Przetargi.pl
Świadczenie usług poligraficznych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu w 2014 roku

Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-537 Poznań, ul. Kościelna 37
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8463819 , fax. 61 8463820
  • Data zamieszczenia: 2014-04-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu
    ul. Kościelna 37 37
    60-537 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8463819, fax. 61 8463820
    REGON: 63976996400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług poligraficznych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu w 2014 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług poligraficznych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu w 2014 roku. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z określeniem wymagań Zamawiającego, które w ramach przedmiotu zamówienia ma zrealizować i zapewnić Wykonawca, został określony w załączniku nr 1 stanowiącym integralną część SIWZ. 3.Przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wykonać z należytą starannością i z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru świadczonych przez siebie usług oraz według swej najlepszej wiedzy i umiejętności. 4.Świadczenie usług poligraficznych odbywać się będzie na materiałach Wykonawcy, zgodnych ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ, z wyłączeniem kopert, które dostarczy Zamawiający. 5.Cena przedmiotu zamówienia winna zawierać: cenę druku, introligatorni, naświetlenia, wszelkie koszty związane z doręczeniem wydrukowanych materiałów do siedziby Zamawiającego oraz inne koszty ponoszone w celu realizacji zamówienia. 6.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania poszczególnych partii druku materiałów do siedziby Zamawiającego w terminie 5 dni roboczych od momentu odbioru materiałów do druku od Zamawiającego. 7.W przypadku wystąpienia błędów, z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy w wydrukowanych materiałach, Wykonawca zobowiązany będzie do ich wymiany w terminie 5 dni roboczych od chwili zgłoszenia wad. 8.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści merytorycznej oddanych do druku materiałów, ale nie później niż 2 dni robocze przed rozpoczęciem druku. 9.Przedmiot zamówienia będzie przygotowany do druku przez Zamawiającego w wersji elektronicznej (plik CDR w Corelu lub PDF, przesłany na płycie CD lub pocztą e-mail). 10.Ilości egzemplarzy oraz liczby stron w jednym egzemplarzu, które zostały wskazane w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ, są wielkościami maksymalnymi, przyjętymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę, nie przysługuje roszczenie o realizację usługi w wielkościach maksymalnych podanych w załączniku nr 7 do SIWZ. 11.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia maksymalnie do 20% wynagrodzenia w oparciu o zmniejszenie liczby materiałów przeznaczonych do druku w poszczególnych pozycjach. 12.Przedstawiona w ofercie przez Wykonawcę cena jednostkowa za wykonanie pojedynczego druku materiału będzie obowiązywała również w przypadku zmniejszenia nakładu w każdej z pozycji wskazanej w załączniku nr 7 do SIWZ. 13.Materiały, którym nadano lub zostaną nadane przez Zamawiającego numery ISBN lub ISSN wyszczególniono w załączniku nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798230009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wup.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach