Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowe MSWiA w Sopocie ogłasza przetarg
- Adres: 81-731 Sopot, ul. Bitwy pod Płowcami
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 5511228 w. 241 , fax. 58 550 70 06
- Data zamieszczenia: 2018-10-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowe MSWiA w Sopocie
ul. Bitwy pod Płowcami 63/65
81-731 Sopot, woj. pomorskie
tel. 58 5511228 w. 241, fax. 58 550 70 06
REGON: 19134832100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanatorium-helios.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług pralniczych dla SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowe MSWiA w Sopocie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa świadczenia usług pralniczych dla SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowe MSWiA ul. Bitwy pod Płowcami 63/65, 81 – 731 Sopot, które będą obejmowały: odbiór, pranie, maglowanie, dezynfekcję, dostarczenie wypranego asortymentu do siedziby Zamawiającego transportem Wykonawcy 2. Koszty transportu pokrywa Wykonawca. 3. Środki transportu muszą spełniać wymogi sanitarne. 4. Pralnia musi spełniać wymagania jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia przeznaczone do prania bielizny szpitalnej. 5. Wykonawca musi stosować środki piorące i dezynfekujące posiadające atesty do prania i dezynfekcji bielizny ogólnoszpitalnej. 6. Odbiór brudnej bielizny i dostarczanie czystej odbywać się będzie dwa razy w tygodniu: we wtorki i czwartki w godzinach od 10:00 do 12:30 7. Wykonawca odbiera asortyment z siedziby Zamawiającego. 8. Zamawiający przekazuje Wykonawcy uprzednio przeliczony i sprawdzony jakościowo asortyment zapakowany w worki foliowe oznaczone numerem oddziału sanatorium i z wyszczególnioną ilością asortymentu. Potwierdzeniem przekazania asortymentu Wykonawcy jest dokument wystawiony przez Zamawiającego określający ilości przekazanego asortymentu. 9. Jakiekolwiek zastrzeżenia do ilości przekazanego asortymentu i jego uszkodzenia Wykonawca zobowiązany jest zgłosić następnego dnia po odbiorze od Zamawiającego. 10. Wykonawca dostarcza do siedziby Zamawiającego wyprany asortyment zapakowany w worki foliowe oznaczone jak w pkt.8. Potwierdzeniem przekazania Zamawiającemu asortymentu po wykonanej usłudze jest dokument wystawiony przez Wykonawcę określający ilości zwracanego asortymentu. 11. Zamawiający zobowiązany jest do przekazania Wykonawcy wszelkich zastrzeżeń co do ilości, jakości prania i ewentualnych uszkodzeń wypranego asortymentu najpóźniej w 48 godzin (tj: dwa dni robocze) po odbiorze od Wykonawcy. 12. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego uszkodzeń lub braku asortymentu Wykonawca Zobowiązany jest do naprawienia szkody. 13. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego źle wykonanej usługi pralniczej, Wykonawca zobowiązany jest do powtórnego wykonania usługi na własny koszt. 14. Szczegółowy wykaz asortymentu i ilości zawiera formularz cenowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98310000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; 2. Wypełniony formularz cenowy, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ; 3. Upoważnienie do podpisania oferty lub stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu, jeżeli wymieniona osoba/osoby nie zostały wskazane do reprezentacji we właściwym rejestrze
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowa usługa prania wraz z transportem i dzierżawą bielizny ogólnoszpitalnej na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. (szpitale w Malborku i Nowym Dworze Gdańskim).
Dodano: 2024-04-10 - DZP/12/24 ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH
Dodano: 2024-04-10 - Świadczenie usług pralniczych w zakresie prania bielizny szpitalnej oraz dzierżawę odzieży operacyjnej oraz pościeli dziecięcej dla Szpitala Puckiego Sp. z o.o.
Dodano: 2024-02-21 - Sukcesywne usługi prania oraz naprawy pościeli, ręczników, odzieży i innego asortymentu.
Dodano: 2024-01-18 - Świadczenie usług prania
Dodano: 2024-01-12 - Świadczenie usług pralniczych na rzecz Centrum Zdrowia Psychicznego w Słupsku
Dodano: 2023-06-13 - Świadczenie usług pralniczych na rzecz Centrum Zdrowia Psychicznego w Słupsku
Dodano: 2023-04-21 - Kompleksowa usługa prania i dzierżawy wraz z transportem bielizny ogólnoszpitalnej na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. (szpitale w Malborku i Nowym Dworze Gdańskim)- postępowanie III
Dodano: 2023-02-16 - Świadczenie usług prania i dezynfekcji bielizny szpitalnej
Dodano: 2022-12-28 - Usługi pralnicze na potrzeby DPS „Słoneczne Wzgórze” w Ryjewie
Dodano: 2022-12-25