Przetargi.pl
Świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu zajęć dodatkowych dla uczniów szkół z terenu Gminy i Miasta Żuromin klas I-III objętych projektem POKL 9.1.2 pn. Sukces osiągniemy gdy indywidualizację zastosujemy współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki

Gmina i Miasto Żuromin ogłasza przetarg

  • Adres: 09-300 Żuromin, Pl. Piłsudskiego 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 23 6572637 , fax. 23 6572540
  • Data zamieszczenia: 2012-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Żuromin
    Pl. Piłsudskiego 3 3
    09-300 Żuromin, woj. mazowieckie
    tel. 23 6572637, fax. 23 6572540
    REGON: 00052853400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuromin.ibip.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu zajęć dodatkowych dla uczniów szkół z terenu Gminy i Miasta Żuromin klas I-III objętych projektem POKL 9.1.2 pn. Sukces osiągniemy gdy indywidualizację zastosujemy współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na przeprowadzeniu zajęć dodatkowych dla uczniów szkół z terenu Gminy i Miasta Żuromin klas I-III objętych projektem POKL 9.1.2 Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych pn. Sukces osiągniemy gdy indywidualizację zastosujemy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki: a) Zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dyslekcji; b) Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy; c) Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie , szczególnie uzdolnionych - ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych; d) Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie; e) Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych; f) Specjalne zajęcia terapeutyczne (korekcyjno - kompensacyjne); g) Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej; h) Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy Zajęcia prowadzone będą w siedmiu szkołach podstawowych na terenie Gminy i Miasta Żuromin: - Szkoła Podstawowa w Będzyminie, - Szkoła Podstawowa w Chamsku, - Szkoła Podstawowa w Kliczewie Dużym, - Szkoła Podstawowa Podstawowa nr 1 w Żurominie, - Szkoła Podstawowa nr 2 w Żurominie, - Szkoła Podstawowa SP w Poniatowie, - Szkoła Podstawowa w Raczynach Szczegółowy wykaz zajęć w poszczególnych szkołach z podziałem na grupy i liczby godzin stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 3.2 Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia zajęć zgodnie z wskazaniami koordynatora projektu Sukces osiągniemy gdy indywidualizację zastosujemy. 3.3 Zajęcia będą prowadzone w podziale na grupy (30 godzin lub 35 godzin na grupę w całym okresie projektu) w okresie od dnia podpisania umowy do końca trwania projektu POKL 9.1.2 , jednakże nie dłużej niż do dnia 28 czerwca 2013 roku. 3.4 Zajęcia będą się odbywały w ramach zajęć pozalekcyjnych, zgodnie z uzgodnionym z Zamawiającym harmonogramem oraz wykazem zajęć. Jednostka 1(h) godzina w SIWZ używana jest w rozumieniu 1 godziny lekcyjnej, czyli 45 minut. 3.5 Uczestnikami zajęć będą uczniowie 7 szkół podstawowych zlokalizowanych na terenie Gminy i Miasta Żuromin wskazanych w pkt. 4.1 3.6 Zamawiający zapewni sale do prowadzenia zajęć, ich oznakowanie oraz dostęp do niezbędnego sprzętu. 3.7 Realizacja zajęć powinna odbywać się w oparciu o nowoczesne metody i techniki dydaktyczno - pedagogiczne. 3.8 Wykonawca zobowiązany będzie do: - Opracowanie programu zajęć dla każdej z grup oraz przedłożenie go na co najmniej 5 dni przed rozpoczęciem zajęć Koordynatorowi Szkolnemu. - Świadczenie usługi prowadzenia zajęć w terminach i w godzinach ustalonych z Koordynatorem Szkolnym, w ramach zajęć pozalekcyjnych. W przypadku choroby, potwierdzonej zaświadczeniem lekarskim lub w przypadku innego zdarzenia losowego - harmonogram zajęć, po wcześniejszym uzgodnieniu z Koordynatorem Szkolnym, może zostać zmieniony. - Prowadzenie zajęć zgodnie z założonym programem nauczania, wykorzystując przy tym aktywne metody nauczania - Odpowiednie dokumentowanie przebiegu zajęć: prowadzenie dziennika zajęć, listy obecności uczestników zajęć, listy odbioru materiałów dydaktycznych (jeśli dotyczy), sporządzonych na każdym spotkaniu. Wzór listy obecności oraz list odbioru materiałów zostanie przekazany Wykonawcy po podpisaniu umowy o realizację zajęć. - Opracowanie okresowych sprawozdań - raportów monitorujących realizację zadań, mierzenie rezultatów na początku i na końcu trwania zajęć zgodnie z projektem. - Przekazywanie materiałów powstałych w trakcie realizacji zadania, niezwłocznie po jego zakończeniu Koordynatorowi Szkolnemu - Sporządzenie Raportu z realizacji projektu w zakresie przeprowadzonych zajęć w terminie do 5-ciu dni po zakończeniu zajęć i przekazanie go Koordynatorowi Szkolnemu, - Gdy zaistnieje przypadek rezygnacji Beneficjentów Ostatecznych (uczniów, których rodzice wyrazili pisemną zgodę na uczestnictwo w zajęciach - zwanych dalej BO) z zajęć, przekazanie niezwłocznie tej informacji Koordynatorowi Szkolnemu, - Na bieżąco informowanie Koordynatora Szkolnego o nieobecnościach BO na zajęciach, - Podejmowanie działań mających na celu zapewnienie udziału BO w zajęciach, aby zrealizować cele projektu. - Sprawowanie właściwej opieki nad BO i dbałość o ich bezpieczeństwo. - Dbałość o powierzone mienie. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za salę lekcyjną oraz sprzęt wykorzystywany do prowadzenia zajęć. - W przypadku odwołania zajęć Wykonawca jest zobowiązany natychmiast poinformować o tym Koordynatora Szkolnego i ustalić przeprowadzenie ich w innym terminie. - Wykonywanie wytycznych i poleceń Koordynatora projektu. - Współpraca z pracownikami Biura Projektu oraz Koordynatorem Szkolnym odpowiedzialnym za realizację zajęć w danej szkole. - W przypadku pracy w więcej niż jednym projekcie współfinansowanym ze środków EFS prowadzenie miesięcznych kart czasu pracy, rozliczając miesięcznie czas pracy oraz dostarczanie karty do 5 dnia każdego miesiąca do Koordynatora Szkolnego, - Wykonywanie innych czynności zastrzeżonych do kompetencji Wykonawcy prowadzącego zajęcia korekcyjno-kompensacyjne. - Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczniów w czasie trwania zajęć. - Wykonawcę obowiązuje należyta staranność w wykonywaniu przedmiotu zamówienia. W ramach realizacji usługi Wykonawca jest zobowiązany do stawienia się w siedzibie Zamawiającego na wezwanie Zamawiającego w ciągu 24 godzin. - Wykonawca zobowiązuje się do poddania się kontroli w trakcie realizacji oraz podczas realizacji przedmiotu Zamówienia w związku z finansowaniem przedmiotu zamówienia z Europejskiego Funduszu Społecznego. Wszelkie dokumenty dotyczące realizacji zajęć muszą zawierać informację o współfinansowaniu z Europejskiego Funduszu Społecznego, logo Projektu, logotyp Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, logo Unii Europejskiej wraz z podpisem Europejski Fundusz społeczny, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 3.9 Określenie zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.10.00.00-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zuromin.ibip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach