Przetargi.pl
„Świadczenie usług porządkowych w pomieszczeniach biurowych Zarządu Dróg i Transportu w Łodzi”

Miasto Łódź - Zarząd Dróg i Transportu ogłasza przetarg

  • Adres: 90-447 Łódź, ul. Piotrkowska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 6384959, 6384911 , fax. 42 638-49-58
  • Data zamieszczenia: 2020-07-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Łódź - Zarząd Dróg i Transportu
    ul. Piotrkowska 173
    90-447 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 6384959, 6384911, fax. 42 638-49-58
    REGON: 47317005200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdit.uml.lodz.pl/pl/strona/Przetargi/178; www.zdit.uml.lodz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Świadczenie usług porządkowych w pomieszczeniach biurowych Zarządu Dróg i Transportu w Łodzi”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług porządkowych w pomieszczeniach biurowych, socjalnych, sanitarnych, szatni, pomieszczeniach technicznych, ciągach komunikacyjnych, znajdujących się w budynkach przy ul. Piotrkowskiej 171, 173 i 175, Tuwima 36 i Mazowieckiej 4 oraz w dwóch kontenerach usytuowanych przy ul. Papierniczej i Al. Włókniarzy w Łodzi o łącznej powierzchni 3058,90 m². Usługa realizowana będzie w budynkach przy: a) przy ul. Piotrkowskiej 171 (oficyna I piętro) – powierzchnia całkowita 65,43 m², 5 pomieszczeń biurowych, 4 okna oraz toaleta składająca się z ubikacji i umywalki. Przeciętna liczba pracowników ca 6 osób. b) przy ul. Piotrkowskiej 173 – powierzchnia całkowita 1371,06 m², w tym 1071,57 m² powierzchni biurowej, 299,49 m² korytarzy, 63 pomieszczenia w tym: 51 pomieszczeń biurowych, 5 gabinetów dyrektorskich, 1 sekretariat, 123 okna, 9 punktów sanitarnych oraz 9 pomieszczeń z umywalką. Przeciętna liczba pracowników ca 105 osób. c) przy ul. Piotrkowskiej 175 - powierzchnia całkowita 792,41 m², 29 pomieszczeń w tym: 14 pomieszczeń biurowych, 2 pomieszczenia socjalne, 3 pomieszczenia gospodarcze, 1 sala konferencyjna, 43 okna, oraz 5 punktów sanitarne, oraz 4 pomieszczenia z umywalką. Przeciętna liczba pracowników ca 50 osób. d) przy ul. Mazowieckiej 4 – powierzchnia całkowita ca 650 m², 22 pomieszczenia, w tym: 9 pomieszczeń biurowych, 6 pomieszczeń technicznych, 3 pomieszczenia socjalne (jadalnia i szatnie), 40 okien oraz 4 pomieszczenia sanitarne, w tym 3 kabiny prysznicowe. Przeciętna liczba pracowników ca 40 osób. e) przy ul. Tuwima 36 – powierzchnia całkowita ca 180 m², 9 pomieszczeń, w tym: 3 pomieszczenia biurowe, 2 sale konferencyjne, 1 pomieszczenie techniczne, 7 okien, 3 witryny frontowe, oraz 1 pomieszczenie socjalne, 2 pomieszczenia sanitarne, przeciętna liczba pracowników ca 12 osób. f) dwa kontenery usytuowane przy ul. Papierniczej i Al. Włókniarzy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie II SIWZ „Opis przedmiotu Zamówienia” oraz w Tomie III SIWZ – „Formularz aktu umowy”. 2. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam gdzie w treści Opisu przedmiotu Zamówienia, Formularzu aktu umowy, stanowiących opis przedmiotu zamówienia, zostały w opisie tego przedmiotu wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczegółowe procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę, normy europejskie, oceny techniczne, aprobaty specyfikacji technicznej, systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt.2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia rozumie się wykonane przez dowolnych producentów przy zachowaniu identycznych lub lepszych parametrów technicznych i walorów użytkowych oraz w pełni kompatybilnych z resztą urządzeń pod warunkiem, iż spełniają one te same właściwości techniczne oraz że na etapie realizacji zamówienia uzyskają akceptację Zamawiającego. Decyzje Zamawiającego w tym zakresie oparte będą na wymaganiach sformułowanych w dokumentach umowy, a także normach i wytycznych. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta czy źródła lub szczególne procesy wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. 3. W ofercie można przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom itp. opisanym w SIWZ. Dodatkowo Zamawiający podkreśla, iż równoważne metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. nie mogą stanowić zamienników w stosunku do metod, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. opisanych w opisie przedmiotu zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu. 4. Wykonawca, który oferuje metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia, zobowiązany jest tę równoważność wykazać. Stosownie do punktu 35 Wyroku Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej z dnia 2018-07-12, C-14/17, w tym celu wymaga się złożenia wraz z ofertą stosownych dokumentów i oświadczeń potwierdzających np. karty katalogowe /specyfikacje techniczne / opisy itp. 5.Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a Ustawy, wymaga, by czynności wynikające z zawartej umowy były wykonywane przez co najmniej 2 osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. 6 Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy, zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w pkt 5 powyżej oraz w Tomie III SIWZ – Formularz aktu umowy. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy, b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osoby wykonującej czynności w trakcie realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJĄCEGO, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zostanie umieszczony na stronie internetowej zamawiającego wraz z informacją z otwarcia ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach