34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie ogłasza przetarg
- Adres: 35-111 Rzeszów, Krakowska
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 261 15 56 59, , fax. 261 15 63 85
- Data zamieszczenia: 2020-12-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie
Krakowska 11 B
35-111 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 261 15 56 59, , fax. 261 15 63 85
REGON: 18069037300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://34wog.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: MON - Jednostka Wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług polegających na praniu wodnym, czyszczeniu chemicznym, praniu odzieży skażonej epidemiologicznie, dezynfekcji obuwia - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług polegających na praniu wodnym, czyszczeniu chemicznym, praniu odzieży skażonej epidemiologicznie, dezynfekcji obuwia. Przedmiot zamówienia obejmuje: • pranie wodne z wykończeniem, w skład, którego wchodzi: krochmalenie, maglowanie oraz prasowanie przedmiotów zaopatrzenia mundurowego ilości około 30000 kg; • pranie wodne z prasowaniem przedmiotów zaopatrzenia żywnościowego w ilości około 1550 kg; • pranie wodne bez wykończenia ilości około 7276 kg przedmiotów zaopatrzenia mundurowego; • pranie wodne odzieży medycznej około 160 kg; • pranie wodne z wykończeniem pościeli i ubrań skażonych biologicznie osób poddanych kwarantannie oraz innych osób znajdujących się w punktach kwarantanny organizowanych przez jednostki wojskowe w rejonie zaopatrywania 34WOG, na które składa się również krochmalenie, maglowanie, prasowanie, dezynfekcja, pakowanie przedmiotów po praniu i czyszczeniu, załadunek i rozładunek, transport do i z punktów kwarantanny Zamawiającego oraz zabezpieczenie worków przeznaczonych do przechowywania i transportu przedmiotów skażonych biologicznie, w ilości około 10500 kg • czyszczenie chemiczne ilości około 2950 kg przedmiotów zaopatrzenia mundurowego; • pełną dezynfekcję obuwia w ilości maksymalnej do 1000 par gwarantującą neutralizację bakterii, pleśni i drożdży, eliminację alergenów i wirusów oraz nieprzyjemnych zapachów; • dokonywanie po praniu wstępnej selekcji przedmiotów zaopatrzenie mundurowego i żywnościowego na kwalifikujące się do dalszego użytkowania oraz przeznaczone do wybrakowania i pakowanie ich osobno; • pakowanie przedmiotów zaopatrzenia mundurowego po praniu i czyszczeniu chemicznym asortymentowo w sposób określony w załączniku nr 1 do umowy; 3. Wyprany przedmiot powinien być czysty, suchy o świeżym zapachu bez plam pierwotnych i wtórnych, które powstały po wadliwym procesie prania lub też zabrudzonych w czasie transportu. Wykonawca podda przedmioty płukaniu w płynie zapobiegającym elektryzowaniu się, wpływającym na miękkość i poprawiającym komfort użytkowania oraz zastosuje środki używane do prania posiadające aktualna opinię Państwowego Instytutu Sanitarnego lub inne równoważne dokumenty. 4. Pościel i ubrania skażone biologicznie osób poddanych kwarantannie oraz innych osób znajdujących się w punktach kwarantanny powinny zostać wyprane chemicznie lub wodnie w temperaturze co najmniej 60 stopni Celsjusza, z zastosowaniem środków dezynfekcyjnych, które nie mogą wywoływać podrażnień skóry i odczynów alergicznych lub maksymalnej temperaturze przewidzianej przez producenta przedmiotu; 5. Odbiór (przywóz) i rozładunek przedmiotów mundurowych Wykonawca dokona własnym transportem z miejsc wskazanych w umowie. 6. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności objęte przedmiotem umowy przez cały okres ich trwania. 7. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez niego lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 6 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 8. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu określone przez niego, spośród wskazanych poniżej, dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób, o których mowa w ust. 6: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności objęte przedmiotem umowy. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności objęte przedmiotem umowy były (są) wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z obowiązującymi w powyższym zakresie przepisami (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 7. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 8 lit. a, Wykonawca zobowiązany jest również przedłożyć Zamawiającemu bez wezwania, wraz z pierwszą fakturą, na zasadach określonych w § 5 ust. 4 pkt 1 i 2 Projektu umowy – Załącznik nr 5 8. Uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia w zakresie postanowień nieuregulowanych zapisami niniejszego Rozdziału stanowi również załącznik nr 5 - Projekt umowy oraz załącznik nr 4 Wyszczególnienie wag, sposobu składania i pakowania przedmiotów oraz rodzaju zastosowanej usługi (technologii). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98310000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w powyższym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ, Formularz kalkulacji ceny ofertowej, ew. pełnomocnictwo w oryginale lub jako kopia notarialnie potwierdzona za zgodność z oryginałem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi pralnicze dla potrzeb Podkarpackiego Zespołu Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie
Dodano: 2024-04-19 - Usługa prania.
Dodano: 2024-04-11 - Usługi pralnicze dla potrzeb Podkarpackiego Zespołu Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie
Dodano: 2023-02-07 - Usługa prania wodnego, chemicznego z pełnym wykończeniem oraz usługa dezynfekcji obuwia ( zamówienie z podziałem na 2 części)
Dodano: 2022-12-13 - usługa prania bielizny i odzieży szpitalnej
Dodano: 2022-07-19 - Usługa prania, czyszczenia oraz naprawy umundurowania i wyekwipowania, pościeli a także prania podgłówków, zasłon prysznicowych i obrusów (zamówienie z podziałem na 4 części)
Dodano: 2021-03-11 - świadczenie usług specjalistycznego prania odzieży i bielizny szpitalnej wraz z dzierżawą pościeli dla Wojewódzkiego Podkarpackiego Szpitala Psychiatrycznego im. prof. Eugeniusza Brzezickiego w Żurawicy.
Dodano: 2021-02-12 - Świadczenie usług polegających na praniu wodnym, czyszczeniu chemicznym, praniu odzieży skażonej epidemiologicznej, dezynfekcji obuwia.
Dodano: 2021-02-10 - Świadczenie usług specjalistycznego prania odzieży i bielizny szpitalnej wraz z dzierżawą pościeli w ilości 600 kompletów w okresie trwania umowy dla Wojewódzkiego Podkarpackiego Szpitala Psychiatrycznego im. prof. Eugeniusza Brzezickiego w Żurawicy.
Dodano: 2020-12-22 - „Usługa prania, czyszczenia oraz naprawy umundurowania i wyekwipowania, pościeli a także prania podgłówków, zasłon prysznicowych i obrusów (zamówienie z podziałem na 4 części)”
Dodano: 2020-12-18