Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH

Szpital Kliniczny im. Ks. Anny Mazowieckiej ogłasza przetarg

  • Adres: 00-315 Warszawa, ul. Karowa 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5966160 , fax. 022 5966474, 8279354
  • Data zamieszczenia: 2014-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Kliniczny im. Ks. Anny Mazowieckiej
    ul. Karowa 2 2
    00-315 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5966160, fax. 022 5966474, 8279354
    REGON: 00137222900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalkarowa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pralniczych obejmujących , pranie wodne, prasowanie, maglowanie: 1) bielizny płaskiej: prześcieradła, poszwy, poszewki, koszule, podkłady, ręczniki, ścierki, serwetki, pieluchy, obrusy, itp. 2) bielizny noworodkowej: śpiochy, kaftaniki, czapeczki, kocyki, itp.; 3) bielizny operacyjnej: prześcieradła, podkłady, serwety, bluzy, spodnie, sukienki, pokrowce itp. 4) odzieży ochronnej i medycznej: fartuchów chirurgicznych pełnobarierowych wielorazowego użytku, 5) odzieży fasonowej ochronnej w tym: fartuchy, marynarki, żakiety, spódnice, spodnie, t-shirty, peleryny, bluzy polarowe, koszule flanelowe, 6) kocy, poduszek, kołder, maty, firan, zasłon w tym parawanowych i prysznicowych, nosideł, kombinezony do fototerapii, rożki, rogale i gniazdka z wkładem styropianowym, Szacunkowy wykaz ilościowy stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający informuje, iż ilości wskazane mogą ulec zmianie. II. Zamówienie obejmuje: 1. Odbiór i transport brudnej bielizny szpitalnej: 1) Odbiór brudnej bielizny codziennie od poniedziałku do piątku (oprócz dni ustawowo wolnych od pracy) w godz.7:30-8:00, 2) Załadunek brudnej bielizny, 3) Każdorazowe przekazanie brudnej bielizny zostanie potwierdzone pisemnie przez upoważnionych przedstawicieli stron na dowodzie/druku przekazania zawierającym specyfikację asortymentowo - ilościową, 4) Transport brudnej bielizny odbywać się będzie samochodem zamykanym i przeznaczonym do transportu brudnej bielizny. 5) Wykonawca odpowiada za przejęty ładunek brudnej bielizny szpitalnej z chwilą jego pobrania i załadunku; 6) Wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć ładunek brudnej bielizny szpitalnej przed uszkodzeniem, dostępem osób trzecich, wpływem czynników zewnętrznych. 2. Pranie brudnej bielizny: 1) Wykonawca gwarantuje nie mieszanie bielizny szpitalnej z bielizną z innych placówek, 2) Wykonawca zobowiązuje się do osobnego prania każdego rodzaju asortymentu opisanego w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, 3) Pranie bielizny powinno odbywać się według procedur dostosowanych do stanu zabrudzenia i gwarantujących wysoką jakość wypranej odzieży (zarówno pod względem bakteriologicznym i higienicznym), 4) Bielizna po praniu winna być: nieuszkodzona, czysta, zabrudzenia skutecznie usunięte, dobrze wymaglowana, zdezynfekowana, dająca poczucie świeżości i czystości, 5) Wszystkie wstawki kolorowe w ubraniach lekarskich nie mogą być odbarwione, a suwaki oraz guziki zachowane tj. nie pourywane. 6) Fartuchy i bielizna fasonowa personelu, z wyjątkiem odzieży operacyjnej powinny być prasowane, 7) Stosowane środki w procesie odkażania, prania nie mogą niszczyć tkaniny, nie mogą zawierać fosforanów oraz muszą być przeznaczone w podmiotach wykonujących działalność lecznicza; 8) Maszyny i urządzenia stosowane w procesie prania muszą być w dobrym stanie technicznym oraz muszą posiadać znaki CE (jeśli nie to powinny być dostosowane do obowiązujących przepisów); 9) Maglowanie lub prasowanie bielizny należy prowadzić w sposób ograniczający jej kontakt z innymi powierzchniami i czynnikami, które mogłyby spowodować jej zakażenie lub zabrudzenie; 10) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za rzeczy uszkodzone w czasie prania, maglowania i prasowania, jak również w czasie transportu. Jeśli uszkodzenie nie pozwala na dalsze użytkowanie bielizny, Wykonawca ponosi koszty związane z jej odkupieniem. 11) Maksymalny czas prania bielizny - 24 h 3. Dostawę i transport czystej bielizny: 1) Dostawy czystej bielizny codziennie od poniedziałku do piątku (oprócz dni ustawowo wolnych od pracy) w godz. 6:30-7:00, 2) Transport czystej bielizny odbywać się będzie samochodem zamykanym i przeznaczonym do transportu czystej bielizny, 3) Rozładunek bielizny, 4) Czysta bielizna będzie dostarczana: a) posegregowana asortymentowo, b) zapakowana w worki foliowe (zgrzane) a w czasie transportu w dodatkowy worek tak aby zabezpieczyć bieliznę przed powtórnym zabrudzeniem; c) bielizna fasonowa (fartuchy, marynarki, żakiety, koszule, itp.) dostarczane w stanie powieszonym pojedynczo zafoliowane d) w opakowaniach umożliwiających odbiór rodzajowo-asortymentowy bez konieczności otwierania opakowania oraz potwierdzenie, że jest bielizną Zamawiającego, e) każde opakowanie będzie zawierało odpowiednio po 10 szt. danego asortymentu (lub w przypadku lekkiego asortymentu wielokrotność 10 szt. lecz nie więcej niż 40 szt. w jednym opakowaniu). Jednostki pakowe dla tych asortymentów zostaną ustalone między stronami; 5) Każdorazowe przekazanie czystej bielizny zostanie potwierdzone pisemnie przez upoważnionych przedstawicieli stron na dowodzie/druku przekazania zawierającym specyfikację asortymentowo - ilościową. III. Wymagania Zamawiającego 1. Pralnia, w której wykonywana będą usługa musi spełniać wymagania dotyczące prania bielizny z podmiotów wykonujących działalność leczniczą zapewniającej wymagania sanitarno-higieniczne będącej pod nadzorem właściwego organu sanitarno-epidemiologicznego. 2. Wykonawca zapewni technologie prania w oparciu o profesjonalne środki i preparaty dopuszczone do stosowania w podmiotach wykonujących działalność leczniczą, zapewniające wysoką jakość i bezpieczeństwo mikrobiologiczne prania. 3. Zamawiający ma prawo przeprowadzenia niezapowiedzianych, jak i okresowych kontroli w celu sprawdzenia prawidłowości wykonywania usługi będącej przedmiotem niniejszego postępowania. Negatywne wyniki kontroli mogą stanowić podstawę do rozwiązania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia tzw. wizji lokalnej w pralni Wykonawcy przed podpisaniem umowy lub w trakcie jej trwania. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli bakteriologicznej wypranego asortymentu na terenie Szpitala i poinformowania Wykonawcy o ich wynikach. 5. Wykonawca zapewni alternatywne rozwiązanie, dla ciągłości i terminowości dostaw bielizny, w przypadku awarii pralni wg. obowiązujących cen określonych w niniejszej umowie. 6. Wykonawca zapewnia, że przedmiot umowy będzie przewożony samochodami odpowiednio przystosowanymi do przewożenia bielizny brudnej i czystej posiadającymi aktualną opinię właściwego Państwowego Inspektoratu Sanitarno - Epidemiologicznego. 7. Zamawiający wymaga, aby świadczona przez Wykonawcę usługa była zgodna z systemem zarządzania jakością ISO 9001 lub równoważnym w zakresie usługi prania, dezynfekcji ,kompletowania oraz transportu dla podmiotów wykonujących działalność leczniczą. 8. Zamawiający wymaga, aby świadczona przez Wykonawcę usługa była zgodna z normą PN -EN 14065 Tekstylia poddawane obróbce w pralni. System kontroli skażenia mikrobiologicznego tzw. RABC ( lub równoważną) i wdrożeniu systemu RABC w zakresie usługi prania, dezynfekcji, kompletowania wraz z transportem dla placówek prowadzących działalność leczniczą. 9. Wykonawca zapewnia wykonanie usługi tzw. interwencyjnej obejmującej w szczególności pranie bielizny operacyjnej i noworodkowej, w następujących przypadkach: 1) w razie braku czystej bielizny Wykonawca zobowiązany będzie na wezwanie telefoniczne Zamawiającego do wcześniejszego dostarczenia upranego asortymentu, 2) w okresie kumulacji dni wolnych, w dniu poprzedzającym święto, dodatkowy odbiór brudnej i dostawa czystej bielizny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalkarowa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach