Przetargi.pl
Świadczenie usług pralniczych

Szpital im. Świętej Jadwigi Śląskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 55-100 Trzebnica, ul. Prusicka 53/55
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3120920 , fax. 071 3121498
  • Data zamieszczenia: 2012-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital im. Świętej Jadwigi Śląskiej
    ul. Prusicka 53/55
    55-100 Trzebnica, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3120920, fax. 071 3121498
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-trzebnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pralniczych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pralniczych z zachowaniem barier bakteriologicznych oraz norm i parametrów wymaganych dla bielizny szpitalnej wraz z transportem, w szczególności: 1) moczenie, pranie, maglowanie lub prasowanie bielizny szpitalnej, 2) dezynfekcja materacy, poduszek, bielizny operacyjnej, bielizny zakażonej, mopów, ścierek do podłóg, 3) zmiękczanie koców 4) naprawy krawieckie (uzupełnienie oderwanych guzików, przyszywanie troków, cerownie bielizny) 5) odbiór bielizny brudnej z magazynu bielizny brudnej Zamawiającego oraz załadunek i transport na koszt Wykonawcy do pralni Wykonawcy. Bielizna skażona i operacyjna będzie umieszczana przez Zamawiającego w workach koloru czerwonego, a pozostała w workach koloru niebieskiego. 6) dostarczanie i rozładunek na koszt Wykonawcy czystej bielizny do magazynu czystej bielizny Zamawiającego. Bielizna wyprana musi być poskładana i odpowiednio zapakowana przez Wykonawcę w sposób uniemożliwiający jej zabrudzenie (np. worek foliowy przezroczysty, biały) oraz opisana rodzajowo z tym, że Zamawiający wymaga, aby poszwy pakowane były po 10 szt., prześcieradła po 20 szt., poszewki po 40 szt., pieluchy po 10 szt., w jednym worku nie więcej niż 50 szt. Na workach ma być podana informacja o asortymencie, ilości i wadze. 7) dostarczanie okresowo (raz na 6 m-cy) Zespołowi Kontroli Zakażeń Szpitalnych Zamawiającego wyników (kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem) badań mikrobiologicznych pranej bielizny szpitalnej. 8) w sytuacji zagrożenia epidemiologicznego na zlecenie Zamawiającego wykonywanie na koszt Wykonawcy badań mikrobiologicznych bielizny czystej zgodnie z następującymi ustaleniami: a. próbki do badania będą pobierane przez Wykonawcę na wniosek i w obecności członków Zespołu Kontroli Zakażeń Szpitalnych, b. badania będą wykonane w pracowni mikrobiologicznej uzgodnionej z Zamawiającym, c. wyniki badań mikrobiologicznych będą interpretowane i oceniane przez Zespół Kontroli Zakażeń Szpitalnych 2. Do bielizny szpitalnej zalicza się: 1. bielizna pościelowa (poszwy, poszewki, prześcieradła, podkłady, piżamy) 2. bielizna operacyjna (chusty, serwety, czepki, kitle, prześcieradła, podkłady, bluzy, spodnie, sukienki, fartuchy ) 3. bielizna skażona (bielizna używana przez pacjentów z rozpoznanym lub podejrzewanym zakażeniem) 4. odzież ochronna personelu (ubrania lekarskie, bluzy, spodnie, spódnice, fartuchy) 5. bielizna dziecięca i noworodkowa: pieluchy, bielizna dla dzieci i niemowląt (kaftaniki, czapeczki, kocyki, śpiochy), 6. firanki 7. poduszki 8. koce 9. materace, pokrowce na materace, podkłady gumowe 10. odzież ochronna i robocza 11. inne (ręczniki, mopy, ścierki do podłóg, ściereczki, worki na odzież chorego i inne) 3. Szacunkowa łączna ilość kg na okres 24 m-cy: 110 000 kg. 4. Odbiór brudnej i dostawa czystej bielizny odbywać się będzie 3 razy w tygodniu tj. w poniedziałki, środy i piątki od godz. 11:00 do godziny 15:00. 5. W przypadku, kiedy w wyznaczonym dniu (jak w punkcie 4) przypada dzień świąteczny, wolny od pracy odbiór bielizny brudnej odbędzie się przed dniem wolnym, a dostawa czystej bielizny po dniu wolnym. 6. Bielizna będzie wydawana i przyjmowana na podstawie specyfikacji ilościowo-asortymentowej, 7. Usługa ma być wykonywana przy użyciu środków piorących dopuszczonych do obrotu na rynku polskim, posiadających odpowiednie certyfikaty, pozytywne opinie Państwowego Zakładu Higieny, a w przypadku bielizny niemowlęcej i pieluch przy użyciu środków posiadających również pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka, Centrum Opieki na Dzieckiem lub innej równoważnej instytucji dla środków do prania bielizny noworodkowej i niemowlęcej. 8. Wykonawca będzie ponosić pełną odpowiedzialność za wykonaną usługę pralniczą w zakresie jakości wykonanej usługi i zgodności z wymogami sanitarnymi wobec organów kontroli; Państwowej Inspekcji Sanitarnej, Państwowej Inspekcji Pracy; 9. Świadczenie usługi objętej niniejszym zamówieniem odbywać ma się zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi dla procesów dezynfekcji i prania w zależności od asortymentu, skażenia bielizny oraz z technologią i warunkami obowiązującymi w placówkach służby zdrowia, bezwzględnie przestrzegając zarządzeń i zaleceń Głównego Inspektora Sanitarnego i zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 02.12.2011r. w sprawie wymagań jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz. U. z 2011r. Nr 31, poz. 158). 10. Wykonawca musi posiadać pozytywną decyzję Państwowej Inspekcji Sanitarnej pod względem spełniania warunków sanitarnych środków transportu, którymi wykonawca będzie realizował odbiór i dostawę poszczególnych partii prania. 11. Wykonawca musi posiadać pozytywną opinię Państwowej Inspekcji Sanitarnej na świadczenie usług pralniczych we wskazanym zakładzie pralniczym. 12. Zamawiający, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia zastrzega, że jego wykonywane nie może być powierzone podwykonawcom (art. 36 ust.5 ustawy PZP).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu wymaga wniesienia wadium w kwocie: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-trzebnica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach