Przetargi.pl
Świadczenie usług pralniczych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu

Wojewódzki Szpital im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu ogłasza przetarg

  • Adres: 39-400 Tarnobrzeg, ul. Szpitalna 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 15 8123208 , fax. 15 8123209
  • Data zamieszczenia: 2013-03-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
    ul. Szpitalna 1 1
    39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie
    tel. 15 8123208, fax. 15 8123209
    REGON: 00031257300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pralniczych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pralniczych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu. II. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Kod CPV wg Wspólnego Słownika Zamówień: 98310000-9 Usługi prania i czyszczenia na sucho 98311000-6 Usługi odbierania prania 98315000-4 Usługi prasowania 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy. 3. Świadczenie usług pralniczych obejmuje: pranie bielizny szpitalnej, mopów, materacy, pokrowców na materace, materacy z pianki lateksowej, koców, poduszek, oraz firan, i innych oraz dezynfekcja chemiczno - termiczna, maglowanie, prasowanie i czyszczenie chemiczne asortymentu nie nadającego się do prania wodnego wraz z transportem. Czyszczenie chemiczne obejmuje w szczególności następujący asortyment: rolety plastikowe, płócienne, peleryny pielęgniarskie, zasłony welurowe i aksamitne. 4. Zasady świadczenia przedmiotowej usługi. 1) Odbieranie prania brudnego i dostarczanie prania czystego, które odbywać się będzie od poniedziałku do soboty. W przypadku zaistnienia konieczności świadczenie w/w usługi w niedziele lub inne dni wolne od pracy będą uzgadniane telefonicznie. 2) Wszystkie usługi pralnicze będą realizowane do 24 h, od chwili przekazania asortymentu Wykonawcy do momentu zwrotu do Zamawiającego. 3) Dostarczanie prania czystego i odbiór prania brudnego odbywać się będzie: a) od poniedziałku do piątku o godz. 8.00; b) w soboty o godz. 8.00; środkiem transportu Wykonawcy do tego celu przystosowanym. 4) Pracownik odbierający, dostarczający pranie obowiązany jest posiadać prawidłowy ubiór - fartuch ochronny i rękawice ochronne. 5) Transport prania czystego do Zamawiającego i brudnego do pralni ma odbywać się w wózkach jezdnych, przeznaczonych do tego celu, znajdujących się na wyposażeniu Zamawiającego. 6) Wykonawca odpowiada za pranie Zamawiającego od momentu jego odebrania z magazynu do czasu przekazania do Punktu Pralniczego Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć ładunek bielizny szpitalnej przed uszkodzeniem, dostępem osób trzecich, wpływem czynników zewnętrznych oraz wpływem ładunku na otoczenie. 7) Wykonawca gwarantuje nie mieszanie bielizny szpitalnej z bielizną innych placówek. 8) Pranie bielizny powinno odbywać się według procedur dostosowanych do stanu zabrudzenia i gwarantujących wysoką jakość wypranej odzieży, zarówno pod względem bakteriobójczym jak i higienicznym. 9) Pranie bielizny noworodkowej powinno odbywać się w oddzieleniu od pozostałej bielizny szpitalnej w wydzielonych pralnicach. 10) Pranie bielizny skażonej powinno odbywać się w oddzieleniu od pozostałej bielizny. 11) Wykonawca usługi zobowiązany jest do potwierdzenia odbioru na kwicie zbiorczym wykazującym asortyment, ilość oddanego prania oraz określającym jego wagę ogólną. Kwit w.w potwierdza własnoręcznym podpisem pracownik Zamawiającego oraz pracownik Wykonawcy - odbiorca. 12) Zamawiającemu przysługuje prawo do reklamacji nieprawidłowo wykonanej usługi tj.: w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w zakresie jakości i zgodności z wymogami sanitarnymi, nieposortowania bielizny, niewymaglowania, niedosuszenia, zaplamienia lub odbarwienia, podarcia itp. Reklamacja zostanie zgłoszona w terminie 5 dni od momentu odbioru prania od Wykonawcy. W przypadku stwierdzenia niewłaściwego wykonania, usługa zostanie jeszcze raz wykonana na koszt Wykonawcy w terminie określonym w ust. 3. 13) Wykonawca w terminie 5 dni od daty przekazania reklamacji oraz pozostałych dokumentów może przedstawić swoje stanowisko. 14) Reklamacje oraz wszelkie pozostałe pisma mogą być składane faksem i niezwłocznie potwierdzone pisemnie. Zamawiający uzna, że reklamacje składane za pomocą faksu dotarły czytelnie do Wykonawcy w dniu i godzinie ich nadania, zgodnie z raportem transmisji. Wszelkie terminy dotyczące reklamacji liczy się od dnia nadania faksu. 15) Zamawiający zastrzega sobie prawo wykonania własnych wymazów czystościowych wypranego prania. 16) Płukanie odzieży fasonowej będzie odbywało się przy użyciu płynu antystatycznego. 17) Wkład materaca z pianki lateksowej należy czyścić lub prać w wodzie z dodatkiem delikatnych środków piorących bez zastosowania pralek bębnowych i wirowania. Dopuszczalne jest dezynfekowanie wkładu materaca w komorze parowej w temperaturze do 105°C. 18) W przypadku zniszczenia, utraty walorów estetycznych lub użytkowych oraz braków ilościowych, Wykonawca będzie zobowiązany do zakupienia na własny koszt i przekazania takiej ilości i rodzaju prania jaka uległa uszkodzeniu, zagubieniu w terminie 3 dni od momentu zgłoszenia reklamacji. Asortyment uszkodzony Wykonawca zobowiązany jest zapakować osobno. 19) Wykonawca zobowiązany jest na bieżąco dbać o właściwy stan sanitarno - epidemiologiczny pomieszczeń pralni, otoczenia oraz środków transportu, stosując odpowiednie procedury. 20) Wykonawca ponosić będzie pełną odpowiedzialność za wykonywane usługi pralnicze w zakresie jakości i zgodności z wymogami sanitarnymi wobec organów kontroli, Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna, PIP, BHP, wewnętrznej komórki ds. Zakażeń Szpitalnych. 21) Przed zawarciem umowy oraz na czas trwania umowy Zamawiający ma prawo weryfikacji informacji podanych w ofercie poprzez wizytę w pralni Wykonawcy. 22) Wykonawca na prośbę Zamawiającego każdorazowo udostępni kopię dokumentacji z kontroli przeprowadzonej przez właściwą stacje sanitarno - epidemiologiczną. 23) Wykonawca zobowiązany jest do okresowego wykonywania badań mikrobiologicznych. Wyniki tych badań zobowiązany będzie udostępnić Zamawiającemu na każde jego wezwanie. 24) Wykonawca będzie odbierał od Zamawiającego pranie zważone i zapakowane w worki foliowe. Pranie zakażone będzie oddawane w oddzielnych czerwonych workach podpisanych skażone. Pranie przeznaczone do krochmalenia oddawane będzie w workach opisanych krochmal. Pranie po wykonaniu usługi będzie zwracane: wyprane, wymaglowane, wykrochmalone wg oznaczeń na workach, zreperowane i posortowane wg oddziałów szpitalnych. Oddzielnie pakowane będą: koce, materace, poduszki, bielizna, firany itd. wg opisanego asortymentu w załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy. 25) Zamawiający dodatkowo wymaga: a) dozowania środków pralniczych automatycznym systemem dozowania środków piorąco -dezynfekujących wraz z pełną kontrolą przebiegu procesu i możliwością korekty wartości ph; b) pakowania wypranego prania w worki foliowe zamykane kopertowo, zaklejane taśmą; c) aby stosowane środki w procesie odkażania, prania i wybielania nie niszczyły tkaniny oraz muszą być przeznaczone do stosowania w placówkach służby zdrowia; d) aby maszyny i urządzenia używane w procesie prania były w dobrym stanie technicznym i dostosowane do obowiązujących przepisów; e) aby dokumentacja firmy dotycząca warunków prania była kompletna, stosowane były pisemne procedury przyjmowania, transportu, prania i dezynfekcji, czyszczenia i dezynfekcji pomieszczeń pralni oraz higieny pracowników; f) dokumentacja dotycząca kontroli procesu pralniczego tj.: temperatury wody, rodzaju i ilości proszku, czasu prania była prowadzona systematycznie każdego dnia; g) stałości cen przez cały okres obowiązywania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jaskość usługi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitaltbg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach