Specjalistyczny Szpital im. Edwarda Szczeklika ogłasza przetarg
- Adres: 33-100 Tarnów, ul. Szpitalna 13
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 014 6310100 , fax. 014 6310337
- Data zamieszczenia: 2009-10-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczny Szpital im. Edwarda Szczeklika
ul. Szpitalna 13 13
33-100 Tarnów, woj. małopolskie
tel. 014 6310100, fax. 014 6310337
REGON: 00031340800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ssz.tar.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług polegających na odbiorze, transporcie, odzysku lub unieszkodliwianiu odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Świadczenie usług polegających na odbiorze, transporcie, odzysku lub unieszkodliwianiu odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne dla Specjalistycznego Szpitala im.E.Szczeklika w Tarnowie. Sprawa Nr AE/ZP-27-93/09. Zamawiający podzielił zamówienie na 6 Pakietów - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905100005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane. Zamawiający żąda zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny całkowitej podanej w ofercie.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać sie mogą Wykonawcy którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu na pdstawie art.2 4 ust.1i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 2.Spełniają warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 3. Spełniają warunki określone w ogłoszeniu i SIWZ. Ocena spełniana warunków udziału w postępowaniu - na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów wg zasady spełnia nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1. Oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podst. art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Zezwolenia (decyzji) zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001r. (Dz.U. z 2007r Nr 39 poz. 251 z późn.zm) lub pozwolenia zintegrowanego zgodnie z ustawą Prawo Ochrony Środowiska z dnia 27 kwietnia 2001r.(Dz. U. z 2008r Nr 25 poz.150 z późn.zm.) wydanego przez właściwy organ na prowadzenie działalności w zakresie zbierania, transportu i unieszkodliwiania (odzysku) odpadów wykazanych w pkt I. 1 SIWZ. 5.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentów, o których mowa w pkt: 3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości(wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert) 6.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów z pkt 5 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis § 2 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. 2006 Nr 87 poz. 605 z poź.zm.), stosuje się odpowiednio. 7.Wykaz wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna za prawidłowy wykaz zawierający co najmniej 1 usługę. 8.Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż wartość oferty. UWAGA: Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę [osobę (osoby) uprawnioną do reprezentowania firmy]
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ssz.tar.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wywóz nieczystości stałych
Dodano: 2016-04-15 - Świadczenie usług polegających na odbiorze, transporcie, odzysku lub unieszkodliwianiu odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne ze Specjalistycznego Szpitala im.E.Szczeklika w Tarnowie
Dodano: 2016-01-21 - USŁUGA W ZAKRESIE PRZYJĘCIA DO ODZYSKU LUB UNIESZKODLIWIENIA ODPADÓW KOMUNALNYCH SEGREGOWANYCH Z TERENU GMINY UŚCIE GORLICKIE W ROKU 2016
Dodano: 2015-12-31 - USŁUGA W ZAKRESIE ODBIORU I ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH ZMIESZANYCH Z TERENU GMINY UŚCIE GORLICKIE W ROKU 2016
Dodano: 2015-12-08 - Świadczenie usług polegających na odbiorze, transporcie, odzysku lub unieszkodliwianiu odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne ze Specjalistycznego Szpitala im.E.Szczeklika w Tarnowie.
Dodano: 2015-11-26 - USŁUGA W ZAKRESIE PRZYJĘCIA DO ODZYSKU LUB UNIESZKODLIWIENIA ODPADÓW KOMUNALNYCH SEGREGOWANYCH W ROKU 2015
Dodano: 2014-12-30 - USŁUGA W ZAKRESIE ODBIORU I ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH ZMIESZANYCH Z TERENU GMINY UŚCIE GORLICKIE w ROKU 2015.
Dodano: 2014-12-17 - USŁUGA W ZAKRESIE ODBIORU I ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH ZMIESZANYCH Z TERENU GMINY UŚCIE GORLICKIE w ROKU 2015
Dodano: 2014-12-08 - Wywóz nieczystości stałych
Dodano: 2014-04-25 - Świadczenie usług wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenu gminy Pleśna
Dodano: 2014-04-22