Przetargi.pl
Świadczenie usług pralniczych dla Szkoły Głównej Służby Pożarniczej w Warszawie

Szkoła Główna Służby Pożarniczej ogłasza przetarg

  • Adres: 01-629 Warszawa, ul. Słowackiego 52/54
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5617624 , fax. 022 8330724
  • Data zamieszczenia: 2011-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Główna Służby Pożarniczej
    ul. Słowackiego 52/54 52/54
    01-629 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5617624, fax. 022 8330724
    REGON: 00017341000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sgsp.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pralniczych dla Szkoły Głównej Służby Pożarniczej w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Kompleksowa usługa pralnicza: - prania wodnego, - prania wodnego z dezynsekcją (pościeli płaskiej, kocy, śpiworów), - czyszczenia chemicznego (asortymentu nie nadającego się do prania wodnego), - suszenia, - prasowania, - maglowania pościeli, - dezynfekcji (np. ubrań specjalnych po akcjach ratowniczych) wg właściwości nw. asortymentu wraz z usługą transportową z i do siedziby Zamawiającego: O metodzie prania decyduje metka znajdująca się na asortymencie, a w przypadku jej braku uzgodnienie pomiędzy stronami. W przypadku dezynfekcji ubrań po akcjach ratowniczo - gaśniczych Zamawiający poinformuje Wykonawcę o takiej konieczności. Asortyment wchodzący w zakres przedmiotu zamówienia/ przewidywana ilość w okresie 24 m-cy: 1. Bielizna płaska (prześcieradła, poszwy, poszewki, ręczniki frotte) - 6000 kg 2. Bielizna gastronomiczna (obrusy, ścierki, serwetki) - 1200 kg 3. Odzież gastronomiczna (spodnie kucharskie, bluzy kucharskie, spódnice kucharskie) - 900 szt. 4. Fartuchy białe (gastronomia) - 700 szt. 5. Firanki i zasłony - 2400 m2 6. Sukno konferencyjne - 200 m2 7. Ubrania specjalne (strażackie - kurtka + spodnie) - 280 kpl. 8. Ubrania koszarowe (4 częściowe: bluza, spodnie, kamizelka, czapka dżokejka) - 200 kpl. 9. Sztormiaki - 200 szt. 10. Mundury męskie i damskie - 540 kpl. 11. Śpiwory - 800 szt. 12. Materace (ok. 80x200 mm) - 140 szt. 13. Worki marynarskie - 140 szt. 14. Koce wełniane/akrylowe - 1000 szt. 15. Flagi - 100 szt. 16. Vertikale - 700 m2 Realizacja przedmiotu zamówienia: 1. Odbiór brudnego asortymentu ze szkoły Głównej Służby Pożarniczej z siedzibą w Warszawie przy ul. Słowackiego 52/54 - jeden raz w tygodniu w uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego. 2. Odbiór brudnego asortymentyu z Ośrodka Szkoleniowego z siedzibą w Wesołej/ Starej Miłosnej przy ul. Topolowej 2 - jeden raz w tygodniu po uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego. 3. Czysty asortyment będzie dostarczany do Szkoły Głównej Służby Pożarniczej z siedzibą w Warszawie przy ul. Słowackiego 52/54 lub Ośrodka Szkoleniowego z siedzibą w Starej Miłosnej przy ul. Topolowej 2 - w terminie do 5 dni roboczych od pobrania przez Wykonawcę brudnego asortymentu. 4. W przypadkach awaryjnych: - odbiór musi nastąpić maksymalnie: 1) w przeciągu 12 godzin, jeżeli zgłoszenie przez Zamawiającego odbędzie się po godz. 12.00 2) do godz. 15.00 tego samego dnia co zgłoszenie Zamawiającego, w przypadku zgłoszenia do godz. 10.00. - wykonanie usługi musi nastąpić maksymalnie w przeciągu 12 od odbioru przez Wykonawcę brudnego asortymentu. 5. Bielizna czysta będzie dostarczana z pralni Wykonawcy poskładana i zapakowana asortymentowo w worki po 10 szt. Pościel nie nadająca się do dalszego użytkowania (zużyta) z winy Zamawiającego, musi zostać zapakowana osobno. 6. Wykonawca odpowiada za powierzony asortyment przez Zamawiającego od momentu odebrania go z magazynu Zamawiającego, do czasu przekazania go czystego do magazynu Zamawiającego. Wszelkie szkody powstałe na skutek świadczonej usługi Wykonawca jest zobowiązany usunąć, a w razie potrzeby pokryć powstałe koszty. 7. Reklamacja będzie rozstrzygana przez Wykonawcę w czasie 24 godzin od momentu zgłoszenia dokonanego na piśmie (fax) przez Zamawiającego. 8. Wykonawca usługi jest zobowiązany do potwierdzenia odbioru brudnego asortymentu (dokument zapewni Wykonawca) wykazującym rodzaj i ilości oddanego asortymentu. Dokument potwierdza własnoręcznym podpisem przedstawiciel Zamawiającego oraz osoba upoważniona ze strony Wykonawcy. 9. Rozliczenie za wykonanie usługi dokonywane będzie na podstawie faktur zbiorczych wystawionych na koniec miesiąca, po wykonaniu przez Wykonawcę usługi bez zastrzeżeń, co zostanie potwierdzone na podstawie odbioru sporządzonego na zestawieniach potwierdzonych przez przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 2 500, 00 PLN brutto (słownie: dwa tysiące pięćset złotych), 2). Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu, na rachunek bankowy nr 08102010260000120200877860 w PKO BP - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3). Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowych lub gwarancji ubezpieczeniowych należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego w Kancelarii Ogólnej - pok. nr 102. 4). Wadium musi być wniesione najpóźniej do dnia 30 listopada 2011 r., do godz. 1000, tj. przed upływem terminu składania ofert, co musi zostać udokumentowane stosownym załącznikiem do oferty. 5). Wadium wniesione w terminie późniejszym niż określony w pkt. 4. zostanie uznane za wniesione po terminie i skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 6) Dyspozycja w zakresie zwrotu wadium określona została w art. 46 Ustawy Pzp. 7) Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sgsp.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach