowania foliowe z podziałem wg asortymentu z zestawieniem ilościowym danego asortymentu. Łączna waga dostarczonego prania czystego będzie wypisana na oddzielnym kwicie każdorazowo, celem potwierdzenia przez Zamawiającego ilości do wystawienia faktury. Zamawiający potwierdzi odbiór na kwicie, kopię przekaże Wykonawcy. Zamawiający przy odbiorze czystego prania sprawdzi każdorazowo wagę w obecności przedstawiciela Wykonawcy, oraz jakość wykonanej usługi. Dostawa oraz odbiór prania odbywać się będzie w pomieszczeniu wskazanym przez Zamawiającego. Wykonawca zapewni stosowanie środków piorących i dezynfekujących posiadających odpowiednie atesty. Wykonawca powinien być pod stałym nadzorem służb sanitarnych. Warunki płatności: faktury należy wystawiać nie częściej niż 2 razy w miesiącu na podstawie potwierdzonych kwitów - dowodów dostaw przez Zamawiającego, płatne przelewem. Jeżeli pościel, odzież, bielizna ulegnie w trakcie prania zniszczeniu, Wykonawca zobowiązany jest do zapakowania jej oddzielnie i oznaczenia pościel, odzież uszkodzona - odkupienie lub zapłatę Zamawiającemu równowartości utraconej sztuki po cenie obowiązującej w dniu wyrównania szkody z uwzględnieniem stopnia zużycia. W przypadku utraty lub zniszczenia bielizny, odzieży, pościeli (odbarwienie, poplamienie, podarcie, sfilcowanie) Wykonawca zobowiązany jest do naprawy szkody w terminie do 14 dni od chwili powstania szkody poprzez zapłatę Zamawiającemu równowartości utraconej sztuki po cenie obowiązującej w dniu wyrównania szkody z uwzględnieniem stopnia zużycia. Wszelkie uszkodzenia wynikłe z winy Wykonawcy winny być niezwłocznie naprawione. Wykonawca dostarczać będzie suchą bieliznę czystą. Wykonawca naliczać będzie koszt prania 1 kg w stanie suchym. Odbiór i dostawa bielizny odbywać się będzie z pisemnym potwierdzeniem ilości.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: TERMIN PŁATNOŚCI
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dpsryjewo.fm.interia.pl, http://dps-ryjewo.strefa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach