Przetargi.pl
Świadczenie usług pralniczych dla SP ZOZ w Łęcznej,znak sprawy SP ZOZ- ZP / 9 /o9

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łęcznej ogłasza przetarg

  • Adres: 21-010 Łęczna, ul. Krasnystawska 52
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7516300 , fax. 081 7526301
  • Data zamieszczenia: 2009-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łęcznej
    ul. Krasnystawska 52 52
    21-010 Łęczna, woj. lubelskie
    tel. 081 7516300, fax. 081 7526301
    REGON: 43121896900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.powiatleczynski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pralniczych dla SP ZOZ w Łęcznej,znak sprawy SP ZOZ- ZP / 9 /o9
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pralniczych dla SP ZOZ w Łęcznej własnym transportem , kod wg CPV 98310000 - 9, 983110000 - 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 2 dołączonym do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1. Wykonawca powinien zapoznać się ze wszystkimi wymaganiami określonymi w niniejszej specyfikacji. Każdy wykonawca może przedłożyć tylko jedną ofertę. 5.2. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: a. posiadają uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania, co oznacza że: - podmiot został zarejestrowany we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, - nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskał przewidziane prawem zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania, decyzją właściwego organu, - nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. - posiada stosowne zezwolenia wymagane przez Państwowego Inspektora Sanitarnego potwierdzające spełnianie wymogów Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dn. 10 listopada 2006 r., (Dz. U. Nr 213, poz 1568) dotyczące pralni w której będzie realizowane zamówienie b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, co oznacza że: - wykażą się wykonaniem w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania przynajmniej jednej usługi pralniczej 0 wartości nie mniejszej niż wartość złożonej oferty ogółem (w jednej umowie) i potwierdzą, iż usługa ta została wykonana należycie. Jeżeli okres działalności jest krótszy - wykonawca musi wykazać się co najmniej 1 dostawą o zakresie i o wartości j.w. w okresie prowadzonej działalności, - dysponują odpowiednimi środkami piorącymi i dezynfekującymi; - dysponują środkami transportu zgodnymi z obowiązującymi przepisami do odbioru i dowozu bielizny szpitalnej. c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, co oznacza że: - są ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na wartość minimum 50 000,00 zł 5.3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcja, spółki cywilne), pod warunkiem załączenia pełnomocnictwa do reprezentowania ich (uczestników konsorcjum, spółki cywilnej) w postępowaniu o to zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy o realizację zamówienia, a ponadto spełnią poniższe wymagania: a) każdy z podmiotów wchodzących w skład konsorcjum czy spółki cywilnej musi spełnić warunki określone w pkt 5.2. lit a) powyżej, b) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie, c) wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu oraz do zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego. Umocowanie (pełnomocnictwo) musi zostać złożone wraz z ofertą. d) podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia łącznie spełnią warunek określony w pkt 5.2. lit. b) i c) powyżej. 5.4.Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów jednoznacznie musi wynikać, iż wymienione warunki wykonawca spełnił. 5.5. Zamawiający odrzuci ofertę w sytuacji opisanej w art. 89 ust. 1 Ustawy prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. Dla oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaga się złożenia następujących dokumentów: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub oświadczenie Wykonawcy w tym zakresie, c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Prawa zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub oświadczenie Wykonawcy w tym zakresie, d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Prawa zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub oświadczenie Wykonawcy w tym zakresie, e) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, f) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych g) dokumenty potwierdzające spełnianie warunków, o których mowa w pkt 5.2. lit. b): - wykaz wykonanej w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania przynajmniej jednej usługi pralniczej 0 wartości nie mniejszej niż wartość złożonej oferty ogółem (w jednej umowie)), z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy oraz załączenie dokumentu potwierdzającego, że usługa ta została wykonana należycie, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wykaz usług o zakresie i wartości j.w i dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie, - wykaz środków pralniczych-chemicznych, które będą użyte do wykonania zamówienia wraz z atestami, certyfikatami, badaniami i dopuszczeniem do obrotu lub innymi niezbędnymi dokumentami wymaganymi przez stosowne przepisy i normy odnośnie środków chemicznych używanych przez Wykonawcę -brak spowoduje odrzucenie oferty; - wykaz środków transportu, które będą używane przy świadczeniu usług będących przedmiotem zamówienia wraz z aktualną decyzją/opinią Powiatowego Inspektora Sanitarnego dopuszczającą pojazd do transportu pościeli, bielizny i odzieży szpitalnej h) dokumenty potwierdzające spełnianie warunków, o których mowa w pkt 5.2. lit. c): - polisa ubezpieczenia lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności gospodarczej na kwotę minimum 50 000,00 zł (uwaga: polisa lub inny dokument ubezpieczenia powinna być ważna na dzień otwarcia ofert. Jeżeli data ważności polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia upływa przed dniem zakończenia realizacji zamówienia wykonawca jest zobowiązany do ubezpieczenia się na warunkach nie gorszych niż wymagane w SIWZ na okres do zakończenia realizacji zamówienia przy zachowaniu ciągłości ubezpieczenia. 6.2. Wypełniony formularz oferty (załącznik Nr 1 do SIWZ). 6.3. Oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami przeprowadzenia niniejszego zamówienia publicznego, przyjęciu ich bez zastrzeżeń, uzyskaniu informacji i wyjaśnień koniecznych do przygotowania oferty (Zał. Nr 5 do SIWZ). 6.4.Oświadczenie o zaakceptowaniu warunków umowy i zobowiązaniu się do zawarcia umowy zgodnie ze wzorem przekazanym przez Zamawiającego, stanowiącym załącznik do specyfikacji (Zał. Nr 4 do SIWZ). 6.5. Formularz cenowy (Zał. Nr 2 do SIWZ). 6.6 Przedstawić zezwolenia wymagane przez Państwowego Inspektora Sanitarnego potwierdzające spełnianie wymogów Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dn. 10 listopada 2006 r., (Dz. U. Nr 213, poz 1568) dotyczące pralni w której będzie realizowane zamówienie- brak spowoduje odrzucenie oferty 6.7. Dokumenty i oświadczenia wynikające z pkt. 5.3. w przypadku wspólnego składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.powiatleczynski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach