Filharmonia Pomorska im. I. J. Paderewskiego ogłasza przetarg
- Adres: 85-080 Bydgoszcz, ul. A. Szwalbego 6
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3212343 , fax. 052 3210752
- Data zamieszczenia: 2009-05-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Filharmonia Pomorska im. I. J. Paderewskiego
ul. A. Szwalbego 6 6
85-080 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3212343, fax. 052 3210752
REGON: 00027907700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.filharmonia.bydgoszcz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa instytucja kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług poligraficznych dla potrzeb działalności Filharmonii Pomorskiej w Bydgoszczy. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Świadczenie usług poligraficznych dla potrzeb działalności Filharmonii Pomorskiej, realizowanych poprzez: a) wykonanie afiszy w formacie B1 i B2 w pakietach odpowiednio 50,100 i 150 sztuk przy 1, 2 i 3 kolorach z palety sico w technice sitodruku, b) wykonanie afiszy w formacie B1 i B2 w pakietach odpowiednio 50, 100 i 150 sztuk w pełnej gamie kolorów w technice offsetu, c) drukowanie biletów w pakietach po 1000 sztuk, format: 210x70 mm, druk: 3x1 (srebrny, złoty, czarny x srebrny), uszlachetnienie: perforacja, objętość: 2 strony, papier kreda 200 gram mat, d) drukowanie okładek do programów, e) drukowanie zaproszeń. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798230009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę. A.2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę. A.3) Projekt umowy - zaparafowany przez wykonawcę. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień-pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. C. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: C.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1), B.2), B.3) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. C zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. C. D. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: D.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. B dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.filharmonia.bydgoszcz.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- usługa drukowania wydawnictw zwartych i innych dla Muzeum Okręgowego im. Leona Wyczółkowskiego w Bydgoszczy
Dodano: 2015-12-22 - Wykonywanie druków i ksiąg medycznych.
Dodano: 2015-12-07 - Druk i dostawa podręczników szkolnych i książek pomocniczych wydrukowanych pismem brajla dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 1 w Bydgoszczy
Dodano: 2014-10-08 - usługi drukowania i dostawy wydawnictw i wyrobów poligraficznych dla Miejskiego Centrum Kultury w Bydgoszczy
Dodano: 2014-04-28 - Wykonywanie druków i ksiąg medycznych
Dodano: 2014-02-07 - Przygotowanie do druku, druk oraz dostawa publikacji pt.: Wybrane elementy pomocy społecznej i pieczy zastępczej w województwie kujawsko-pomorskim w latach 2009 - 2011 - analiza porównawcza na tle innych województw
Dodano: 2013-11-07 - ZP - 35 - 2013, USŁUGA WYKONANIA DRUKÓW RÓŻNYCH WRAZ Z DOSTAWĄ.
Dodano: 2013-10-04 - Druk i dostawa podręczników szkolnych i książek pomocniczych wydrukowanych pismem brajla dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 1 w Bydgoszczy
Dodano: 2013-09-10 - Usługi dostawy i drukowania wyrobów poligraficznych dla Miejskiego Centrum Kultury w Bydgoszczy
Dodano: 2013-07-24 - Świadczenie usług poligraficznych dla potrzeb działalności Filharmonii Pomorskiej w Bydgoszczy
Dodano: 2013-04-09