DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W BIELAWIE ogłasza przetarg
- Adres: 58-260 Bielawa, Stefana Żeromskiego 2
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-05-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W BIELAWIE
Stefana Żeromskiego 2
58-260 Bielawa, woj. dolnośląskie
REGON: 005837240 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://dpsbielawa.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Bielawie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Bielawie. 2. Usługi będą polegać m.in. na sortowaniu, dezynfekcji, praniu, czyszczeniu, prasowaniu lub maglowaniu (oraz w odniesieniu do pkt 1 i 5 również krochmaleniu) oraz transportowaniu następującego asortymentu: 1) pościeli, 2) poduszek, koców, 3) ręczników, 4) bielizny, 5) firan, zasłon, obrusów, 6) bluz, spodni, spódnic, koszul, fartuchów, pidżam i innej odzieży, 7) kapci i obuwia tekstylnego, 8) oraz innego asortymentu (w tym wymienionego w ust. 3) zw. dalej „asortymentem” albo „bielizną”. 3. Usługi świadczone przez Wykonawcę będą obejmować również czyszczenie chemiczne odzieży (zgodnie z zaleceniami producenta odzieży np. marynarki, płaszcze itp.), dezynfekcję chemiczno – termiczną w procesie prania lub samą dezynfekcję materacy wraz z pokrowcami, dezynfekcję poduszek i koców. 4. Przewiduje się miesięczną wielkość prania w ilości: ok. 3553 kg (w całym okresie trwania umowy: ok. 42 638 kg). Zamawiający zastrzega, że podane ilości są ilościami orientacyjnymi, mogą ulec zmianie w trakcie realizacji umowy i Wykonawca nie będzie z tego tytułu dochodzić żadnych roszczeń względem zamawiającego. 5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca skalkulował w ofercie ujednoliconą cenę jednostkową brutto za 1 kg prania. Na podstawie ceny jednostkowej będą dokonywane rozliczenia w czasie trwania umowy pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym. 6. Wykonawca będzie zobowiązany do odbierania ww. asortymentu i jego dostarczania (wniesienia) w miejscach wskazanych przez uprawnionego pracownika Zamawiającego. Miejsca te będą zlokalizowane w: 1) siedzibie Zamawiającego w Bielawie, przy ul. Żeromskiego 2, 2) filii DPS w Niemczy, przy ul. Kolejowej 14/16. 7. Pracownicy uprawnieni do kontaktu zostaną wskazani przez Zamawiającego i Wykonawcę w umowie. 8. Transport bielizny powinien odbywać się z zapewnieniem odpowiednich warunków sanitarnych, zgodnych z wymaganiami Państwowej Inspekcji Sanitarnej. 9. Wykonawca będzie świadczyć usługi własnym środkiem transportu i na własny koszt. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do bieżącej kontroli warunków, w jakich usługa jest wykonywana przez Wykonawcę, a także do kontroli sposobu wykonywania usługi pod względem ilościowym, wagowym oraz jakościowym, w tym do wykonywania badań mikrobiologicznych wymazów z bielizny lub innego asortymentu. 11. Oddawany czysty asortyment, o którym mowa w ust. 2 i 3, musi być odpowiednio poskładany, posegregowany zgodnie z oznaczeniami na materiale oraz opakowany w sposób zabezpieczający przed zanieczyszczeniami w czasie transportu. 12. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać usługi, o których mowa w ust. 2, w odniesieniu do każdej partii asortymentu odebranego od Zamawiającego w ciągu jednego dnia roboczego. W przypadku materacy, koców itp. dopuszcza się dłuższy termin – trzy dni robocze. Podczas dłuższych okresów ustawowo wolnych od pracy, Wykonawca, w uzgodnieniu z Zamawiającym, wyznaczy dodatkowy termin realizacji usługi. 13. Wykonawca świadcząc usługi jest zobowiązany do stosowania technologii, środków piorących i dezynfekcyjnych w celu uzyskania odpowiedniego efektu czystości, dezynfekcji, estetyki i trwałości produktów (w zależności od rodzaju zanieczyszczeń oraz rodzaju asortymentu). Środki piorące i dezynfekujące, jakich Wykonawca zamierza używać do wykonywania zamówienia, muszą być dopuszczone do stosowania przez Państwowy Zakład Higieny. 14. Bielizna wydawana i przyjmowana będzie na podstawie specyfikacji asortymentowej.Wykonawca będzie zobowiązany do zwrotu kosztów za zniszczone rzeczy w trakcie prania na zasadach określonych we wzorze umowy (załącznik nr 1 do swz). 15. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zgłoszenia reklamacji dotyczącej jakości i ilości pranego asortymentu w okresie 3 dni roboczych od dnia dostarczenia przez Wykonawcę czyszczonej bielizny. Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego uwzględniania reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia reklamacji przez Zamawiającego. 16. W przypadku prowadzenia dochodzenia epidemiologicznego i podejrzenia, że źródłem zakażenia może być dostarczony przez Wykonawcę asortyment poddany czyszczeniu (praniu), Wykonawca zostanie obciążony kosztami dodatnich wyników badań mikrobiologicznych wymazów pobranych przez Zamawiającego z asortymentu oryginalnie zapakowanego i dostarczonego przez Wykonawcę. Zamawiającemu w takiej sytuacji przysługiwać będzie prawo wypowiedzenia umowy ze skutkiem natychmiastowym i naliczenia Wykonawcy kary umownej. 17. Termin płatności za każdą pojedynczą usługę – do 30 dni od przedłożenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98310000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie;2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie;3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie;4) zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał minimum 2 usługi pralnicze, których zrealizowana wartość wyniosła minimum 20 000,00 zł brutto (dotyczy osobno każdej z usług) – wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli przynajmniej jeden z Wykonawców spełni warunek dot. zdolności technicznej lub zawodowej. W przypadku powoływania się przez Wykonawcę na zasoby innego podmiotu w zakresie doświadczenia, w rozumieniu art. 118 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli podmiot ten wykaże, że prawidłowo zrealizował usługi w wymaganym zakresie. Podmiot, który zobowiązuje się udostępnić Wykonawcy swoje zasoby w zakresie doświadczenia, jest zobowiązany bezpośrednio uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako Podwykonawca (w przypadku uzyskania zamówienia przez Wykonawcę).3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-06-02
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Bielawie
Dodano: 2024-04-18 - Świadczenie usług pralniczych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Szarocinie
Dodano: 2024-01-09 - Świadczenie kompleksowych usług pralniczych dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A.
Dodano: 2023-12-31 - Usługi pralnicze
Dodano: 2023-11-06 - Świadczenie kompleksowych usług pralniczych dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A.
Dodano: 2023-09-29 - Kompleksowa usługi prania i dezynfekcji oraz odbioru i dostawy bielizny szpitalnej z oddziałów dziecięcych i dorosłych, materacy, poduszek, kołder, koców i (...)
Dodano: 2023-09-24 - Świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Bielawie
Dodano: 2023-06-29 - Usługi pralnicze dla „ Uzdrowisko Szczawno-Jedlina” S.A.
Dodano: 2023-06-19 - Świadczenie usług pralniczych
Dodano: 2023-04-07 - ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH – PRANIE BIELIZNY I ODZIEŻY SZPITALNEJ
Dodano: 2023-02-02