Przetargi.pl
Świadczenie usług porządkowych oraz konserwacyjnych w obiektach należących do Zarządu Dróg i Transportu w Łodzi

Miasto Łódź - Zarząd Dróg i Transportu ogłasza przetarg

  • Adres: 90-447 Łódź, ul. Piotrkowska 175
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6384959, 6384911 , fax. 042 638-49-58
  • Data zamieszczenia: 2009-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Łódź - Zarząd Dróg i Transportu
    ul. Piotrkowska 175 175
    90-447 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6384959, 6384911, fax. 042 638-49-58
    REGON: 47317005200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdit.uml.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług porządkowych oraz konserwacyjnych w obiektach należących do Zarządu Dróg i Transportu w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Świadczenie usług porządkowych oraz konserwacyjnych w obiektach należących do Zarządu Dróg i Transportu w Łodzi. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje utrzymanie w należytym stanie sanitarno - porządkowym pomieszczeń biurowych, sal konferencyjnych, archiwum, korytarzy, klatek schodowych oraz sanitariatów w budynkach Zarządu Dróg i Transportu w Łodzi, na łącznej powierzchni ca 2380 m? ,a także świadczenie w nich usług konserwacyjnych. Usługi realizowane będą w dwóch budynkach: - Budynek przy ul. Piotrkowskiei 171/173 - 33 pomieszczenia biurowe, 5 pomieszczeń sanitarnych; powierzchnia całkowita ca 752 m2. - Część budynku przy ul. Piotrkowskiei 175 - 4 piętro oraz część 3-go i 2-go piętra, 1 piętro lewej oficyny, parter lewej oficyny; 75 pomieszczeń biurowych, 5 pomieszczeń gospodarczych, 2 sale konferencyjne, 4 pomieszczenia archiwum o powierzchni 210 m?, 9 pomieszczeń sanitarnych; powierzchnia całkowita ca 1628 m2. - przeciętna liczba zatrudnionych osób w obu budynkach wynosi 168 osób. 3. Zakres usług konserwacyjnych: a) naprawy hydrauliczne do głównego pionu, b) naprawy elektryczne do liczników elektrycznych, c) naprawy stolarki okiennej, drzwiowej i mebli, d) naprawy ślusarskie ( montaż zamków), e) inne doraźne naprawy w miarę pojawiających się potrzeb m.in.: wymiana opraw, uszczelnianie okien, wykładzin i listew przypodłogowych, usuwanie awarii wodno-kanalizacyjnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909112008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wprowadza obowiązek wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 zł, w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPOSÓB DOKONANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW 1.1. Warunki Ogólne: 1.1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy Prawo zamówień publicznych posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli Ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a także znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.1.2. O udzielenie zamówienia nie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy podlegają wykluczeniu z postępowania w myśl art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. 1.2. Warunki szczegółowe Wykonawca musi udokumentować, że spełnia niżej wymienione minimalne warunki udziału w postępowaniu określone w oparciu o art. 22 ust.1 pkt 2 i 3 ustawy: 1.2.1. Zdolność techniczna: Wykonawca musi wykazać że dysponuje lub będzie dysponował, co najmniej wyszczególnionymi poniżej sprawnymi technicznie narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania przedmiotu zamówienia: a) odkurzacze przemysłowe - min. 8 szt., b) odkurzacze piorące - min. 2 szt. c) maszyna do polimeryzacji podłóg PCV - min. 1 szt. d) maszyna do prania żaluzji - min. 1 szt. 1.2.2. Potencjał kadrowy: Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował: - co najmniej 1 osobą, posiadającą zaświadczenie kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji do 1 kV. 1.2.3. Doświadczenie Wykonawcy: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał: - co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. polegające na świadczeniu usług w zakresie wykonywania prac porządkowych (czystościowych) w budynkach o wartości nie mniejszej niż 60 000,00 PLN (brutto) każda oraz że usługi te zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w w/w okresie w ramach realizowanych (niezakończonych) świadczeń okresowych lub ciągłych wykonał należycie usługi o w/w wartości. Dla potrzeb oceny spełnienia w/w warunku, jeżeli wartość zostanie podana w walucie innej niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podany przez NBP na dzień wystawienia dokumentu. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki określone w pkt. 1.1.1. oraz 1.2. muszą spełniać wykonawcy łącznie, natomiast żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1-9 i ust. 2 ustawy. 1.3. Ocena spełniania przez wykonawców wymaganych warunków będzie oparta na zasadzie spełnia/ nie spełnia na podstawie informacji zawartych w załączonych do oferty dokumentach lub oświadczeniach, zgodnie z wymaganiami zamawiającego, określonymi w SIWZ. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnił wymagane warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 2.1. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające, że Wykonawca spełnia Warunki Ogólne, określone w pkt 1.1. 2.1.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z Formularzem Nr 2. 2.1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 2.1.2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 2.1.3. winny być wystawione w terminach analogicznych jak terminy określone dla odpowiadających im dokumentów wymienionych, w pkt. 2.1.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie wymienione w pkt. 2.1.1., winno być złożone przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w imieniu wszystkich Wykonawców, natomiast dokumenty wymienione w pkt. 2.1.2. - 2.1.3. - musi złożyć każdy Wykonawca. 2.2. Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki szczegółowe, określone w pkt 1.2. Niżej wymienione dokumenty winien przedłożyć w imieniu wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ten lub ci spośród wykonawców, w stosunku do których wymagane jest potwierdzenie spełniania warunku. 2.2.1. Potencjał techniczny Informacje i dokumenty potwierdzające, że Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. - Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca - zgodnie z Formularzem Nr 3. - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w Formularzu nr 3 Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 2.2.2. Potencjał kadrowy - Informacje i dokumenty potwierdzające, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. - Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych - zgodnie z Formularzem Nr 4, - Dokumenty potwierdzające posiadanie przez osoby wykazane w powyższym formularzu odpowiednich kwalifikacji zawodowych, - Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeśli w Formularzu Nr 4 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 2.2.3. Doświadczenie Wykonawcy - Informacje i dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. - Wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - zgodnie z Formularzem Nr 5. - Dokumenty potwierdzające, że w/w usługi zostały wykonane należycie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdit.uml.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach