Przetargi.pl
Świadczenie usług pralniczych dla SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowe MSW ul. Bitwy pod Płowcami 63/65, 81 - 731 Sopot

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowe MSW w Sopocie ogłasza przetarg

  • Adres: 81-731 Sopot, ul. Bitwy pod Płowcami 63/65
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 5511228 w. 342 , fax. 58 550 70 06
  • Data zamieszczenia: 2013-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowe MSW w Sopocie
    ul. Bitwy pod Płowcami 63/65 63/65
    81-731 Sopot, woj. pomorskie
    tel. 58 5511228 w. 342, fax. 58 550 70 06
    REGON: 19134832100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sanatorium-helios.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pralniczych dla SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowe MSW ul. Bitwy pod Płowcami 63/65, 81 - 731 Sopot
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa świadczenia usług pralniczych dla SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowe MSW ul. Bitwy pod Płowcami 63/65, 81 - 731 Sopot, które będą obejmowały: odbiór, pranie, maglowanie, dezynfekcję, reperację uszkodzeń bielizny (zszywanie pęknięć, cerowanie), znakowanie (uzupełnianie brakującego lub nieczytelnego znakowania), dostarczenie wypranego asortymentu do siedziby Zamawiającego transportem Wykonawcy 2. Koszty transportu pokrywa Wykonawca. 3. Środki transportu muszą spełniać wymogi sanitarne. 4. Pralnia musi spełniać wymagania jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia przeznaczone do prania bielizny szpitalnej. 5. Wykonawca musi stosować środki piorące i dezynfekujące posiadające atesty do prania i dezynfekcji bielizny ogólnoszpitalnej. 6. Odbiór brudnej bielizny i dostarczanie czystej odbywać się będzie dwa razy w tygodniu: we wtorki i czwartki w godzinach od 1000 do 1300. 7. Wykonawca odbiera asortyment z siedziby Zamawiającego. 8. Zamawiający przekazuje Wykonawcy uprzednio przeliczony i sprawdzony jakościowo asortymentzapakowany w worki foliowe oznaczone symbolem SU MSW i z wyszczególnioną ilością asortymentu. Potwierdzeniem przekazania asortymentu Wykonawcy jest dokument wystawiony przez Zamawiającego określający ilości przekazanego asortymentu. 9. Jakiekolwiek zastrzeżenia do ilości przekazanego asortymentu i jego uszkodzenia Wykonawca zobowiązany jest zgłosić następnego dnia po odbiorze od Zamawiającego. 10. Wykonawca dostarcza do siedziby Zamawiającego wyprany asortyment zapakowany w worki foliowe oznaczone jak w pkt.8. Potwierdzeniem przekazania Zamawiającemu asortymentu po wykonanej usłudze jest dokument wystawiony przez Wykonawcę określający ilości zwracanego asortymentu. 11. Zamawiający zobowiązany jest do przekazania Wykonawcy wszelkich zastrzeżeń co do ilości, jakości prania i ewentualnych uszkodzeń wypranego asortymentu najpóźniej w 48 godzin po odbiorze. 12. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego uszkodzeń lub braku asortymentu Wykonawca Zobowiązany jest do naprawienia szkody. 13. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego źle wykonanej usługi pralniczej, Wykonawca zobowiązany jest do powtórnego wykonania usługi na własny koszt. 14. Szczegółowy wykaz asortymentu i ilości zawiera formularz cenowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sanatorium-helios.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach