Przetargi.pl
Świadczenie usług polegających na prowadzeniu zajęć z języków obcych - języka angielskiego, języka niemieckiego oraz języka włoskiego na poziomie podstawowym i średniozaawansowanym w zakresie projektu WDROŻENIE KOMPLEKSOWYCH PROGRAMÓW ROZWOJOWYCH 4 SZKÓŁ W GMINIE OBORNIKI ŚLĄSKIE OBEJMUJĄCYCH ZAJĘCIA DODATKOWE, DYDAKTYCZNO-WYRÓWNAWCZE ORAZ OPIEKĘ PEDAGOGICZNO-PSYCHOLOGICZNĄ UCZNIÓW

Gmina Oborniki Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 55-120 Oborniki Śląskie, ul. Trzebnicka 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3103519, 3103536 , fax. 071 3102295
  • Data zamieszczenia: 2010-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Oborniki Śląskie
    ul. Trzebnicka 1 1
    55-120 Oborniki Śląskie, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3103519, 3103536, fax. 071 3102295
    REGON: 93193508100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oborniki-slaskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług polegających na prowadzeniu zajęć z języków obcych - języka angielskiego, języka niemieckiego oraz języka włoskiego na poziomie podstawowym i średniozaawansowanym w zakresie projektu WDROŻENIE KOMPLEKSOWYCH PROGRAMÓW ROZWOJOWYCH 4 SZKÓŁ W GMINIE OBORNIKI ŚLĄSKIE OBEJMUJĄCYCH ZAJĘCIA DODATKOWE, DYDAKTYCZNO-WYRÓWNAWCZE ORAZ OPIEKĘ PEDAGOGICZNO-PSYCHOLOGICZNĄ UCZNIÓW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. DANE PODSTAWOWE Zamówienie obejmuje: 1) zajęcia grupowe, w grupach od 8-10 osób, w zakresie nauki języka angielskiego: - w wymiarze 360 godzin lekcyjnych (45 min.)- dla 3 grup, w Szkole Podstawowej Nr 2 w Obornikach Śląskich; - w wymiarze 360 godzin lekcyjnych (45 min.), dla 3 grup, w Szkole Podstawowej w Pęgowie; - w wymiarze 360 godzin lekcyjnych (45 min.), dla 3 grup, w Szkole Podstawowej w Osolinie; - w wymiarze 480 godzin lekcyjnych (45 min.), dla 4 grup, w Publicznym Gimnazjum w Obornikach Śląskich; 2) zajęcia grupowe, w grupach od 8-10 osób, w zakresie nauki języka niemieckiego: - w wymiarze 360 godzin lekcyjnych (45 min.) dla 3 grup, w Szkole Podstawowej Nr 2 w Obornikach Śląskich; - w wymiarze 360 godzin lekcyjnych (45 min.) dla 3 grup, w Szkole Podstawowej w Pęgowie; - w wymiarze 240 godzin lekcyjnych (45 min.) dla 2 grup, w Szkole Podstawowej w Osolinie; - w wymiarze 480 godzin lekcyjnych (45 min.) dla 4 grup, w Publicznym Gimnazjum w Obornikach Śląskich; 3) zajęcia grupowe, w grupach od 8-10 osób, w zakresie nauki języka włoskiego: -w wymiarze 480 godzin lekcyjnych (45 min.) dla 4 grup, w Publicznym Gimnazjum w Obornikach Śląskich; W związku z powyższym w latach szkolnych 2010/2011 oraz 2011/2012 w ramach zajęć grupowych realizowanych będzie ogółem 3480 godzin lekcyjnych. Zajęcia będą prowadzone w oparciu o następujące założenia organizacyjno -metodyczne: 1) Czas zajęć dla każdej z grup : 2 x w tygodniu po 45 min., zgodnie z harmonogramem ustalonym z dyrektorami szkół. II. WYMAGANIA DOTYCZĄCE LEKTORÓW I METODYKÓW Kwalifikacje i doświadczenie niezbędne dla prawidłowego wykonania zlecenia. III. ZAKRES ZAMÓWIENIA Zakres zamówienia obejmuje wymogi zawarte w SIWZ oraz przepisach prawa dotyczących przedmiotu zamówienia, w tym: 1) Opracowanie i przeprowadzenie sprawdzianu wstępnego w celu ustalenia poziomu uczniów uczestniczących w zajęciach w zakresie znajomości przedmiotu. 2) Opracowywanie i prowadzenie egzaminów po przerobieniu ustalonej partii materiału, wykonywanie sprawozdań z przeprowadzonych egzaminów i przekazanie ich dyrektorowi szkoły. 3) Opracowanie i przedstawienie uczniom oceny postępów w nauce po przerobieniu ustalonej partii materiału. 4) Opracowanie i przedstawienie asystentowi ds. merytorycznych projektu oceny zbiorczej z postępu słuchaczy po przerobieniu ustalonej partii materiału. 5) Osiągnięcie celu szkoleniowego - podniesienie umiejętności językowych z zakresu nauczanego języka obcego. 6) Umożliwienie osobom wyznaczonym przez dyrektora szkoły przeprowadzenia ewaluacji prowadzonych zajęć. Dyrektor szkoły (Usługobiorca) zobowiązuje się do zapewnienia pomocy dydaktycznych zgodnie z wytycznymi dotyczącymi przedmiotu zamówienia, z uwzględnieniem wskazówek Wykonawcy w tym zakresie (podręczniki, ćwiczenia, płyty CD z muzyką i programami do nauki, gry językowe itp.). IV. ZOBOWIĄZANIA WYKONAWCY Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) zapewnienia wykwalifikowanej kadry - lektorzy i metodycy, do przeprowadzenia szkoleń będących przedmiotem niniejszej umowy. Lista osób, zawierająca imię i nazwisko każdego lektora, uprawnionego do prowadzenia szkoleń, oraz metodyków sporządzona przez Wykonawcę stanowi Załącznik do umowy; 2) powierzenia na wniosek Zamawiającego, prowadzenia zajęć z języka angielskiego w Szkole Podstawowej w Pęgowie, w wymiarze 4 godzin lekcyjnych tygodniowo (2 grupy), zajęć z języka angielskiego oraz z języka włoskiego w Publicznym Gimnazjum w Obornikach Śląskich w wymiarze po 2 godziny lekcyjne tygodniowo dla każdego z języków (1 grupa j. angielskiego i 1 grupa j. włoskiego), zajęć z języka angielskiego i języka niemieckiego w Szkole Podstawowej Nr 2 w Obornikach Śląskich, w wymiarze po 2 godziny tygodniowo dla każdego z tych języków (po 1 grupie) , nauczycielom tych szkół, wskazanym pisemnie przez Dyrektorów, w terminie nie dłuższym niż 2 dni od dnia podpisania Umowy. 3) przygotowania, z metodykami, programów nauczania dla uczestników kursów; 4) przygotowania i przekazania Zamawiającemu, w terminie 7 dni od dnia podpisania Umowy zestawienia podręczników i innych materiałów dydaktycznych, które zostaną zakupione przez Zamawiającego; 5) realizacji opracowanych przez metodyków i przyjętych w latach szkolnych 2010/2011 oraz 2011/2012 programów nauczania języka angielskiego, niemieckiego i włoskiego odpowiednio do poziomu i typu zajęć; 6) pełnienia nadzoru metodycznego nad prowadzonymi szkoleniami, w tym przeprowadzenia przez metodyka rozmów z uczestnikami zajęć przed ich rozpoczęciem lub w ciągu pierwszego miesiąca zajęć; 7) prowadzenia monitoringu frekwencji uczestników kursów i przedstawiania wyników tego monitoringu Zamawiającemu w postaci miesięcznych raportów dotyczących frekwencji i ilości przepracowanych przez lektorów godzin wraz z kopiami list obecności uczestników szkoleń; 8) prowadzenia monitoringu jakości szkoleń i sporządzania z tego monitoringu półrocznego i rocznego raportu końcowego dotyczącego frekwencji i wyników osiągniętych przez poszczególnych uczestników szkolenia oraz przekazanie Zamawiającemu każdego z ww. raportów w terminie 5 dni po ich sporządzeniu; 9) dokonania oceny zbiorczej szkolenia przed zakończeniem zajęć na podstawie indywidualnego arkusza oceny szkolenia, wg wzoru uzgodnionego z Zamawiającym; 10) wystawienia indywidualnych zaświadczeń o ukończeniu szkolenia, każdemu z uczestników; 11) zapewnienia przez cały okres szkoleniowy tego samego opiekuna ds. organizacyjnych; 12) prowadzenia rejestru wypracowanych godzin zajęć; 13) zachowania w tajemnicy wszelkich informacji, w tym w szczególności danych osobowych uczestników szkolenia, jakie uzyskał w związku z zawarciem umowy, oraz do niewykorzystywania tych informacji - także po ustaniu obowiązywania umowy; 14) w przypadku absencji lektora Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania odpowiedniego dla przeprowadzanego programu szkolenia zastępstwa, bądź odpracowania zajęć w innym, uzgodnionym z dyrektorem Szkoły terminie; 15) zamawiający zastrzega sobie prawo do wystąpienia do Wykonawcy w każdym czasie o zmianę lektora prowadzącego dane zajęcia; 16) wszelkich rozliczeń między Wykonawcą a lektorami, którzy świadczyć będą usługi objęte umową, dokonywać będzie Wykonawca. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za wykonywanie tych rozliczeń. V. ZOBOWIĄZANIA ZAMAWIAJĄCEGO Zamawiający zobowiązuje się do: 1) nieodpłatnego udostępnienia pomieszczeń do zajęć szkoleniowych. 2) wyposażenia Wykonawcy w podręczniki inne materiały dydaktyczne niezbędne do prawidłowej realizacji szkolenia, w terminie 14 dni od dnia przekazania zestawienia podręczników i pomocy dydaktycznych Zamawiającemu przez Wykonawcę, zgodnie z postanowieniami punktu IV.4 powyżej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://oborniki-slaskie.ibip.wroc.pl/public/?id=1161
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach