Przetargi.pl
Świadczenie usług pralniczych dla Aresztu Śledczego w Koszalinie

Areszt Śledczy w Koszalinie ogłasza przetarg

  • Adres: 75-950 Koszalin, ul. Młyńska
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 943 430 011 , fax. 943 430 019
  • Data zamieszczenia: 2019-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Areszt Śledczy w Koszalinie
    ul. Młyńska 71
    75-950 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 943 430 011, fax. 943 430 019
    REGON: 59043800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Areszt Śledczy w Koszalinie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pralniczych dla Aresztu Śledczego w Koszalinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pralniczych dla Aresztu Śledczego w Koszalinie. 2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust. 1 ma zostać wykonany zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do siwz. 3. Zgodnie z art. 29 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający określa w opisie przedmiotu zamówienia wymagania związane z realizacją zamówienia, które obejmują aspekty społeczne związane z zatrudnieniem, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę co najmniej 4 osób na podstawie umowy o pracę do realizacji zamówienia spośród osób wymienionych poniżej: 1) osób bezrobotnych w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy; 2) młodocianych, o których mowa w przepisach prawa pracy, zatrudnionego/zatrudnionych w celu przygotowania zawodowego; 3) osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych; 4) osób bezdomnych realizujących indywidualny program wychodzenia z bezdomności w rozumieniu przepisów o pomocy społecznej; 5) osób uzależnionych od alkoholu; 6) osób uzależnionych od narkotyków lub innych środków odurzających; 7) osób chorych psychicznie, w rozumieniu przepisów o ochronie zdrowia psychicznego; 8) osób zwalnianych z zakładów karnych, mających trudności w integracji ze środowiskiem, w rozumieniu przepisów o pomocy społecznej; 9) uchodźców realizujących indywidualny program integracji, w rozumieniu przepisów o pomocy społecznej. 4. Zatrudnienie osób przy realizacji zamówienia ma trwać od rozpoczęcia do końca upływu terminu realizacji zamówienia. 5. W ramach czynności kontrolnych, prowadzonych w trakcie realizacji zamówienia, Zamawiający jest uprawniony w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania wymogu zatrudnienia osób, o którym mowa w pkt 3 i dokonywania ich oceny; 2) żądania wyjaśnień w przypadku stwierdzenia wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania wymogu zatrudnienia osób; 3) przeprowadzania kontroli u Wykonawcy w miejscu wykonywania przedmiotu umowy. 6. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę, o której mowa w pkt 3 lub przez Wykonawcę, przed zakończeniem tego okresu Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia, w ciągu 30 dni licząc od dnia rozwiązania stosunku pracy, na to miejsce innej osoby. 7. Zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji zamówienia zwrócić się z wezwaniem do Wykonawcy o przedstawienie dowodu zatrudnienia osób, natomiast Wykonawca ma obowiązek przedłożenia Zamawiającemu we wskazanym przez niego terminie dowodu w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia osób, o których mowa w pkt 3. 8. Dowodem w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia osób, jest oświadczenie Wykonawcy, składane w związku z treścią art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 9. W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia wymaganej przez Zamawiającego liczby osób, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej Zamawiającemu, na zasadach określonych we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 7 do siwz. 10. Każde przedkładane dowody związane z wymogiem zatrudnienia osób przez Wykonawcę dla Zamawiającego mają zapewnić ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98310000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie, którego spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Ocenę spełniania powyższego warunku udziału w postępowaniu Zamawiający dokona na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do siwz;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. W celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, złoży za wezwanie Zamawiającego następujące oświadczenia lub dokumenty: 1) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa je każdy z Wykonawców); 3) aktualnego zaświadczenia właściwej terenowej jednostki Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa je każdy z Wykonawców); 4) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 5) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 6) oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji według wzoru, który stanowi załącznik nr 5 do siwz; 7) wykaz usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej cztery usługi odpowiadające, zakresem określonym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, o wartości brutto nie niższej niż 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) każda, wraz z podaniem ich wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca sporządza wykaz według wzoru, który stanowi załącznik nr 6 do siwz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach