Przetargi.pl
Świadczenie usług porządkowych w wydzielonej części Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego dla Dzieci w Jastrzębiu Zdroju.

Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny dla Dzieci w Jastrzębiu Zdroju ogłasza przetarg

  • Adres: 44-330 Jastrzębie-Zdrój, ul. Kościuszki 14
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 4761451 , fax. 32 4761727
  • Data zamieszczenia: 2012-04-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny dla Dzieci w Jastrzębiu Zdroju
    ul. Kościuszki 14 14
    44-330 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie
    tel. 32 4761451, fax. 32 4761727
    REGON: 00029776700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsr.cal.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług porządkowych w wydzielonej części Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego dla Dzieci w Jastrzębiu Zdroju.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest:- świadczenie usług porządkowych w wydzielonej części szpitala o powierzchni 1683 m? od poniedziałku do soboty- wykaz pomieszczeń stanowi zał. nr 6 do SIWZ. - świadczenie usług porządkowych w wydzielonej części szpitala o powierzchni 509,03 m? w soboty, niedziele i święta- wykaz pomieszczeń stanowi zał. nr 7 do SIWZ. Przedmiot zamówienia stanowią usługi bieżącego utrzymania czystości i dezynfekcji w wyszczególnionych pomieszczeniach - sale pacjentów, administracja, szatnie, ciągi komunikacyjne, windy. Sprzątanie pomieszczeń i powierzchni szpitalnych powinno być przeprowadzone w sposób planowy z ustaleniem sposobu i kolejności czyszczenia powierzchni wraz z całym wyposażeniem.3.2. szczegółowy opis zakresu prac i sposobu ich wykonania określają załączniki do niniejszej specyfikacji: zał. nr 8 do SIWZ - wymagania sanitarne i ogólne zasady wykonywania usług; zał. nr 9 do SIWZ - zakres prac objętych przedmiotem zamówienia: zał. nr 10 do SIWZ - plan higieny na 2012 rok.3.3. świadczenie usług porządkowych odbywać się będzie w godzinach od 6:00 do 22:00 w systemie dwuzmianowym po 8 godzin z zagwarantowaniem ciągłego utrzymania w czystości pomieszczeń objętych zamówieniem.3.4.Zamawiający udostępni nieodpłatnie pomieszczenie gospodarcze oraz media potrzebne do realizacji zamówienia tzn. wodę, energię. 3.5.Wykonawca oprócz środków myjąco-dezynfekujących niezbędnych do wykonania usługi, zapewni ze swej strony worki na śmieci, papier toaletowy, ręczniki jednorazowe, mydło w kostkach i mydło w płynie w ilości gwarantującej należyte wykonanie przedmiotu zamówienia. Wymagania:- środki myjąco-dezynfekujące - w ilości gwarantującej należyte wykonanie usługi- worki na odpady komunalne w kolorze niebieskim, na odpady medyczne w kolorze czerwonym- w zależności od zużycia - zgodnie z obowiązującą w szpitalu Procedura szczegółowego postępowania z odpadami stanowiącą zał. nr 11 do SIWZ; - papier toaletowy: rolka o szerokości 9cm i długości 150m, dwuwarstwowy- w ilości gwarantującej należyte wykonanie usługi;- ręcznik jednorazowy: wymiary 33cm x 24cm, 180 szt w opakowaniu, jednowarstwowy - w ilości gwarantującej należyte wykonanie usługi;- mydło z środkiem dezynfekcyjnym oraz mydło w kostce - w ilości gwarantującej należyte wykonanie usługi.3.6. do czyszczenia powierzchni mogą być wykorzystane wyłącznie preparaty dopuszczone do stosowania , posiadające atesty oraz pozytywną opinię PZH i przeznaczone do czyszczenia danego rodzaju powierzchni, nadające się do stosowania w zakładach opieki zdrowotnej. 3.7. odpady będą składowane wyłącznie do pojemników w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego. Za wywóz nieczystości odpowiedzialny jest Zamawiający.3.8. Zamawiający przewiduje prawo opcji (do 20 % wartości zamówienia podstawowego), polegające na świadczeniu przez Wykonawcę usług stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia w zakresie je przekraczającym. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, wynagrodzenie Wykonawcy netto będzie obliczane wg wzoru: ilość m? pow. sprzątanej x stawka netto za 1m? pow. sprzątanej = wynagrodzenie netto za usługę objętą prawem opcji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909112008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Brak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsr.cal.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach