Przetargi.pl
Świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Rzetni

Dom Pomocy Społecznej w Rzetni ogłasza przetarg

  • Adres: 63-600 Kępno, Rzetnia 87
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 7914175 , fax. 62 7914175
  • Data zamieszczenia: 2012-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Rzetni
    Rzetnia 87 87
    63-600 Kępno, woj. wielkopolskie
    tel. 62 7914175, fax. 62 7914175
    REGON: 00088781300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Rzetni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie przez okres trwania umowy usług pralniczych w zakresie prania wodnego dla Domu Pomocy Społecznej w Rzetni. Usługi pralnicze będące przedmiotem zamówienia obejmują: a) pranie wodne odzieży, ręczników, pościeli, koców, poduszek, kołder, materacy, podkładów mieszkańców DPS i innych rzeczy przekazanych do prania przez Zamawiającego, w tym fartuchów kuchennych i odzieży roboczej pracowników Zamawiającego. b) maglowanie (maglowanie dotyczy pościeli), prasowanie, c) drobne naprawy krawieckie (w szczególności wszycie brakujących guzików, zszycie naderwanych materiałów, inne) d) Wykonawca zapewni w cenie usługi dezynfekcję, w komorze dezynfekcyjnej, materacy, koców, poduszek i innego asortymentu nie podlegającego praniu w wodzie oraz noszy i odzieży po zgonie mieszkańca. Odbiór i dowóz prania musi się odbywać transportem Zleceniobiorcy, zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi. CPV 93100000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho, CPV-93150000-4 - Usługi prasowania, 98393000-4 - Usługi krawieckie, CPV 93110000-2 - Usługi odbierania prania 2. Szacunkowa ilość rzeczy w kg przekazanych do prania w okresie obowiązywania umowy wynosi: 25 000 kg. Zamawiający zobowiązuje się do wykorzystania 60% szacunkowej ilości. 3. Wykonawca dostarczał będzie opakowania (worki) na pranie oraz druki kwitów do przekazywania prania. 4. Pranie brudne pakowane będzie: - bielizna oraz odzież mieszkańców w oddzielne worki oznaczone numerem pokoju, - ubrania robocze personelu z zestawieniem ilościowym, wspólnie bez rozróżnienia imiennego, z rozróżnieniem na działy: kuchnia i oddział, - pozostały asortyment (pościel, koce, firany, itp.) wspólnie bez rozróżnienia na rodzaje. 5. Zwracane pranie czyste pakowane będzie w opakowania foliowe i odpowiednio opisane j.w. z zestawieniem ilościowym dla mieszkańca, oraz łączną wagą dostarczonego prania czystego wpisaną na oddzielnym kwicie każdorazowo celem potwierdzenia przez Zamawiającego ilości do wystawienia faktury. Zwrot prania czystego będzie potwierdzany na kwitach wystawionych przez Wykonawcę i podpisany przez Zamawiającego po sprawdzeniu dostarczonego prania. 6. Za prawidłowe wykonanie usługi ustala się odebranie od Wykonawcy rzeczy prawidłowo wypranych zgodnie z wymaganym terminem i innymi warunkami niniejszej SIWZ. Za prawidłowo wyprane uważa się rzeczy, które są: a) czyste pozbawione przebarwień, bez plam pierwotnych i plam wtórnych, powstałych po wadliwym procesie prania wodnego; b) suche; c) o charakterystycznym świeżym, przyjemnym zapachu środka do czyszczenia; d) wyprane z zastosowaniem środków dopuszczonych przez Państwowy Zakład Higieny lub równoważny, wymienione środki nie mogą wywoływać podrażnień skóry i odczynów alergicznych; e) z zachowaniem naturalnej barwy i struktury materiału; f) wykrochmalone (dotyczy pościeli) i odpowiednio wymaglowane; g) wyprasowane, naprawione; h) odzież i bielizna mieszkańców powinna być wydawana w imiennych woreczkach i zwracana w czystych woreczkach również podpisanych imiennie; i) dostarczone do Zamawiającego zgodnie z warunkami określonymi w SIWZ i umowie. 7. Usługi pralnicze mają być wykonane zgodnie z obowiązującą w tym zakresie technologią określoną Polskimi Normami, a wszystkie używane (planowane do użycia) do prania środki powinny posiadać aktualną opinie (atest, zaświadczenie) np. Państwowego Zakładu Higieny (PZH) lub deklaracje, certyfikaty zgodności stosownie z ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (j.t. Dz. U z 2002r., Nr 138, poz. 935 z późn.zm.). Usługi pralnicze będą realizowane zgodnie z wymaganiami sanitarnymi, pralnia musi mieć zapewnioną barierę higieniczną. 8. Wykonawca jest zobowiązany do zachowania higieny transportu rzeczy, tzn. odizolowania ich od powierzchni ładunkowych środka transportowego. 9. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za uszkodzenia, utratę lub zaginięcie przejętych rzeczy i zobowiązuje się do pokrycia wartości szkody poniesionej przez Zamawiającego po uprzednim szacunkowym określeniu ceny i stopnia zużycia uszkodzonej rzeczy. 10. W przypadku zakwestionowania przez Zamawiającego jakości wykonanej usługi, Wykonawca zobowiązany jest do poprawy wykonanej usługi w terminie 24 godzin, licząc od momentu powiadomienia. 11. Odbiór i dostarczenie rzeczy przeznaczonych do prania z i do magazynu Zamawiającego w Rzetni 87, 63-600 Kępno odbędzie się transportem Wykonawcy i na jego koszt oraz ryzyko. 12. Transport rzeczy musi być świadczony wyłącznie środkami transportowymi przystosowanymi do tego rodzaju usług. Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo na wniosek Zamawiającego udostępnić książkę dezynfekcji transportu, w którym przewożone są rzeczy przeznaczone do prania lub wyprane. 13. Opakowanie z rzeczami wypranymi będzie wyraźnie oznakowane jako rzeczy Zamawiającego wraz z podaniem adresu. Niedopuszczalne jest mieszanie, a w tym pranie rzeczy Zamawiającego z rzeczami innych użytkowników pralni. 14. Czynności zdawczo-odbiorcze odbywać się będą między stronami za potwierdzeniem, na dokumentach sporządzonych wg ustalonych wzorów. Odbiór i dowóz prania musi odbywać się co najmniej 3 razy w tygodniu w godzinach 7.00 - 14.00. Termin realizacji zleconej usługi nie może przekroczyć 72 godzin.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 931000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatkepno.pl (zakładka Jednostki Organizacyjne - Dom Pomocy Społecznej w Rzetni)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach