Przetargi.pl
Świadczenie usług polegających na realizacji szkoleń w ramach RPW oraz sieci współpracy i samokształcenia w roku szkolnym 2014 w ramach projektu pn. Nowy system doskonalenia i wspierania nauczycieli w powiecie węgorzewskim Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.

Powiat Węgorzewski ogłasza przetarg

  • Adres: 11-600 Węgorzewo, ul. 3 Maja 17B
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 4270960 , fax. 087 4270961
  • Data zamieszczenia: 2014-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Węgorzewski
    ul. 3 Maja 17B 17B
    11-600 Węgorzewo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 4270960, fax. 087 4270961
    REGON: 51963459100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwegorzewski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług polegających na realizacji szkoleń w ramach RPW oraz sieci współpracy i samokształcenia w roku szkolnym 2014 w ramach projektu pn. Nowy system doskonalenia i wspierania nauczycieli w powiecie węgorzewskim Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie cyklu szkoleń, warsztatów oraz konsultacji grupowych i indywidualnych, w roku szkolnym 2014, przez ekspertów zewnętrznych, w związku z realizacją projektu Nowy system doskonalenia i wspierania nauczycieli w Powiecie węgorzewskim, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. 2.W ramach obowiązków Wykonawcy, Zamawiający wymaga prowadzenia dokumentacji z przebiegu spotkań z uczestnikami szkoleń, w tym m. in. list obecności, rejestrów, comiesięcznych sprawozdań - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. 3.Szkolenia, warsztaty i konsultacje, prowadzone będą w ramach pięciu odrębnych części - pięciu obszarów problemowych, z których każdy składa się z kilku, kilkunastu tematów. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, by ten zabezpieczył potencjał osobowy do realizacji zamówienia w taki sposób aby wykłady, warsztaty i konsultacje w ramach jednego tematu, prowadziła jedna i ta sama osoba czyli nie dopuszcza się sytuacji, w której na dany temat wykład prowadzi inna osoba, warsztat na ten sam temat inna osoba i jeszcze inna osoba w ramach tego samego tematu prowadzi konsultacje, natomiast dopuszcza się możliwość prowadzenia przez daną osobę wykładów, warsztatów i konsultacji w ramach różnych tematów. 4.Terminy -miesiące-, oznaczone cyfrą rzymską w tabeli w załączniku nr 1 do SIWZ, są terminami szacunkowymi, orientacyjnymi. Po udzieleniu zamówienia w ramach danej części danemu Wykonawcy, zostanie opracowany wspólnie przez Wykonawcę i dyrektorów poszczególnych szkół, harmonogram realizacji umowy, który następnie Wykonawca przedstawi Koordynatorowi Projektu do akceptacji. Dopuszcza się, w trakcie realizacji umowy, zmianę terminów w opracowanym harmonogramie, z zastrzeżeniem warunku, że nie zmieniony zostanie ostateczny, końcowy termin realizacji umowy. Każda zmiana harmonogramu, jako zmiana nieistotna, nie wymaga aneksu do umowy. 5.SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PRZEDSTAWIONY JEST W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO NINIEJSZEJ SIWZ. 6.Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość świadczonych usług i zgodność z warunkami określonymi w SIWZ i umowie. Wykonawca powinien zabezpieczyć realizację zamówienia na najwyższym poziomie merytorycznym w wybranych przez siebie częściach lub w całości zamówienia- wymagana jest należyta staranność, rozumiana jako staranność profesjonalisty w realizowaniu przedmiotu zamówienia. 3. Nadzór nad pracą eksperta zewnętrznego, będzie sprawowany przez Koordynatora Projektu. 4. Wykonawca realizujący przedmiot zamówienia nie może być zatrudniony -dot. wyłącznie osób zatrudnionych w instytucjach uczestniczących w realizacji POKL na podstawie stosunku pracy- w instytucjach uczestniczących w realizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki tj. Instytucji Zarządzającej, Instytucji Pośredniczącej, Instytucji Wdrażającej -Instytucji Pośredniczącej II stopnia-, Regionalnych Ośrodkach EFS, Krajowym Ośrodku EFS, Krajowej Instytucji Wspomagającej, chyba, że nie zachodzi konflikt interesów ani podwójne finansowanie. 5. W przypadku zaangażowania Wykonawcy realizującego przedmiot zamówienia w więcej niż w jednym projekcie w ramach Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia, obciążenie wynikające z pracy w kilku projektach nie może wykluczać prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonych w ramach realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, w dniu podpisania umowy złoży oświadczenie o zaangażowaniu w innych projektach współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej oraz nie występowaniu konfliktu interesów oraz podwójnego finansowania w przypadku zatrudnienia w instytucjach uczestniczących w realizacji POKL. 6. Wyłoniony Wykonawca może pełnić tylko jedną funkcję w niniejszym projekcie, tzn. nie może być jednocześnie ekspertem zewnętrznym i koordynatorem lub SORE. 7. Najpóźniej w dniu podpisania umowy, Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie w ramach danej części, otrzyma wszelkie dane kontaktowe, niezbędne przy realizacji zamówienia. 8. Czasu dojazdów do placówek, nie wlicza się do czasu pracy w projekcie. Koszty dojazdów ekspertów zewnętrznych, skalkulowane są przez Wykonawcę w cenie oferty. 9.Zamawiający zastrzega, iż przedstawiona w opisie przedmiotu zamówienia ilość godzin jest ilością maksymalną w każdej części zamówienia i tylko do takiej ilości Wykonawca może otrzymać wynagrodzenie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_wegorzewski
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach