Przetargi.pl
Świadczenie usług pralniczych

"Uzdrowisko Świnoujście" S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 72-600 Świnoujście, ul. Nowowiejskiego
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 321 37 60 , fax. 913 212 314
  • Data zamieszczenia: 2021-02-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "Uzdrowisko Świnoujście" S.A.
    ul. Nowowiejskiego 2
    72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 321 37 60, fax. 913 212 314
    REGON: 28826000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pralniczych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV: 98.31.00.00-9 -usługi prania i czyszczenia na sucho98.31.10.00-6 -usługi odbierania prania Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pralniczych.1.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1.Odbiór brudnej bielizny do prania i dostawa czystego asortymentu poprzez wyznaczone przez Zamawiającego punkty zdawczo –odbiorcze w „Uzdrowisko Świnoujście S.A. 2.Dezynfekcję,3.Pranie,4.Suszenie,5.Maglowanie,6.Składanie,7.Pakowanie,8.Krochmalenie,9.Drobne usługi krawieckie, 3Zakres asortymentowyobejmuje w szczególności:1.Bielizna pościelowa ( poszwy, poszewki, prześcieradła)2.Ręczniki3.Firany, zasłony 4.Dywaniki łazienkowe 5.Koce, kołdry, poduszki 6.Szlafroki 7.Narzuty na łóżko 8.Serwetki, obrusy, bieżniki 9.Falbany do obrusów 10.Ścierki 11.Pokrowce 12.Inne2. Ogólna waga tekstyliów przeznaczonych do prania w okresie 12 miesięcy wynosi około 57000kg. 3. Podana waga tekstyliów stanowi jedynie wartość szacunkową. Faktyczna ilość kg i zakres usługi wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego, zgodnie z bieżącymi dowodami przyjęcia/wydania. Podana waga szacunkowa nie jest podstawą do żądania przez Wykonawcę realizacji określonych wielkości i ilości usług podanych w SIWZ. Zapotrzebowanie na usługi pralnicze może ulec zmianie w przypadku zmiany ilości gości hotelowych, w tym komercyjnych i kuracyjnych ze skierowaniem z NFZ. Wynagrodzenie Wykonawcy uzależnione będzie od ilości faktycznie zrealizowanych usług. Organizacja świadczenia usług 1)Wykonawca będzie odbierać brudny asortyment Zamawiającego celem zrealizowania usługi prania i dostawy trzy razy w tygodniu.2)Liczenie odbieranej bielizny powinno być wykonywane przez Wykonawcę w uzgodnieniu z pracownikiem Zamawiającego.3)Przyjmowanie brudnej bielizny do prania oraz przyjmowanie czystej bielizny z pralni odbywać się będzie na podstawie dowodu przyjęcia/wydania, który określać będzie wagę zdawanej bielizny, asortyment i ilość sztuk z uwzględnieniem obiektu Uzdrowisko Świnoujście S.A. 4)Koszty zaopatrzenia Zamawiającego w dokumenty dowodu przyjęcia/ wydania obciążają Wykonawcę. 5)Koszty zakupów środków piorących i preparatów dezynfekujących obciążają Wykonawcę.6)Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za przekazany asortyment od momentu odbioru do momentu zwrotu pracownikowi Zamawiającego. 7)Wykonawca winien wykazać dbałość, by oddawana bielizna nie była zamieniana i nie trafiała do innych jednostek, na rzecz której Wykonawca świadczy usługi pralnicze.8)Usługi pralnicze świadczone będą w obiekcie pralniczym, zapewniającym zachowanie bariery higienicznej tj. wyeliminowanie kontaktu bielizny czystej z brudną oraz kontaktu pracowników z tych dwóch stref. 9)Technologia prania winna spełniaćwarunki pełnej dezynfekcji chemiczno-termicznej. Środki piorące musza posiadać atesty PZH oraz Instytutu Matki i Dziecka w odniesieniu do bielizny szpitalnej z uwzględnieniem działań na wirusy, bakterie, prątki gruźlicy i grzyby. Proces technologiczny dostosowany będzie do rodzaju tkaniny, nie będzie osłabiał włókna, pozostawiał plam i zabarwień oraz przyczyniał się do przedwczesnego zużycia i kurczenia się rzeczy poddawanych zabiegom pralniczym.10)Technologia prania winna być właściwa dla rodzaju zabrudzeń, i gatunku pranego asortymentu i zapewnić uzyskanie najlepszej możliwej jakości oraz optymalnych walorów estetyczno użytkowych.11)Wykonawca zobowiązany będzie do stosowania środków do prania dezynfekującego pełnym spektrum działania na drobnoustroje. Wykonawcazałączy do oferty karty charakterystyk używanych środków chemicznych, stosowanychw procesie prania i dezynfekcji wraz z informacjami dotyczącymi składu chemicznego spektrum wraz z atestami.12)Wykonawca zobowiązany będzie do posegregowania czystego asortymentu i zapakowania w worki foliowe z uwzględnieniem danego obiektu spółki „Uzdrowisko Świnoujście” S.A. 13)Asortyment musi być dostarczony w ilości zgodnej z dowodem przyjęcia/wydania sporządzonym w chwili przyjęcia do prania.14)Wykonawca zapewnia transport asortymentu czystego i brudnego między pralnią Wykonawcy a obiektami Zamawiającego.15)Koszt i ryzyko transportu ponosi Wykonawca. 416)Transport musi być świadczony wyłącznie środkami transportowymi przystosowanymi do tego rodzaju usług z zachowaniem wymogów sanitarnych ( podział bielizna brudna i czysta) 17)Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemuna każde wezwanieksiążkę dezynfekcji stosowanych środków transportu, w którym przewożony jest asortyment. 18)Zamawiający zastrzega sobie prawo w każdym czasie realizacji umowy do kontrolowaniaświadczonych usług pralniczych.19)W trakcie realizacji umowy Zamawiający będzie przekazywał na bieżąco dyspozycje dotyczące zakresu wykonania drobnych usług krawieckich. 20)W przypadku stwierdzenia przy odbiorze czystej bielizny braków asortymentowych Wykonawca zobowiązany jest w terminie 48 godz. dostarczyć brakującą bieliznę. W przypadku stwierdzenia nienależytego wykonania usługi Wykonawca zobowiązuje się do przyjęcia reklamacji i załatwienia jej na swój koszt niezwłocznie. Za nienależyte wykonanie usługi uważa się taką bieliznę, która jest m.in.: niedoprana, nieodplamiona, poplamiona, pofarbowana, odbarwiona, sfilcowana, uszkodzona, podarta, niewymaglowana lub niewyprasowana. Każdorazowo na okoliczność stwierdzenia nienależytego wykonania usługi sporządzony zostanie protokół. ...5. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące czynności bezpośrednio związane z wykonywaniemprzedmiotu zamówienia tj. osoby obsługujące urządzenia piorące z uwagi na to, iż wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. -Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.). Uprawnienia Zamawiającegow zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymagań w zakresie zatrudniania osób na podstawie umowy o pracę zostały określone w załączniku nr 4do SIWZ –Wzór umowy.6. We wszystkich miejscach SIWZ i załącznikach do SIWZ, w których użyto przykładowego znaku towarowego, patentu, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub jeżeli Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencjitechnicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 PZP, a w każdym przypadku, działając zgodnie z art. 29 ust. 3 PZP i art. 30 ust. 4 PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do określonych w SIWZ, oznaczając takie wskazania lub odniesienia odpowiednio wyrazami „lub równoważny” lub „lub równoważne", pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązanie równoważne jest także dopuszczalne w sytuacji, gdyby wyraz „równoważny” lub „równoważne” nie znalazło się w opisie przedmiotu zamówienia.7. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp. W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia mogą być podane niektóre charakterystyczne dla producenta wymiary. Nazwy własne producentów materiałów i urządzeń podane w szczegółowym opisie należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych . Nie są one wiążące i można dostarczyć elementy równoważne, które posiadają co najmniej takie same lub lepsze normy, parametry techniczne; jakościowe, funkcjonalne, będą tożsame tematycznie i o takim samym przeznaczeniu oraz nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów.8. Tam gdzie przedmiot zamówienia został opisany za pomocą wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, norm, aprobat, specyfikacji technicznej i systemów referencji, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.9.W stosunku do przedmiotu zamówienia Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący analogiczne usługi, jak opisane w opisie przedmiotu zamówienia (dalej „Opcja”). Przedmiotem opcji mogą być wszystkie lub niektóre dostawy opisane w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia usług objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Usługi będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone na wartość do 10 % wartości przedmiotu zamówienia określonej zgodnie z § 3 wzoru Umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98310000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach