Przetargi.pl
Świadczenie usług pralniczych bielizny i odzieży szpitalnej wraz z odbiorem i dostawą z i do siedziby Szpitala Wojewódzkiego w Łomży

Szpital Wojewódzki w Łomży im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 18404 Łomża, Al. Piłsudskiego
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 864 733 610 , fax. 864 733 210
  • Data zamieszczenia: 2018-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Wojewódzki w Łomży im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego
    Al. Piłsudskiego 11
    18404 Łomża, woj. podlaskie
    tel. 864 733 610, fax. 864 733 210
    REGON: 45066502400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-lomza.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pralniczych bielizny i odzieży szpitalnej wraz z odbiorem i dostawą z i do siedziby Szpitala Wojewódzkiego w Łomży
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pralniczych bielizny i odzieży szpitalnej wraz z odbiorem i dostawą z i do siedziby Szpitala Wojewódzkiego w Łomży. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) pranie, dezynfekcję, apreturowanie (krochmalenie), uszlachetnianie (kąpiele w płynach zmiękczających i antystatycznych), czyszczenie chemiczne, suszenie, maglowanie, prasowanie, formowanie, pościeli, bielizny, odzieży ochronnej i odzieży roboczej oraz innych sortów szczegółowo wskazanych w Załączniku nr 7 do SIWZ „Spis bielizny / Spis bielizny operacyjnej i odzieży fasonowej”, 2) stosowanie technologii prania zalecanych przez nadzór sanitarno - epidemiologiczny w odniesieniu do poszczególnych grup bielizny (oddziałów) np.: ogólno-szpitalna, zabiegowa, zakaźna, pediatryczna, których nie można łączyć w procesach prania, oraz stosowanie profesjonalnych środków chemicznych posiadających dokumenty dopuszczające do obrotu. 3) odbiór (brudnych) asortymentów bielizny i ich transport do miejsca prania i dostarczanie z powrotem czystych (wypranych) i nieuszkodzonych procesem prania sortów do Zamawiającego 4) przeprowadzanie procesów dezynfekcji bielizny skażonej, 5) naprawa sortów uszkodzonych, 5) prowadzenie ewidencji zlecanego do prania asortymentu oraz ilości wagowych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 4 do SIWZ. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Przewidywana szacunkowa ilość odzieży i bielizny szpitalnej przeznaczona do prania w okresie trwania Umowy wynosi 210.000 kg, tj. ok. 11.666 kg miesięcznie. Ilość bielizny i odzieży przeznaczonej do prania uwarunkowana jest liczbą hospitalizowanych pacjentów i wykonywanych zabiegów, w związku z tym przekazane do prania ilości odzieży i bielizny szpitalnej mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98310000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Składając ofertę Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 7.000,00 zł (słownie złotych: siedem tysięcy 00/100) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, tj.: Hexa Bank Spółdzielczy w Piątnicy – nr 31 8762 0009 0004 6819 2000 0030 5. Wadium wniesione w pieniądzu musi być opisane w sposób umożliwiający jego identyfikację, poprzez podanie nr sprawy: ZT-SZP-226/01/43/2018. 6. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 5 powyżej, przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny terminu składania ofert). 7. W przypadku wadium wnoszonego w innej formie niż pieniądz, oryginał dokumentu należy złożyć w osobnej kopercie w kancelarii Zamawiającego przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny terminu składania ofert). 8. Zamawiający zastrzega, że w przypadku wadium wniesionego w formie innej niż pieniądz, z treści dokumentu gwarancji/poręczenia powinno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia Zamawiającemu każdej kwoty do łącznej maksymalnej wysokości kwoty wadium, na pierwsze pisemne żądanie zapłaty, podpisane przez osobę upoważnioną oraz zawierające oświadczenie o podstawie do zatrzymania wadium zgodnie z art 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 9. Zamawiający zaleca, aby kopia dokumentu świadczącego o wniesieniu wadium została dołączona do oferty. 10. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy PZP. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium na warunkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 12. W wypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczeń przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w dokumencie gwarancji lub poręczenia muszą być wskazani wszyscy wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP, stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Wykonawca składa wraz z ofertą: 1) Formularz oferty (wg załącznika nr 1 do SIWZ), 2) Zobowiązanie podmiotu, o którym mowa w art. 22a ust. 2 ustawy PZP (jeżeli dotyczy) 3) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach