Przetargi.pl
Świadczenie usług pralniczych dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju

21 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ ogłasza przetarg

  • Adres: 28-100 Busko-Zdrój, ul. Gen. F. Rzewuskiego
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. +48 413780919 , fax. +48 413780394
  • Data zamieszczenia: 2019-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 21 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ
    ul. Gen. F. Rzewuskiego 8
    28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie
    tel. +48 413780919, fax. +48 413780394
    REGON: 29052485300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalwojskowy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pralniczych dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi prania bielizny szpitalnej, lekarskiej i kuchennej zgodnie z obowiązującymi przepisami wraz z usługą transportu brudnej bielizny z magazynu Zamawiającego do pralni Wykonawcy oraz transport czystej bielizny z pralni Wykonawcy do magazynu bielizny czystej na terenie siedziby Zamawiającego. 2. Oszacowana wielkość przedmiotu zamówienia w okresie 12. miesięcy wynosi 55.000 kg; 3. Usługa prania obejmuje pranie wodne, dezynfekcję, suszenie, maglowanie, czyszczenie na sucho, prasowanie, usztywnianie, segregację, pakowanie, odbiór i dostarczanie z załadunkiem i rozładunkiem asortymentu. 4. Asortyment prania: 1) bielizna szpitalna: poszwy, poszewki, prześcieradła płócienne, prześcieradła frotte, podkłady nieprzemakalne, pokrowce na materac, ręczniki, pokrowce na wózki, worki płócienne, obrusy, serwety, ściereczki do naczyń, koce, kołdry, poduszek, zasłony, ścierki do podłogi, materace; 2) odzież lekarska; 3) odzież kuchenna: bluzy, spodnie, spódnice, fartuchy, zapaski; 5. Szczegółowe warunki realizacji usługi zawiera projekt umowy - zał. nr 4 do SIWZ. 6. Prawo opcji – art. 34 ust. 5 ustawy Pzp: 1) Zamawiający zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy Pzp, określił maksymalną wielkość świadczenia usługi przedmiotu zamówienia będącego składową zamówienia podstawowego (gwarantowanego) oraz zamówienia z prawem opcji. 2) wartość przedmiotu zamówienia: a) podstawowego (gwarantowanego) wynosi 80%; b) z prawem opcji wynosi do 20% maksymalnej wartości przedmiotu zamówienia; 3) ceny jednostkowe w ramach zamówienia z prawem opcji będą tożsame z cenami zamówienia podstawowego (gwarantowanego); 4) warunkiem uruchomiania prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie; 5) Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w przypadku zwiększenia potrzeb Zamawiającego; 6) niewykonanie przez Zamawiającego przedmiotu Umowy w zakresie maksymalnej wartości przedmiotu zamówienia nie wymaga podania przyczyn i nie stanowi podstawy jego odpowiedzialności z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, zgodnie z prawem opcji określonym w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. 7. Obowiązki Wykonawcy wynikające z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp zawiera § 11 projektu umowy - zał. nr 4 do SIWZ. 8. Kryteria niecenowe: 1) kryterium ekologiczne: a) Zamawiający określa kryterium ekologiczne którym jest stosowanie opakowań wielokrotnego użytku w postaci worków tekstylnych do pakowania w zamian za opakowania jednorazowe (worki foliowe) zarówno asortymentu czystego jak również brudnego, b) Wykonawca który zadeklaruje formę opakowania wielokrotnego użytku w postaci worków tekstylnych będzie zobowiązany do przedstawiania Zamawiającemu najmniej raz na kwartał wyniku badań potwierdzającego kontrolowania ich czystości bakteriologicznej, c) Zamawiający oceni spełnienie tego kryterium na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w kol. 9 w formularzu ofertowym – zał. nr 1 do SIWZ poprzez zapis „TAK lub NIE”; 2) kryterium społeczne: a) Zamawiający określa kryterium społeczne którym jest zatrudnienie do realizacji zamówienia, co najmniej jednej osoby niepełnosprawnej w wymiarze co najmniej 1/4 etatu przez cały okres trwania umowy. b) Zamawiający oceni spełnienie tego kryterium na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w kol. 10 w formularzu ofertowym – zał. nr 1 do SIWZ poprzez zapis „TAK lub NIE”; c) jeżeli Wykonawca nie wskaże w ofercie żadnej opcji „TAK lub NIE”, Zamawiający uzna, iż Wykonawca nie zadeklarował kryterium społecznego; d) za osobę niepełnosprawną uznaje osobę zgodnie z definicją zawartą w ustawie z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r. Nr 127, poz. 721 z późn. zm.) lub w rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego – jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w tych państwach; e) status niepełnosprawnego określony ma być na podstawie posiadanego orzeczenia o niepełnosprawności lub orzeczenia o stopniu niepełnosprawności (znacznym lub umiarkowanym lub lekkim) lub orzeczenia o długotrwałej niezdolności do pracy w gospodarstwie rolnym, wydanego przez zespół do spraw orzekania o niepełnosprawności lub lekarza orzecznika ZUS-u lub KRUS-u; f) za zatrudnienie osoby niepełnosprawnej będzie uznawane także dalsze zatrudnianie osoby niepełnosprawnej, która już jest u Wykonawcy zatrudniona; g) wymagania w zakresie zatrudnienia odnoszą się do zaangażowania osoby niepełnosprawnej do realizacji przedmiotu zamówienia przez powierzenie tej osobie czynności związanych z faktyczną realizacją zamówienia; h) Wykonawca zobowiązany będzie w ciągu 30 dni od dnia podpisania umowy udokumentować fakt zatrudnienia osoby niepełnosprawnej, w szczególności poprzez udostępnienie zanonimizowanych dokumentów : - umowy o pracę, - dokumentu potwierdzającego zgłoszenie do ubezpieczenia społecznego, oraz - dokumentu potwierdzającego status osoby niepełnosprawnej, które należy złożyć w formie kopii poświadczonej „ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM” przez Wykonawcę; i) Zamawiający na każdym etapie realizacji umowy, uprawniony będzie do kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia osoby niepełnosprawnej. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca obowiązany będzie w ciągu 10 dni od wezwania pisemnego lub za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej przedstawić dokumenty określone w pkt. 8 ppkt 2 lit. h) niniejszego rozdziału, j) Wykonawca zobowiązany będzie poinformować Zamawiającego o każdej zmianie dotyczącej zatrudnienia osoby niepełnosprawnej; k) Wykonawca w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę niepełnosprawną lub przez Wykonawcę, przed terminem zakończenia realizacji umowy, zobowiązany jest do zatrudnienia na to miejsce innej osoby niepełnosprawnej; l) przypadku o którym mowa w pkt. 8 ppkt 2 lit. j) niniejszego rozdziału, Wykonawca w terminie 10 dni od dnia zawarcia umowy z osobą niepełnosprawną, przedstawi Zamawiającemu dokumenty, o których mowa w pkt. 8 ppkt 2 lit. h) niniejszego rozdziału, dotyczące tej osoby niepełnosprawnej. 9. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej: Zamawiający wymaga od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed zawarciem umowy do przedłożenia polisy ubezpieczenia lub innego dokument potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż wartość brutto złożonej oferty. Ubezpieczenie to musi obejmować również działania podwykonawców. W przypadku nie objęcia polisą ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej całego okresu trwania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest okazać Zamawiającemu nową polisę ubezpieczeniową w określonym powyżej zakresie, najpóźniej w ostatnim dniu obowiązywania poprzedniej umowy ubezpieczeniowej. 10. Podwykonawstwo: 1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy; 2) Wykonawca w takim przypadku zobowiązany jest do wskazania w oświadczeniu Wykonawcy składanym na podstawie art. 25a ust. 1 pkt 1 ustawy: a) informacji o podwykonawcy/ach poprzez podanie nazwy firmy oraz b) założenie oświadczenia, że nie zachodzą podstawy wykluczenia podwykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia; 3) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za właściwe i terminowe wykonanie całego przedmiotu umowy, w tym także odpowiedzialność za jakość, terminowość oraz bezpieczeństwo dostaw wykonywanych przez podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98310000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach