Przetargi.pl
Świadczenie usług polegających na wykonaniu kompleksowej obsługi serwisowej (przegląd, kalibracja, przygotowanie do legalizacji/wzorcowania, naprawa) urządzeń do badania zawartości alkoholu oraz videorejestratorów i ręcznych mierników prędkości wraz z uzyskaniem świadectwa legalizacji/wzorcowania z Urzędu Miar lub akredytowanego laboratorium badawczego.

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Kwiatowa 10
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 738 14 41 , fax. 95 738 14 35
  • Data zamieszczenia: 2013-01-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    ul. Kwiatowa 10 10
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 95 738 14 41, fax. 95 738 14 35
    REGON: 21022150800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: POLICJA

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług polegających na wykonaniu kompleksowej obsługi serwisowej (przegląd, kalibracja, przygotowanie do legalizacji/wzorcowania, naprawa) urządzeń do badania zawartości alkoholu oraz videorejestratorów i ręcznych mierników prędkości wraz z uzyskaniem świadectwa legalizacji/wzorcowania z Urzędu Miar lub akredytowanego laboratorium badawczego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Świadczenie usług polegających na wykonaniu kompleksowej obsługi serwisowej (przegląd, kalibracja, przygotowanie do legalizacji/wzorcowania, naprawa) urządzeń do badania zawartości alkoholu oraz videorejestratorów i ręcznych mierników prędkości wraz z uzyskaniem świadectwa legalizacji/wzorcowania z Urzędu Miar lub akredytowanego laboratorium badawczego. 2. KOD CPV: 50410000-2 Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej, badawczej i kontrolnej. 3. Zakres przedmiotu zamówienia: Zamawiający przewiduje możliwości składania ofert częściowych: Część I - Urządzenia typu videorejestratory, radarowe mierniki prędkości: - Miernik prędkości K-15 - 15 szt. - Miernik prędkości Rapid 1A - 9 szt. - Miernik prędkości Rapid 2K - 5 szt. - Miernik prędkości Rapid 2Ka - 1 szt. - Videorejestrator Videorapid 1 - 1 szt. - Laserowy Miernik Prędkości UltraLyte - 32 szt. - Videoradar PolCam - 11 szt. - Ręczny Miernik Prędkości Iskra 1 - 16 szt. Część II - Urządzenia do badania zawartości alkoholu : - Alkotest Drager 7110 - 1 szt - Alkotest Drager 7410 - 45 szt - Alkotest AR Drager 7410 - 5 szt - Alkotest Plus Drager 7410 - 3 szt - Alkotest Drager 7510 - 3 szt - Alkotest Drager 6510 - 8 szt 4. Wykonanie przedmiotowych usług będzie polegało na kalibracji zawierającej przygotowanie urządzeń do legalizacji/wzorcowania (w tym przegląd techniczny, konserwacja i ewentualna naprawa uszkodzonych urządzeń), a następnie na przekazaniu tych urządzeń do Okręgowego Urzędu Miar lub uprawnionego punktu legalizacyjnego (utworzonego zgodnie z Ustawą Prawo o miarach z dnia 11.05.2001r z późn. zm.), w celu wykonania legalizacji/wzorcowania. 5. UWAGA : usługa wzorcowania dotyczy tylko części II - urządzenia do badania zawartości alkoholu. 6. Usługę kalibracji zawierającą przygotowanie urządzenia do legalizacji/wzorcowania (w tym przegląd techniczny, konserwację i ewentualną naprawę urządzeń) Wykonawca będzie wykonywał, po zakończeniu ważności świadectwa legalizacji/ wzorcowania każdego z urządzeń. 7. Świadectwo legalizacji( wzór zgodny z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 7 stycznia 2008 roku w sprawie prawnej kontroli metrologicznej przyrządów pomiarowych ( Dz. U nr 5 poz. 29)/ świadectwo wzorcowania- mogą być wydawane tylko przez administracyjne organy miar lub akredytowane laboratoria posiadające certyfikat wydany przez Polskie Centrum Akredytacji. 8. Częstotliwość świadczenia usług: 1) wzorcowanie alkotestu Drager, AR Drager, Plus Drager należy przeprowadzać co 6 miesięcy, 2) legalizację radarowych urządzeń pomiarowych (videorejestratory, mierniki prędkości) należy wykonać co 12 miesięcy. 9. Zamówienie uwzględnia prawo opcji zgodnie z art. 34 ust.5 ustawy Pzp. Umowa zostanie zawarta do wysokości kwoty jaka Zamawiający dysponuje na realizację danej części przedmiotu zamówienia. Zamawiający będzie zlecał wykonanie usług będących przedmiotem umowy - sukcesywnie w zależności od zaistniałych potrzeb gwarantując jednocześnie , że zrealizuje minimum 70 % wartości umowy. Wykonawca nie będzie zgłaszał roszczeń wobec niewykorzystanej kwoty umowy. Wykorzystanie wartości umowy, przed upływem okresu 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy skutkuje jej wygaśnięciem. 10. W przypadku konieczności naprawy urządzenia wymagającej wymiany części, Zamawiający dopuszcza tylko wymianę części na fabrycznie nowe. Koszt części zamiennych nie wchodzi w skład oferty i nie podlega ocenie. 11. Wykonawca udzieli na wykonane naprawy i na wymienione podczas naprawy części minimum 12 miesięcznej gwarancji licząc od dnia wystawienia faktury VAT za wykonanie usługi. 12. Dostawa i odbiór sprzętu od Wykonawcy będzie odbywać się na koszt Zamawiającego (zgodnie z ceną podaną w ofercie) za pośrednictwem transportu jakim dysponuje Wykonawca. Po wcześniejszym uzgodnieniu Stron, dopuszcza się możliwość transportu urządzeń do/od Wykonawcy za pośrednictwem transportu własnego Zamawiającego. 13. Zamawiający wymaga ubezpieczenia przesyłki w przypadku transportu Wykonawcy. 14. Termin realizacji usług - nie może przekroczyć 15 dni kalendarzowych: 1) w przypadku kalibracji, legalizacji/wzorcowania licząc od dnia odebrania urządzeń przez Wykonawcę, 2) w przypadku konieczności naprawy urządzenia przed legalizacją/wzorcowaniem licząc od dnia wyrażenia zgody na dokonanie naprawy i zatwierdzenia jej wstępnej kalkulacji cenowej 15. Termin płatności - 21 dni kalendarzowych licząc od dnia otrzymania faktury VAT przez Zamawiającego. 16. Szczegółowy opis sposobu realizacji przedmiotowych usług przez Wykonawcę, warunki reklamacji, płatności itp. określa projekt umowy - załącznik nr 5 do SIWZ. 17. Umowa będzie obowiązywała : - dla części I - 24 miesiące od dnia zawarcia umowy (jednak nie wcześniej niż 24.02.2013r.) - z uwzględnieniem prawa opcji. - dla części II - 24 miesiące od dnia zawarcia umowy (jednak nie wcześniej niż 19.02.2013r.) - z uwzględnieniem prawa opcji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubuska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach