Gmina i Miasto Żuromin ogłasza przetarg
- Adres: 09-300 Żuromin, Pl. Piłsudskiego 3
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 23 6572637 , fax. 23 6572540
- Data zamieszczenia: 2012-11-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Żuromin
Pl. Piłsudskiego 3 3
09-300 Żuromin, woj. mazowieckie
tel. 23 6572637, fax. 23 6572540
REGON: 00052853400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuromin.ibip.net.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu zajęć dodatkowych dla uczniów szkół z terenu Gminy i Miasta Żuromin klas I-III objętych projektem POKL 9.1.2 pn. Sukces osiągniemy gdy indywidualizację zastosujemy współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na przeprowadzeniu zajęć dodatkowych dla uczniów szkół z terenu Gminy i Miasta Żuromin klas I-III objętych projektem POKL 9.1.2 Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych pn. Sukces osiągniemy gdy indywidualizację zastosujemy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki: a) Zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dyslekcji; b) Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy; c) Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie , szczególnie uzdolnionych - ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych; d) Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie; e) Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych; f) Specjalne zajęcia terapeutyczne (korekcyjno - kompensacyjne); g) Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej; h) Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy Zajęcia prowadzone będą w siedmiu szkołach podstawowych na terenie Gminy i Miasta Żuromin: - Szkoła Podstawowa w Będzyminie, - Szkoła Podstawowa w Chamsku, - Szkoła Podstawowa w Kliczewie Dużym, - Szkoła Podstawowa Podstawowa nr 1 w Żurominie, - Szkoła Podstawowa nr 2 w Żurominie, - Szkoła Podstawowa SP w Poniatowie, - Szkoła Podstawowa w Raczynach Szczegółowy wykaz zajęć w poszczególnych szkołach z podziałem na grupy i liczby godzin stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 3.2 Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia zajęć zgodnie z wskazaniami koordynatora projektu Sukces osiągniemy gdy indywidualizację zastosujemy. 3.3 Zajęcia będą prowadzone w podziale na grupy (30 godzin lub 35 godzin na grupę w całym okresie projektu) w okresie od dnia podpisania umowy do końca trwania projektu POKL 9.1.2 , jednakże nie dłużej niż do dnia 28 czerwca 2013 roku. 3.4 Zajęcia będą się odbywały w ramach zajęć pozalekcyjnych, zgodnie z uzgodnionym z Zamawiającym harmonogramem oraz wykazem zajęć. Jednostka 1(h) godzina w SIWZ używana jest w rozumieniu 1 godziny lekcyjnej, czyli 45 minut. 3.5 Uczestnikami zajęć będą uczniowie 7 szkół podstawowych zlokalizowanych na terenie Gminy i Miasta Żuromin wskazanych w pkt. 4.1 3.6 Zamawiający zapewni sale do prowadzenia zajęć, ich oznakowanie oraz dostęp do niezbędnego sprzętu. 3.7 Realizacja zajęć powinna odbywać się w oparciu o nowoczesne metody i techniki dydaktyczno - pedagogiczne. 3.8 Wykonawca zobowiązany będzie do: - Opracowanie programu zajęć dla każdej z grup oraz przedłożenie go na co najmniej 5 dni przed rozpoczęciem zajęć Koordynatorowi Szkolnemu. - Świadczenie usługi prowadzenia zajęć w terminach i w godzinach ustalonych z Koordynatorem Szkolnym, w ramach zajęć pozalekcyjnych. W przypadku choroby, potwierdzonej zaświadczeniem lekarskim lub w przypadku innego zdarzenia losowego - harmonogram zajęć, po wcześniejszym uzgodnieniu z Koordynatorem Szkolnym, może zostać zmieniony. - Prowadzenie zajęć zgodnie z założonym programem nauczania, wykorzystując przy tym aktywne metody nauczania - Odpowiednie dokumentowanie przebiegu zajęć: prowadzenie dziennika zajęć, listy obecności uczestników zajęć, listy odbioru materiałów dydaktycznych (jeśli dotyczy), sporządzonych na każdym spotkaniu. Wzór listy obecności oraz list odbioru materiałów zostanie przekazany Wykonawcy po podpisaniu umowy o realizację zajęć. - Opracowanie okresowych sprawozdań - raportów monitorujących realizację zadań, mierzenie rezultatów na początku i na końcu trwania zajęć zgodnie z projektem. - Przekazywanie materiałów powstałych w trakcie realizacji zadania, niezwłocznie po jego zakończeniu Koordynatorowi Szkolnemu - Sporządzenie Raportu z realizacji projektu w zakresie przeprowadzonych zajęć w terminie do 5-ciu dni po zakończeniu zajęć i przekazanie go Koordynatorowi Szkolnemu, - Gdy zaistnieje przypadek rezygnacji Beneficjentów Ostatecznych (uczniów, których rodzice wyrazili pisemną zgodę na uczestnictwo w zajęciach - zwanych dalej BO) z zajęć, przekazanie niezwłocznie tej informacji Koordynatorowi Szkolnemu, - Na bieżąco informowanie Koordynatora Szkolnego o nieobecnościach BO na zajęciach, - Podejmowanie działań mających na celu zapewnienie udziału BO w zajęciach, aby zrealizować cele projektu. - Sprawowanie właściwej opieki nad BO i dbałość o ich bezpieczeństwo. - Dbałość o powierzone mienie. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za salę lekcyjną oraz sprzęt wykorzystywany do prowadzenia zajęć. - W przypadku odwołania zajęć Wykonawca jest zobowiązany natychmiast poinformować o tym Koordynatora Szkolnego i ustalić przeprowadzenie ich w innym terminie. - Wykonywanie wytycznych i poleceń Koordynatora projektu. - Współpraca z pracownikami Biura Projektu oraz Koordynatorem Szkolnym odpowiedzialnym za realizację zajęć w danej szkole. - W przypadku pracy w więcej niż jednym projekcie współfinansowanym ze środków EFS prowadzenie miesięcznych kart czasu pracy, rozliczając miesięcznie czas pracy oraz dostarczanie karty do 5 dnia każdego miesiąca do Koordynatora Szkolnego, - Wykonywanie innych czynności zastrzeżonych do kompetencji Wykonawcy prowadzącego zajęcia korekcyjno-kompensacyjne. - Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczniów w czasie trwania zajęć. - Wykonawcę obowiązuje należyta staranność w wykonywaniu przedmiotu zamówienia. W ramach realizacji usługi Wykonawca jest zobowiązany do stawienia się w siedzibie Zamawiającego na wezwanie Zamawiającego w ciągu 24 godzin. - Wykonawca zobowiązuje się do poddania się kontroli w trakcie realizacji oraz podczas realizacji przedmiotu Zamówienia w związku z finansowaniem przedmiotu zamówienia z Europejskiego Funduszu Społecznego. Wszelkie dokumenty dotyczące realizacji zajęć muszą zawierać informację o współfinansowaniu z Europejskiego Funduszu Społecznego, logo Projektu, logotyp Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, logo Unii Europejskiej wraz z podpisem Europejski Fundusz społeczny, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 3.9 Określenie zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.10.00.00-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zuromin.ibip.net.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Organizacja i prowadzenie szkoleń z języka polskiego dla obcojęzycznych pracowników Instytutu Lotnictwa i General Electric Company Polska Sp. z o.o.
Dodano: 2016-07-27 - świadczenie usług edukacyjnych w ramach cyklu szkoleń dla animatorów z małych i średnich ośrodków programów Kadra Kultury i Platforma Kultury
Dodano: 2016-07-25 - ŚWIADCZENIE USŁUG EDUKACYJNYCH W ZAKRESIE ORGANIZACJI I PRZEPROWADZENIA SZKOLEŃ W PROJEKCIE ROZWÓJ KOMPETENCJI STUDENTÓW LOGOPEDII W UPH W SIEDLCACH
Dodano: 2016-07-20 - świadczenie usług edukacyjnych na potrzeby projektu Zaproś nas do siebie! 2
Dodano: 2016-07-20 - Świadczenie usług edukacyjnych na potrzeby projektu Zaproś nas do siebie!
Dodano: 2016-07-15 - Świadczenie usług edukacyjnych i szkoleniowych w zakresie przeprowadzenia zajęć dydaktycznych na 70 godzinnych kursach języka polskiego dla repatriantów i członków ich rodzin.
Dodano: 2016-07-15 - Świadczenie usług edukacyjnych i szkoleniowych w zakresie przeprowadzenia zajęć dydaktycznych na obozie adaptacyjno językowym dla repatriantów i członków ich rodzin w Gdańsku.
Dodano: 2016-07-13 - Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń z zakresu: Szkolenie z języka angielskiego w trybie grupowym i indywidualnym dla pracowników Urzędu m.st. Warszawy
Dodano: 2016-07-08 - Organizacja i prowadzenie szkoleń z języka angielskiego dla pracowników Instytutu Lotnictwa i General Electric Company Polska Sp. z o.o.
Dodano: 2016-07-07 - ŚWIADCZENIE USŁUG EDUKACYJNYCH W ZAKRESIE ORGANIZACJI I PRZEPROWADZENIA SZKOLEŃ W PROJEKCIE ROZWÓJ KOMPETENCJI STUDENTÓW LOGOPEDII W UPH W SIEDLCACH
Dodano: 2016-07-04