Przetargi.pl
świadczenie usług polegających na kompleksowym sprzątaniu pomieszczeń w obiektach Sądu Rejonowego w Szamotułach zlokalizowanych w Szamotułach i Międzychodzie oraz utrzymaniu czystości i estetyki na terenie zewnętrznym siedziby oraz wokół siedziby Sądu Rejonowego w Szamotułach ul. Aleja 1 Maja 5a, 64-500 Szamotuły w okresie od 01.01.2017 roku do 31.12.2018 roku.

Sąd Rejonowy w Szamotułach ogłasza przetarg

  • Adres: 64500 Szamotuły, Aleja 1 Maja
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 612 921 913 , fax. 612 920 002
  • Data zamieszczenia: 2016-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Szamotułach
    Aleja 1 Maja
    64500 Szamotuły, woj. wielkopolskie
    tel. 612 921 913, fax. 612 920 002
    REGON: 32411600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    świadczenie usług polegających na kompleksowym sprzątaniu pomieszczeń w obiektach Sądu Rejonowego w Szamotułach zlokalizowanych w Szamotułach i Międzychodzie oraz utrzymaniu czystości i estetyki na terenie zewnętrznym siedziby oraz wokół siedziby Sądu Rejonowego w Szamotułach ul. Aleja 1 Maja 5a, 64-500 Szamotuły w okresie od 01.01.2017 roku do 31.12.2018 roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kompleksowego sprzątania pomieszczeń wewnątrz obiektów Sądu Rejonowego w Szamotułach- zlokalizowanych w Szamotułach i Międzychodzie oraz usługi utrzymania czystości i estetyki na terenie zewnętrznym siedziby a także wokół siedziby Sądu Rejonowego w Szamotułach ul. Aleja 1 Maja 5a, 64-500 Szamotuły. 3. Zamawiający pod pojęciem kompleksowej usługi sprzątania rozumie wszystkie czynności niezbędne do zapewnienia czystości w szerokim tego słowa znaczeniu w szczególności: przez sprzątanie rozumie się odkurzanie, zamiatanie, zmywanie podłóg i schodów i nakładanie warstwy nabłyszczającej na wykładziny podłogowe z tworzyw sztucznych, ścieranie kurzu z mebli, konserwację mebli drewnianych, utrzymywanie w należytej czystości drzwi wewnętrznych, zewnętrznych, usuwanie pajęczyn, utrzymanie w czystości osłon kaloryferów, mycie luster, drzwi wraz z ościeżnicami i klamkami, opróżnianie koszy na śmieci i ich wynoszenie do kontenera na śmieci znajdującego się poza budynkiem, utrzymywanie w nienagannej czystości urządzeń sanitarnych wraz z ich dezynfekcją, mycie ścian wyłożonych glazurą, uzupełnianie dozowników na mydło, pojemników na papier toaletowy i papier do rąk. a) Zamawiający pod pojęciem usługi utrzymania czystości i estetyki wokół siedziby Sądu i na terenie przylegającym do siedziby Sądu rozumie wszystkie czynności niezbędne do zapewnienia czystości i estetyki w szerokim tego słowa znaczeniu w szczególności: zamiatanie i grabienie podlewanie i zasilanie roślin, obcinanie drzewek , usuwanie liści ,chwastów z roślin ozdobnych , chodników i podjazdów, koszenie trawników, czyszczenie popielnicy, odśnieżanie i posypywanie ciągów komunikacyjnych mieszanką soli i piasku – niezwłocznie po wystąpieniu opadów, gołoledzi usuwanie innych odpadów. usuwanie zalegającego śniegu a także Wykonawca zapewni całodobową dostępność jednej osoby, która wykona konieczne w zależności od warunków atmosferycznych czynności wskazane w cz.B ppkt.b SIWZ – w przypadku wystąpienia opadów śniegu i gołoledzi oraz każdorazowo na wezwanie Zamawiającego w przypadku wystąpienia konieczności nagłego usunięcia skutków np. awarii urządzeń sanitarnych i innych mediów oraz wykonania nieprzewidzianych prac porządkowych związanych z nagłym zanieczyszczeniem , zabrudzeniem i zaśmieceniem terenu wokół siedziby Sądu oraz wewnątrz budynku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 3.1. nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 3.2. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3.3. kwotę gwarancji, 3.4. termin ważności gwarancji 3.5. zobowiązanie gwaranta do: „zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: a. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2013.907 j.t. z późn. zm.) (ustawa Pzp), nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw oraz nie udowodnił, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. b. Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy”. 4. Postanowienia rozdziału VII ust. 3 stosuje się odpowiednio do poręczeń, określonych powyżej w rozdziale VII ust. 2 lit. b i e. 5. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 6. Każdy dokument wadialny powinien zostać wystawiony na beneficjenta: Sąd Rejonowy w Szamotułach Ul. Aleja 1 Maja 5a 64-500 Szamotuły. 7. Wadium wniesione w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: konto sum depozytowych BGK Oddział w Poznaniu; Nr rachunku: 77 1130 1017 0021 1000 1790 0004 z dopiskiem ,,Wadium dot. z dopiskiem ,,Wadium dot. ZP A-212-58/16”. 8. Wadium wniesione w formie pieniężnej winno znaleźć się na wskazanym rachunku Zamawiającego do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 12.12.2016 r. do godz. 11:00. Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione z chwilą jego wpłynięcia na wskazane konto Zamawiającego (zaleca się wpłatę wadium najpóźniej do dnia poprzedzającego dzień składania ofert z uwagi na operacje bankowe). Bankowy dowód wpłaty należy przedstawić w formie dołączonej do oferty kserokopii potwierdzonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 9. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku bankowym Zamawiającego. 10. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty. Do oferty należy załączyć również kserokopię tego dokumentu potwierdzonego za zgodność z oryginałem. 11. Zamawiający będzie zwracał wadium zgodnie z zapisami ustawy Prawo zamówień publicznych. a. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust.13. b. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. c. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. d. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12. Ponowne wniesienie wadium: Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Utrata wadium: 13.1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13.2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (art. 23 ust. 1 ustawy) wadium może być wniesione przez dowolny podmiot.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach