Przetargi.pl
Świadczenie usług pralniczych dla potrzeb szpitala polegających na praniu, dezynfekcji, chemicznym czyszczeniu, maglowaniu, prasowaniu bielizny z obiektów szpitalnych

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Człuchowie ogłasza przetarg

  • Adres: 77-300 Człuchów, ul. Szczecińska 16
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8342281 w. 307 , fax. 059 8342459
  • Data zamieszczenia: 2009-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Człuchowie
    ul. Szczecińska 16 16
    77-300 Człuchów, woj. pomorskie
    tel. 059 8342281 w. 307, fax. 059 8342459
    REGON: 77148060300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-czluchow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pralniczych dla potrzeb szpitala polegających na praniu, dezynfekcji, chemicznym czyszczeniu, maglowaniu, prasowaniu bielizny z obiektów szpitalnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pralniczych dla potrzeb szpitala polegających na praniu, dezynfekcji, chemicznym czyszczeniu, maglowaniu, prasowaniu bielizny z obiektów szpitalnych (poszwy, poszewki, prześcieradła, podkłady, bielizna operacyjna, bielizna niemowlęca, firany, zasłony, ręczniki, obrusy, parawany, odzież robocza, piżamy, koszule, serwety, pokrowce na materace, zabawki pluszowe, mopy, odzież ochronna - mundurki, fartuchy- koce, poduszki, ponadto dezynfekcja materacy, kocy i poduszek) wraz z ich segregacją i dostarczaniem w specjalnych pojemnikach (wózkach) w workach foliowych, zgodnie z zaleceniami instytucji kontrolno-sanitarnych. Również odzież osobista pacjentów Zakładu Opiekuńczo Leczniczego (patrz załącznik nr 2). 1. Odbiór brudnej i dostawa czystej bielizny odbywać się będzie transportem Wykonawcy. 2. Przedmiot zamówienia musi być świadczony zgodnie z wymogami stawianymi pralniom szpitalnym zawartym w obowiązującym Rozporządzeniu Ministra Zdrowia oraz akceptowanymi przez państwowy nadzór sanitarny. 3. Odbiór bielizny brudnej z magazynu Szpitala oraz dostawa bielizny czystej do punktu wydawania odbywać się będą bezwzględnie dwa razy dziennie od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 10.00 oraz od 16.00 do 18.00. 4. Wykonawca zapewni transport bielizny (do) i (z) magazynu pralni. 5. Koszty transportu (z) i (do) siedziby Zamawiającego ponosi Wykonawca. 6. Transport bielizny musi być świadczony wyłącznie środkami transportowymi przystosowanymi do tego rodzaju transportów. Na wniosek Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo udostępnić książkę dezynfekcji transportu, którym przewożona jest bielizna. 7. Czysta bielizna winna być zabezpieczona workami foliowymi i posegregowana na poszczególne oddziały w następujący sposób: ? Pieluchy muszą być pakowane po 20 szt ? Sala Opatrunkowa ? Blok Operacyjny ? Oddział Noworodkowy ? Oddział Położniczy ? Oddział Wewnętrzny ? Oddział Chirurgiczny ? Oddział Ginekologiczny ? Oddział Dziecięcy ? Oddział Psychiatryczny ? Oddział Anestezjologii i Intensywnej Terapii ? Zakład Opiekuńczo Leczniczy ? Hospicjum ? Pracownia Endoskopowa ? Izba Przyjęć ? Zespół Higieny Szpitalnej ? Odzież osobista pacjentów Zakładu Opiekuńczo Leczniczego ? Inne 8. Bielizna i pościel skażona pakowana będzie osobno, oznakowana w workach bawełnianych i zabezpieczona workami foliowymi. 9. Przygotowanie i oznakowanie do transportu bielizny brudnej należy do Zamawiającego. 10. Za zagubienie lub zniszczenie podczas prania bielizny odpowiada Wykonawca. 11. Środki do prania i dezynfekcji bielizny muszą posiadać wymagane atesty oraz dopuszczenie do użytkowania potwierdzone przez Państwowy Zakład Higieny. Technologia prania powinna być właściwa dla rodzaju zabrudzeń i gatunku tkaniny tak, aby zapewnić najlepszą możliwą jakość oraz optymalne walory estetyczno - użytkowe powierzonej bielizny. 12. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli Usługobiorcy w sytuacjach uzasadnionych zagrożeniem mikrobiologicznym (w szczególności badania czystości mikrobiologicznej w pralni przez Zamawiającego na koszt Wykonawcy). 13. Zamawiający raz na kwartał będzie wykonywał próby czystości mikrobiologicznej pobrane z bielizny czystej przed wyładowaniem z worków foliowych w poszczególnych oddziałach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o zamówienie publiczne mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 2) spełniają wymagania art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Stwierdzenie spełnienia ww. warunków dokonana zostanie z formułą spełnia-nie spełnia poprzez analizę i ocenę dokumentów żądanych przez Zamawiającego od Wykonawcy przez powołaną przez Zamawiającego Komisję Przetargową.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy zobowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1. Wypełniony i podpisany Formularz Oferty stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ, Formularze cenowe stanowiące Załącznik Nr 2 do SIWZ, Oświadczenie o akceptacji wszystkich warunków Umowy stanowiący Załącznik Nr 5 do SIWZ. 2. Odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający). 3. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 5. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. 6. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych stanowiący Załącznik Nr 4 do SIWZ. 7. Poświadczoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kserokopię aktualnej opinii Państwowej Inspekcji Sanitarnej potwierdzającej, że pralnia spełnia wymogi pralni szpitalnej określone w obowiązującym Rozporządzeniu Ministra Zdrowia. 8. Opinia (poświadczona za zgodność z oryginałem) właściwej Państwowej Inspekcji Sanitarnej potwierdzająca dysponowanie przez Wykonawcę zamkniętymi środkami transportu przystosowanymi do przewozu bielizny szpitalnej. 9. Wykaz środków używanych w procesie wraz z atestami na stosowane środki. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej 1. Pełnomocnictwo wg zasad określonych w dziale V ust. 13. 2. Każdy z podmiotów występujących wspólnie zobowiązany jest załączyć dokumenty każdy z osobna: ? aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, ? oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 3. ? oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 3. 3. Pozostałe dokumenty wymienione w SIWZ składane są wspólnie. 4. Korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako Lider.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-czluchow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach