Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZNYCH

Szpital Kliniczny im. Ks. Anny Mazowieckiej ogłasza przetarg

  • Adres: 00-315 Warszawa, ul. Karowa 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5966160 , fax. 022 5966474, 8279354
  • Data zamieszczenia: 2013-01-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Kliniczny im. Ks. Anny Mazowieckiej
    ul. Karowa 2 2
    00-315 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5966160, fax. 022 5966474, 8279354
    REGON: 00137222900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalkarowa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZNYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pralniczych: 1. bielizny płaskiej w tym: prześcieradła, poszwy, poszewki, koszule, podkłady, ręczniki, ścierki, serwetki, pieluchy, obrusy, itp., 2. bielizny noworodkowej: śpiochy, kaftaniki, czapeczki, itp.; 3. bielizny operacyjnej (prześcieradła, podkłady, serwety, bluzy, spodnie, sukienki, pokrowce, itp.) 4. odzieży ochronnej i medycznej: fartuchów chirurgicznych pełnobarierowych wielorazowego użytku, 5. bielizny fasonowej w tym: fartuchy, marynarki, żakiety, spódnice, spodnie, t-shirty, peleryny, bluzy polarowe, koszule flanelowe, 6. kocy, poduszek, kołder, firan, zasłon w tym parawanowych i prysznicowych, kombinezony do fototerapii, rożki, rogale i gniazdka z wkładem styropianowym. Szacunkowy wykaz ilościowy stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający informuje, iż ilości wskazane mogą ulec zmianie. II. Zamówienie obejmuje: 1. Odbiór i transport brudnej bielizny szpitalnej: a) Odbiór brudnej bielizny codziennie (oprócz dni ustawowo wolnych od pracy) w godz.7.30-8.00; b) Załadunek brudnej bielizny, c) Każdorazowe przekazanie brudnej bielizny zostanie potwierdzone pisemnie przez upoważnionych przedstawicieli stron na dowodzie/druku przekazania zawierającym specyfikację asortymentowo - ilościową, d) Transport brudnej bielizny odbywać się będzie samochodem zamykanym i przeznaczonym do transportu brudnej bielizny. e) Wykonawca odpowiada za przejęty ładunek brudnej bielizny szpitalnej z chwilą jego pobrania i załadunku; f) Wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć ładunek brudnej bielizny szpitalnej przed uszkodzeniem, dostępem osób trzecich, wpływem czynników zewnętrznych. 2. Pranie brudnej bielizny: a) Pranie wodne, prasowanie i maglowanie wyrobów włókienniczych wraz z doraźną dezynfekcją chemiczną w razie potrzeby. b) Wykonawca gwarantuje nie mieszanie bielizny szpitalnej z bielizną z innych placówek, c) Wykonawca zobowiązuje się do osobnego prania każdego rodzaju asortymentu opisanego w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, d) Pranie bielizny powinno odbywać się według procedur dostosowanych do stanu zabrudzenia i gwarantujących wysoką jakość wypranej odzieży (zarówno pod względem bakteriologicznym i higienicznym); e) Bielizna po praniu winna być: nieuszkodzona, czysta, zabrudzenia skutecznie usunięte, dobrze wymaglowana, zdezynfekowana, dająca poczucie świeżości i czystości. f) Wszystkie wstawki kolorowe w ubraniach lekarskich nie mogą być odbarwione, a suwaki oraz guziki zachowane tj. niepourywane. g) Fartuchy i mundurki personelu, z wyjątkiem odzieży operacyjnej powinny być prasowane, h) Stosowane środki w procesie odkażania, prania nie mogą niszczyć tkaniny, nie mogą zawierać fosforanów oraz muszą być przeznaczone do stosowania w podmiotach wykonujących działalność leczniczą; i) Maszyny i urządzenia stosowane w procesie prania muszą być w dobrym stanie technicznym oraz muszą posiadać znaki CE (jeśli nie to powinny być dostosowane do obowiązujących przepisów); j) Maglowanie lub prasowanie bielizny należy prowadzić w sposób ograniczający jej kontakt z innymi powierzchniami i czynnikami, które mogłyby spowodować jej zakażenie lub zabrudzenie; k) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za rzeczy uszkodzone w czasie prania, maglowania i prasowania, jak również w czasie transportu. Jeśli uszkodzenie nie pozwala na dalsze użytkowanie bielizny, Wykonawca ponosi koszty związane z jej odkupieniem. l) Maksymalny czas prania bielizny - 24 h 3. Dostawę i transport czystej bielizny: a) Dostawy czystej bielizny codziennie (oprócz dni ustawowo wolnych od pracy) w godz. 6.30-7.00; b) Transport czystej bielizny odbywać się będzie samochodem zamykanym i przeznaczonym do transportu czystej bielizny, c) Rozładunek bielizny, d) Czysta bielizna będzie dostarczana: - posegregowana asortymentowo, - zapakowana w worki foliowe (zgrzane), a w czasie transportu w dodatkowy worek tak, aby zabezpieczyć bieliznę przed powtórnym zabrudzeniem; - fartuchy i mundurki personelu dostarczane w stanie powieszonym pojedynczo zafoliowane - w opakowaniach umożliwiających odbiór rodzajowo-asortymentowy bez konieczności otwierania opakowania oraz potwierdzenie, że jest bielizną Zamawiającego, - każde opakowanie będzie zawierało odpowiednio po 10 szt. danego asortymentu (lub w przypadku lekkiego asortymentu wielokrotność 10 szt. lecz nie więcej niż 40 szt. w jednym opakowaniu). Jednostki pakowe dla tych asortymentów zostaną ustalone między stronami; e) Każdorazowe przekazanie czystej bielizny zostanie potwierdzone pisemnie przez upoważnionych przedstawicieli stron na dowodzie/druku przekazania zawierającym specyfikację asortymentowo - ilościową. III. Wymagania Zamawiającego 1. Pralnia, w której wykonywane będą usługi musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. z 2012, nr 123, poz. 739) tj. zapewniającej wymagania sanitarno-higieniczne oraz barierę higieniczną oraz być pod nadzorem właściwego organu sanitarno-epidemiologicznego. 2. Maszyny pralnicze powinny być wyposażone w automatyczne systemy dozujące środki piorące i dezynfekcyjne oraz w urządzenia kontrolujące parametry procesu prania i dezynfekcji. 3. Wykonawca zapewni technologie prania w oparciu o profesjonalne środki i preparaty dopuszczone do stosowania w podmiotach wykonujących działalność lecznicza, zapewniające wysoką jakość i bezpieczeństwo mikrobiologiczne prania. 4. Wykonawca, na prośbę Zamawiającego, dostarczy kopię dokumentacji z kontroli przeprowadzonych przez właściwą stację sanitarno-epidemiologiczną. 5. Zamawiający ma prawo przeprowadzenia niezapowiedzianych, jak i okresowych kontroli w celu sprawdzenia prawidłowości wykonywania usługi będącej przedmiotem niniejszego postępowania. Negatywne wyniki kontroli mogą stanowić podstawę do rozwiązania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia tzw. wizji lokalnej w pralni Wykonawcy przed podpisaniem umowy lub w trakcie jej trwania. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli bakteriologicznej wypranego asortymentu na terenie Pralni na koszt Wykonawcy. 7. Wykonawca zapewni alternatywne rozwiązanie, dla ciągłości i terminowości dostaw bielizny, w przypadku awarii pralni wg. obowiązujących cen określonych w umowie. 8. Wykonawca zapewnia, że przedmiot umowy będzie przewożony samochodami odpowiednio przystosowanymi do przewożenia bielizny brudnej i czystej, posiadającymi aktualną opinię właściwego Państwowego Inspektoratu Sanitarno - Epidemiologicznego. 9. Zamawiający wymaga, aby świadczona przez Wykonawcę usługa była zgodna z systemem zarządzania jakością ISO 9001 lub równoważnym. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia usługi (w szczególności bielizny operacyjnej i noworodkowej) w tzw. trybie interwencyjnym w czasie maksymalnie 7 godzin, w następujących przypadkach: a) w razie braku czystej bielizny Wykonawca będzie poproszony telefonicznie o wcześniejszy zwrot upranego asortymentu, b) w okresie kumulacji dni wolnych, w dniu poprzedzającym święto, dodatkowy odbiór brudnej i dostawa czystej bielizny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 973100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 15 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalkarowa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną