Przetargi.pl
Świadczenie usług pralniczych dla 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie.

109 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ ogłasza przetarg

  • Adres: 70-965 Szczecin, ul. Piotra Skargi
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 8105800, , fax. 91 8105802
  • Data zamieszczenia: 2020-02-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 109 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ
    ul. Piotra Skargi 9-11
    70-965 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 8105800, , fax. 91 8105802
    REGON: 81020096000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.109szpital.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pralniczych dla 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pralniczych dla 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ. Wartość szacunkowa zamówienia poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. Zamawiający zastrzega, że podane w SIWZ ilości są ilościami szacunkowymi, które mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy, wobec czego Zamawiający przewiduje prawo opcji na podstawie art. 34 ust. 5 ustawy Pzp dla niniejszego postępowania dopuszczając możliwość zwiększenia bądź zmniejszenia ilości asortymentu wskazanego w załączniku nr 1 do maksymalnie 30%. Największy możliwy zakres tego zamówienia z uwzględnieniem prawa opcji – 30%. Wykorzystanie prawa opcji będzie zależało od bieżących potrzeb wynikających z działalności Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98310000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty w celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, inne dokumenty: 1) oferta Wykonawcy – załącznik nr 2 do SIWZ; 2) wypełnione i podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 3 do SIWZ; 3) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 do SIWZ; 4) wykaz wykonanych usług – minimum 1 usługa, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi wskazane w załączniku zostały wykonane w sposób należyty wraz ze szczegółowym opisem zakresu wykonywanej usługi – załącznik nr 5 do SIWZ; 5) wykaz pojazdów - minimum jeden pojazd, przystosowany do odbioru i transportu bielizny brudnej i czystej, lub dwa pojazdy, jeden dla bielizny brudnej i jeden dla bielizny czystej wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, posiadające aktualną opinię lub zaświadczenie właściwego Inspektora Sanitarnego potwierdzającego, że pojazdy spełniają wymogi sanitarno-epidemiologiczne z zachowaniem barier sanitarnych – wykaz dokumentów w celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego – załącznik nr 6 do SIWZ. 6) opinię sanitarną wydaną przez właściwy organ sanitarno-epidemiologiczny, że pralnia w której będą świadczone usługi posiada barierę higieniczną i spełnia wymagania w zakresie prania bielizny dla jednostek służby zdrowia, lecznictwa otwartego i zamkniętego oraz minimum jeden protokół kontroli właściwego organu sanitarno-epidemiologicznego z okresu ostatnich 12 miesięcy nie stwierdzającego nieprawidłowości odnośnie w/w wymagań. 7) dokument potwierdzający, iż wykonawca ma wdrożoną normę PN-EN 14065 w systemie RABC (system kontroli i analizy skażeń biologicznych) oraz ISO 9001 lub równoważny zapewniający odpowiednią jakość mikrobiologiczną prania bielizny szpitalnej. 8) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 9) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, w przypadku złożenia w ofercie pełnomocnictwa – musi być złożone w oryginale, lub kopii potwierdzonej notarialnie lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę udzielającą pełnomocnictwa; 10) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia z pkt. 2 i 3) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia; 11) wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - załącznik nr 7 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach