Przetargi.pl
Świadczenie usług polegających na odbiorze odpadów komunalnych, segregowanych i innych z terenu Centrum Szkolenia Policji w Legionowie oraz Zakładu Kynologii Policyjnej w Sułkowicach w 2020 r.

Centrum Szkolenia Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 05-119 Legionowo, ul. Zegrzyńska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 226 053 257 , fax. 226 053 585
  • Data zamieszczenia: 2019-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Szkolenia Policji
    ul. Zegrzyńska 121
    05-119 Legionowo, woj. mazowieckie
    tel. 226 053 257, fax. 226 053 585
    REGON: 11968687000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.csp.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: szkolenie policji

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług polegających na odbiorze odpadów komunalnych, segregowanych i innych z terenu Centrum Szkolenia Policji w Legionowie oraz Zakładu Kynologii Policyjnej w Sułkowicach w 2020 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na odbiorze odpadów komunalnych, segregowanych i innych z terenu Centrum Szkolenia Policji w Legionowie oraz Zakładu Kynologii Policyjnej CSP w Sułkowicach w 2020 r. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w częściach SIWZ „Opis przedmiotu zamówienia” stanowiących załączniki do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części: 1) Część I - odbiór odpadów komunalnych, segregowanych i innych z terenu Centrum Szkolenia Policji w Legionowie; 2) Część II - odbiór odpadów komunalnych, segregowanych i innych z terenu Zakładu Kynologii Policyjnej w Sułkowicach. 4. W nawiązaniu do art. 144 ustawy Zamawiający w przypadku zmniejszenia liczby słuchaczy i pracowników zastrzega możliwość niezrealizowania części przedmiotu zamówienia o wartości do 20% wynagrodzenia brutto. Z tytułu niezrealizowania części zamówienia Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia finansowe oraz prawne. Zamawiający zastrzega również prawo jednostronnego wydłużenia okresu realizacji umowy do 60 dni po terminie określonym w umowie, w ramach określonych na ten cel środków finansowych i żądania zawarcia w tym zakresie aneksu do umowy. 5. W nawiązaniu do art. 144 ustawy strony zgodnie ustalają, że w przypadku niezwiększenia planu wydatków finansowych, Zamawiający zastrzega sobie możliwość niezrealizowania części przedmiotu zamówienia o wartości do 80% wynagrodzenia brutto. Z tytułu niezrealizowania części zamówienia, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia finansowe oraz prawne. Zamawiający zastrzega sobie również prawo jednostronnego wydłużenia okresu realizacji umowy do 60 dni po terminie określonym w umowie, w ramach określonych na ten cel środków finansowych i żądania zawarcia w tym zakresie aneksu do umowy. 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rozszerzenia przedmiotu umowy o odbiór innych rodzajów odpadów niż wymienione w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącego załącznik do SIWZ, w zakresie zgodnym z zezwoleniami jakie posiada Wykonawca – w ramach łącznego wynagrodzenia Wykonawcy z tytułu realizacji zamówienia, według bieżącego cennika Wykonawcy. 7. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Istotnych postanowieniach umowy stanowiących załącznik do SIWZ. 8. Zamawiający zastrzega sobie, że całkowita wartość zamówienia nie może przekroczyć posiadanych środków finansowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej na podstawie ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2019 r. poz. 2010). W tym przypadku Wykonawcy muszą posiadać i dołączyć do oferty aktualny wpis do rejestru usług regulowanych na prowadzenie działalności w zakresie odbioru odpadów komunalnych oraz segregowanych na terenie Legionowa oraz Gminy Chynów; b) zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie odbioru (zbierania i transportu – aktywny wpis w bazie danych o produktach i opakowaniach oraz gospodarce odpadami, tzw. BDO) odpadów komunalnych, segregowanych i innych, np.: gruzu, zużytej odzieży, kwaterunku, materiałów z rozbiórki budynków, papy dachowej, wykładzin oraz dywanów oraz prowadzenia związanej z tym ewidencji oraz sprawozdawczości (zezwolenia muszą być ważne w okresie obowiązywania umowy, tj. od dnia 02 stycznia 2020 r. do 31 grudnia 2020 r.);
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od daty zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załącznik nr 4 do SIWZ). Wymagane dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach