Przetargi.pl
Świadczenie usług polegających na dostępie przez Wojewódzką Bibliotekę Publiczną - Książnicę Kopernikańską w Toruniu do sieci Internet

Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska w Toruniu ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Słowackiego 8
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6226642 , fax. 056 6225713
  • Data zamieszczenia: 2009-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska w Toruniu
    ul. Słowackiego 8 8
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6226642, fax. 056 6225713
    REGON: 87150210600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ksiaznica.torun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług polegających na dostępie przez Wojewódzką Bibliotekę Publiczną - Książnicę Kopernikańską w Toruniu do sieci Internet
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na dostępie przez Wojewódzką Bibliotekę Publiczną - Książnicę Kopernikańska w Toruniu do sieci Internet. 2. Wymagania techniczne: a) łącze synchroniczne o przepustowości nie mniejszej niż 10 Mb/s w standardzie Ethernet / Fast Ethernet, b) łącze wyjściowe od dostawcy (na zewnątrz) o przepustowości nie mniejszej niż 1Gb/s, c) pula publicznych adresów IP (wielkości klasy C).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 324121108
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. 2. Ponadto Zamawiający ustala następujący szczegółowy warunek udziału w postępowaniu: Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi o wartości minimum 50.000,00 zł brutto (słownie złotych pięćdziesiąt tysięcy) każda, odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 23 ust. 1 Ustawy Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, zgodnie z art. 23 ust. 2 Ustawy Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć Pełnomocnictwo. Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków podmiotowych (tj. dokumenty i oświadczenia wskazane w punkcie V ppkt 1 i 3 należy przedłożyć odrębnie w odniesieniu do każdego z Wykonawców wspólnie składających ofertę). Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o dołączone do oferty dokumenty na zasadzie spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy wg wzoru określonego w załączniku nr 2, 3) oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w zakresie art. 24 ust. 1 i ust. 2 Ustawy wg wzoru określonego w załączniku nr 3, 4) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wg wzory określonego w załączniku nr 4, 5) dokumenty potwierdzające, że wykazane w wykazie, o którym mowa w pkt 4, usługi zostały wykonane należycie: UWAGA: Dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do Ustawy w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (tj. zgodnie z § 2 rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605 z późniejszymi zmianami) uwzględniający zmiany wprowadzone rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008r. (Dz. U. z 2008r. Nr 188,poz.1155).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.ksiaznica.torun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach