Przetargi.pl
Świadczenie usług polegających na sprzątaniu i utrzymaniu w porządku i czystości pomieszczeń i części wspólnych nieruchomości na terenie Miasta Poznania w podziale na 3 części

Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 60770 Poznań, ul. Matejki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8964800; 8694801 , fax. 61 8694809
  • Data zamieszczenia: 2018-07-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o.
    ul. Matejki 57
    60770 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8964800; 8694801, fax. 61 8694809
    REGON: 30253813100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkzl.poznan.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług polegających na sprzątaniu i utrzymaniu w porządku i czystości pomieszczeń i części wspólnych nieruchomości na terenie Miasta Poznania w podziale na 3 części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na sprzątaniu i utrzymaniu w porządku i czystości pomieszczeń i części wspólnych nieruchomości na terenie Miasta Poznania, do których Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. dysponuje tytułem prawnym w podziale na III części: Część Ia – tereny wewnętrzne administrowane przez POK nr 1 cz. 1 Część IIa - tereny wewnętrzne administrowane przez POK nr 3 – Stary Rynek i okolice, Część IIIa – tereny wewnętrzne w NZOZ-ach oraz pomieszczenia toalet dla Najemców pod Rondem Kaponiera. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług polegających na sprzątaniu i utrzymaniu w porządku i czystości pomieszczeń i części wspólnych; na terenie nieruchomości Miasta Poznania, do których Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. dysponuje tytułem prawnym, w podziale na III części, o maksymalnej powierzchni: Część Ia: powierzchnia wewnętrzna – 12568 m2, Część IIa: powierzchnia wewnętrzna – 21874 m2, Część IIIa: powierzchnia wewnętrzna – 2266 m2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia, przed upływem terminu składania ofert, wadium w kwocie: 1) 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100) w przypadku składania oferty na część Ia zamówienia, 2) 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100) w przypadku składania oferty na część IIa zamówienia, 3) 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100) w przypadku składania oferty na część IIIa zamówienia, W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia kwoty wadium należy zsumować. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 Ustawy. Wadium składane w pieniądzu płatne będzie na nieoprocentowane konto Zamawiającego: ING Bank Śląski 07 1050 1520 1000 0023 4950 8511.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przypadku podmiotów występujących wspólnie Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokumenty określone w pkt. 14.2, 14.3, 14.4, 14.6, 14.7, 14.8, 14.9 SIWZ dla każdego z podmiotów określonych w umowie regulującej współpracę podmiotów. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 13 SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 14.6, 14.7, 14.8, 14.9 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach