Fundacja Laurentius ogłasza przetarg
- Adres: 11-041 Olsztyn, ul. Hozjusza 19
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 5221300 , fax. 089 5221301
- Data zamieszczenia: 2011-07-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Fundacja Laurentius
ul. Hozjusza 19 19
11-041 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 5221300, fax. 089 5221301
REGON: 51146829400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.laurentius.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Fundacja
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług pralniczych dla Fundacji Laurentius - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest następujący zakres usług pralniczych tj: pranie wodne, pranie chemiczne, pranie z dezynfekcją, prasowanie, maglowanie, sortowanie, pakowanie, transport, drobne reperacje.Odbiór i dowóz prania musi się odbywać transportem Wykonawcy, zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi w pojemnikach i wózkach.Dostarczany, wyprany asortyment musi być posegregowany na poszczególne rodzaje (poszwy, prześcieradła, ręczniki, kołdry, poduszki, materace itp.) i ofoliowany - po 10 szt. Mopy - zbiorczo w workach z materiału. Odzież i bielizna czysta mieszkańców ma być posegregowana indywidualnie - imiennie. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia metkowania 100% pranego asortymentu (na odzieży pensjonariuszy wszywki imienne).Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania drobnych napraw krawieckich pranego asortymentu.Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia, na czas obowiązywania zamówienia, pomieszczenia Zamawiającego w wagę dziesiętną (do ważenia brudnej odzieży i pościeli) oraz 2 kosze jezdne na odzież i inny asortyment. Ponadto wykonawca przy pierwszym odbiorze brudnego asortymentu zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu 80 szt. worków z materiału (np. płótno, poj. około 150 - 170 litrów) na gromadzenie brudnego asortymentu.Czynności zdawczo-odbiorcze odbywać się będą między stronami za potwierdzeniem, na dokumentach sporządzonych wg. ustalonych wzorów. Odbiór i dowóz wypranego asortymentu- z wyjątkiem mopów - musi odbywać się 3 razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek dni robocze) w godzinach 09.00 - 12.00. Odbiór i dowóz czystych mopów odbywać się będzie codziennie - dni robocze w godz. 09.00 - 12.00.Termin realizacji zleconej usługi cząstkowej ma być nie dłuższy niż 48 godzin. (nie wliczając dni wolnych i weekendów).Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania zaleceń producentów odzieży i pozostałego pranego asortymentu, w zakresie ograniczenia czyszczenia wodnego lub chemicznego. Usługi pralnicze będą wykonane zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi obowiązującymi w pralniach świadczących usługi na rzecz jednostek służby zdrowia oraz z zastosowaniem środków piorąco-dezynfekujących o szerokim spektrum działania, posiadających wszelkie wymagane prawem atesty i certyfikaty. L.P Nazwa Ilość kg/24 mc 1. Bielizna pościelowa kg 24 243,64 2. Odzież pracownicza kg 930,62 3. Koce kg 689,88 4. Kołdry kg 1 353,10 5. Konfekcja lekka kg 7 059,90 6. Konfekcja ciężka kg 5 226,24 7. Bielizna osobista kg 1 404,98 8. Mopy kg. 16 191,12 9. Podkłady kg 4 157,10 10. Poduszki kg 382,48 11. Materace kg 468,00 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983110006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.laurentius.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa prania bielizny, pościeli szpitalnej i odzieży ochronnej personelu medycznego dla ZOZ w Nidzicy
Dodano: 2016-02-26 - PN/02/01/16
Dodano: 2016-01-28 - Świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Kętrzynie
Dodano: 2015-11-17 - ZOZ.V-270-13/MP/14
Dodano: 2014-12-09 - Świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Kętrzynie
Dodano: 2014-11-14 - Usługa prania bielizny, pościeli szpitalnej i odzieży ochronnej personelu medycznego dla ZOZ w Nidzicy
Dodano: 2014-03-04 - PN/3/01/14
Dodano: 2014-02-10 - Świadczenie usług pralniczych
Dodano: 2014-01-08 - przetarg nieograniczony na usługę prania bielizny szpitalnej dla Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Dobrym Mieście
Dodano: 2013-12-04 - Świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Kętrzynie
Dodano: 2013-11-18